waco Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Mange har vel fått oppheng på tre-på rad mot kg.... Begynn alltid i midten, - neste brikke flytter du på motsatt hjørnet, slik at kg må legge kun ett sted, deretter legger du siste brikket på andre hjørnet, - og VOILA, man vinner alltid...!! Når Kg, begynner har jeg enda ikke funnet en teknikk som gjør at man alltid vinner, men jeg skal prøve litt til... =)
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #2 Skrevet 18. mai 2005 hmm... det går kanskje ikke å vinne når kg begynner, kg bruker jo samme teknikk tilbake.... =(
Væren Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Måtte du si bort det knepet, nå forsvant jo utfordringen! Joda, det går an å vinne når KG begynner! Men da må du bare være obs!
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2005 kg, begynner ikke alltid i midten så man har en sjans dersom kg ikke begynner i et hjørne...! Hva man skal gjøre.... man legger i midten! Deretter så legger man neste brikke på det ene hjørne med samme side som kg har lagt brikke! Dette tvinger kg til å legge i det motsatte hjørnet for at du ikke skal få tre på rad, - men siden du er smart legger du brikken i motsatte side av der kg la sin... .blir kanskje litt rotete forklart men om man følger anvisningen vinner man alltid da også....!
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2005 Jo sant det....jeg ødela moroa, men nå var jo tittelen "sånn vinner du", så hvis du ikke vil vinne så lar man være å gå i tråden... Men egentlig burde det vært fire på rad...!
Væren Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Du har så rett! Jeg burde aldri ha lest den! Fire på rad hadde nok blitt haugen på nok for meg...
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2005 Tre på rad blir for lett etterhvert... og man vil vel ha en høyere IQ enn et java-applet program?
sixx Skrevet 18. mai 2005 #8 Skrevet 18. mai 2005 Tre på rad blir for lett etterhvert... og man vil vel ha en høyere IQ enn et java-applet program?Men får man det av å lese "bruksanvisningen her?
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2005 Ja men jeg leste ikke brukanvisningen, - jeg skrev den...
sixx Skrevet 18. mai 2005 #10 Skrevet 18. mai 2005 Ja men jeg leste ikke brukanvisningen' date=' - jeg skrev den...[/quote'] Ja, men hva med oss andre da....som hadde tenkt å skryte på oss høy iq?
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2005 Dersom man skjønner meg har man en høy IQ..... Neida, jeg er et fasademenneske som alle andre, verken mer intelligent eller noe utpreget dummere vil jeg anta,.... det eneste jeg er flink til er å late som jeg er smart....
Gjest programmereren Skrevet 20. mai 2005 #12 Skrevet 20. mai 2005 Det viser jo bare hvor lite om java-applets du kan...
waco Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2005 Jeg var jo altfor rask i mine konklusjoner, ser jo nå at man ikke alltid kan vinne, og du er nok uendelig mye flinkere enn meg, jeg bare gjettet meg at det var java..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå