Gå til innhold

Hotelleventyret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serie på TvNorge (dplay) om Petter Stordalen og det nye hotellet i Oslo. 

Fler som ser på? 

Skrevet

Jeg begynte, men orker ikke det høye volumet og voldsomme livsførselen på den karen der. Vi har ingenting felles for å si det sånn. 

Anonymkode: b2b31...24a

• Liker 4
Skrevet

Veldig fint å se at bedriften er såpass inkluderende og åpen for personer av ulik bakgrunn og erfaring😊

Anonymkode: 087c0...657

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig fint å se at bedriften er såpass inkluderende og åpen for personer av ulik bakgrunn og erfaring😊

Anonymkode: 087c0...657

Yes, akkurat det der. Skikkelig fint, og viktig. Folk trenger en mulighet, og det er så fint å se noen som vil GI muligheten. For det ER jo smart businessmessig. Han tjener jo på det også. Alle vinner.

Jeg syns han er imponerende som business mann, og jeg liker at han er helt ærlig på hvor viktig det er å hyre rette personer, gi folk en sjanse, og at han sier at han trenger alltid folk som er smartere enn han. Han er en personlighet, men å se de fine folkene som jobber på prosjektet og hvordan den innstillingen han har på toppen har spredd seg nedover i systemet er virkelig fint. 

Han er skikkelig energisk i virkeligheten, men veldig respektfull og virket genuint interessert i folk "på gulvet" og hva de gjør. Virket som en toppers fyr, umulig å ikke smile rundt han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får skikkelig lyst til å jobbe i hotellkjeden til Stordalen når jeg ser på serien, men rekrutteringsmetoder som "Talentjakten" skremmer livskiten ut av meg, så det blir nok med drømmen.

Anonymkode: 3e4b3...740

Skrevet

Jeg liker Petter Stordalen, men denne serien var kjedelig. En langtekkelig reklame for Choice. 

• Liker 1
Skrevet

Petter Stordalen fremstår som en helt utrolig slesk og oppblåst type, og vanvittig høy på seg selv. 

Anonymkode: ad4fd...4b0

• Liker 3
Skrevet

Synes det er veldig underholdende og jeg liker i grunn Stordalen. Og merker at jeg er glad for å jobbe i det offentlige...

Anonymkode: 851f8...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...