Gå til innhold

Er svigermor virkelig en heks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stadig negative ting om svigermødre, er det noen her som har noe positiv opplevelse med de?

Hvorfor hater de deg? forstår ikke

Anonymkode: dcf52...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger min svigermor. Hun har oppdratt en helt strålende sønn. Men derfor har jeg vel ikke særlig behov for å opprette tråder om henne på KG heller. Det er nok forklaringen på hvorfor du høre mest om negative opplevelsene. :) 

Anonymkode: 24398...fd4

• Liker 22
Skrevet

Jeg har en fantastisk svigermor! Hun har tre sønner, og alle tre svigerdøtre synes svært godt om henne.

Anonymkode: 2f3c4...4d8

• Liker 3
Skrevet

Min svigermor er absolutt ikke en heks! Hun er en driftig, snill og hjelpsom dame. Hadde en periode da barna var små, da hun blandet seg litt for mye i oppdragelsen og jeg var ofte irritert på henne. Men heldigvis gikk det seg fint til, og vi er gode venner. 

Anonymkode: e5819...088

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en fantastisk svigermor og min eks syntes det samme om sin, altså min mamma. 

Det er de som er misfornøyd som skriver her. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad i min svigermor. Det hender hun irriterer meg, noe min mor også gjør. Men hun er en herlig og snill dame som har et hjerte av gull! 

Anonymkode: 5667a...2df

• Liker 3
Skrevet

Hun var det en periode.

Anonymkode: 14ffe...9f4

Skrevet

Jeg har en svigermor som jeg kommer godt overens med. Hun har sine sider, men det har vi alle. Er fornøyd med min svigermor.

Anonymkode: e3772...dbd

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en super svigermor. Er like glad i henne som om hun var min egen mor. Svigermor er en normal oppegående dame. Hun stiller opp når vi trenger det, er god med ungene, og vil gjøre det beste for alle. 

Hadde aldri laget en tråd om henne på kg da, litt kjedelig å legge ut en tråd om hvor fantastisk hun er. Hadde jo bare fått høre at jeg er ett troll.. 😛

Anonymkode: 2ccf0...5f7

• Liker 5
Skrevet

Min svigermor er ikke en heks, og vi hater hverandre ikke, men vi er veldig forskjellige, og derfor oppstår det gjerne konflikter. Min mann ser veldig opp til sin mor, så hvorfor han valgte meg, som er hennes rake motsetning, er et mysterium. 😛

Anonymkode: 732a9...939

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet

Min svigermor er fantastisk. Hun er snill og god med alle rundt seg, elsker barnebarna sine og har oppdratt tre veloppdratte og gode barn. 

Skrevet

Jeg har en kjempesnill svigermor 👍🏻

Anonymkode: def18...212

Skrevet

Ja har en grei svigermor,selv om hun liker litt for godt sterke saker, så er hun vennlig, hyggelig og snill! og lager god mat!  Hun er og koselig, og husker alltid på barnebarna og sender oss fine gaver:) Jeg får som, oftest hjemmestrikkede sokker av henne:)

Skrevet

Jeg har to svigermødre (min nåværende og min ekssvigermor) og jeg har et godt forhold til begge. Snille og hyggelige damer som er både omtenksomme og hjelpsomme. 

Skrevet

Jeg har også en bra svigermor. Jeg tipper man får den svigermoren man fortjener...

• Liker 1
Skrevet

Min svigermor er en fantastisk dame. Jeg liker hun faktisk bedre enn min egen mor 

Anonymkode: 0b7a9...ef8

• Liker 2
Skrevet

Min svigermor elsker å sladre, snakker om andre hele tiden, setter ut rykter, deler artikler fra lugubre sider som reset på FB og er tvers igjennom falsk. Hun er superkristen og aktiv i flere menigheter, men bryr seg nada om familien sin. Jeg valgte mannen min på tross av henne. Tolererer henne på grunn av barna. 

Men i følge Brunello her fortjener jeg visst henne. 🙄🙄

Min forrige svigermor var fantastisk. Savner henne. 

Anonymkode: ef9a2...a2a

• Liker 6
Skrevet

Er det noe negativt å være heks? Heks er annet ord for "kloke koner", men heks er ikke et ord som har et kjønn da både han og hun-kjønn kan være det.

Ikke bruk heks som et skjellsord for det er gammel holdning. Trodde vi levde i 2019, ikke på 1800 tallet...

Anonymkode: f7982...ebe

Skrevet

Svigermødre kommer i alle varianter, som folk flest. Problemet for mange er nok at det er enklere å sette grenser for og snakke med sin egen mor, enn svigermor. Da blir det fort dårlig stemning og vipps så er man en vanskelig svigerdatter. 

Anonymkode: 3802b...2b5

• Liker 3
Skrevet

Min svigermor er en heks...Men da er vel sikkert jeg det også, ettersom man får den svigermora man fortjener...
Jeg skjønner ikke at ei sånn heks kan ha oppdratt den flotte mannen min, men det er jo mye han gjør som han gjør fordi han vet veldig godt hva han ikke skal gjøre (mtp barneoppdragelse, f eks). Knotete setning, men han har erfaringer som han ikke ønsker at hans barn skal ha.

Anonymkode: ef278...16f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...