Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Kanskje det bare er jeg som er en bekymret person, men det var bare noe med alt dette som føltes creepy. Håper hun har det bra. Anonymkode: 0be96...e39 Å sitte å febrilsk trøkke i seg 5 kg (?!!!) rå laks er ikke bare creepy, det er helt sykt!! 2
KillerKitty Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke noe å se på når man er gravid og kvalm, begynte å spy. Helt grusomt å se på 🤢 Tror ikke hun er kidnappet, du kan nok slappe helt av ts. Anonymkode: fd854...56a Ikke nødvendigvis kidnappet, men det kan hende hun lever med en sinnsyk mann eller noe 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 På 23.9.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev: https://www.youtube.com/channel/UCU6619aa_BntZJude5Sbm5A/videos Se de siste videoene og les kommentarfeltet. Det er tydelig at denne personen ikke har det godt. Personene som ser på denne youtuberen har lagt merke til blåmerker på kroppen, personer bak kamera som sier "Iam gonna kill you" og "hurry opp". Hun viser blant annet små tegn til å trenge hjelp. Hun skriver for eksempel "SOS" og "HJELP" i koder på vidoene. Hva tror dere? Anonymkode: 0be96...e39 Det må da gå an å finne ut hvor hun er fra og kontakte lokale myndigheter. Evt rapportere det inn til YouTube. Jeg tror det er fake, men om du ikke tror det så gjør noe du med det. Anonymkode: c56fc...8c4
KillerKitty Skrevet 24. september 2019 #24 Skrevet 24. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da gå an å finne ut hvor hun er fra og kontakte lokale myndigheter. Evt rapportere det inn til YouTube. Jeg tror det er fake, men om du ikke tror det så gjør noe du med det. Anonymkode: c56fc...8c4 Jeg tror det eneste som har kommet fram er at hun er i fra Belgia eller Nederland
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #25 Skrevet 24. september 2019 Jeg har sett litt, og klarer ikke å se at det skal være noe skummelt med disse videoene? Anonymkode: 50f27...ca2 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #26 Skrevet 26. september 2019 På 24.9.2019 den 17.15, SupaWoman skrev: Ikke rart hvis hun spyr. Hun dytter jo i seg matmengder som er ment til 6 personer, da spyr de fleste. Helt naturlig. Spyr hun? Jeg klarte bare å se i 20 sekunder. Anonymkode: fd854...56a
Djungelvrål Skrevet 26. september 2019 #27 Skrevet 26. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spyr hun? Jeg klarte bare å se i 20 sekunder. Anonymkode: fd854...56a Klarer ikke se mer enn noen få sekunder selv. Bare ekkelt å se på noen som febrilsk trøkker i seg store mengder mat.
KillerKitty Skrevet 26. september 2019 #28 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spyr hun? Jeg klarte bare å se i 20 sekunder. Anonymkode: fd854...56a Hun spyr ikke, men det kan se litt ut som om hun brekker seg. Ikke rart, siden hun spiser en hel blekksprut på kort tid...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #29 Skrevet 28. september 2019 På 26.9.2019 den 22.55, SupaWoman skrev: Klarer ikke se mer enn noen få sekunder selv. Bare ekkelt å se på noen som febrilsk trøkker i seg store mengder mat. Da skjønte jeg ikke forrige svaret ditt. "Ikke rart hvis hun spyr. Hun dytter jo i seg matmengder som er ment til 6 personer, da spyr de fleste. Helt naturlig." Anonymkode: fd854...56a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #30 Skrevet 28. september 2019 Altså, bra har hun det kanskje ikke. En person som har det bra ville vel ikke trøkke i seg mat på den måten.. Men kidnappet og presset er hun nok overhodet ikke. Youtubere må jo finne på noe nytt for å skape blest om sin kanal, nå som det er så mange av dem. Anonymkode: 58159...fa3 1
Djungelvrål Skrevet 28. september 2019 #31 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da skjønte jeg ikke forrige svaret ditt. "Ikke rart hvis hun spyr. Hun dytter jo i seg matmengder som er ment til 6 personer, da spyr de fleste. Helt naturlig." Anonymkode: fd854...56a Hvorfor skjønte du ikke svaret?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #32 Skrevet 28. september 2019 Noen har oppmerksomhetsbehov og i en verden hvor man må bli lagt merke til og skille seg ut for å tjene penger som streamer, så gjør folk slikt. For å si det sånn, hun er ikke i fare. Du må lære deg å lese kroppspråket. Hun driver tydelig overdriving av kroppmimikk. Men det er mange barn på KG, og jeg forstår at dere ikke klarer å se dette ennå. Anonymkode: 88371...28a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #33 Skrevet 28. september 2019 Til alle dere som er bekymret for henne: Det hun driver med heter mukbang. Det handler om å spise en grotesk mengde mat "live online". Søk det opp på youtube, og dere finner mange som driver med dette. Hvis du følger med klippes filmen litt, og det kan godt hende hun kaster opp litt innimellom. At hun er syk på en eller annen måte (type spiseforstyrrelse) er det vel ingen tvil om, men hun holdes neppe fanget. Det er masse teorier om dette, mest sannsynlig satt i gang av henne selv..... Anonymkode: c6002...3c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå