Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har vel fått oppheng på tre-på rad mot kg....

Begynn alltid i midten, - neste brikke flytter du på motsatt hjørnet, slik at kg må legge kun ett sted, deretter legger du siste brikket på andre hjørnet, - og VOILA, man vinner alltid...!!

Når Kg, begynner har jeg enda ikke funnet en teknikk som gjør at man alltid vinner, men jeg skal prøve litt til... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... det går kanskje ikke å vinne når kg begynner, kg bruker jo samme teknikk tilbake.... =(

Skrevet

Måtte du si bort det knepet, nå forsvant jo utfordringen!

Joda, det går an å vinne når KG begynner! Men da må du bare være obs!

Skrevet

kg, begynner ikke alltid i midten så man har en sjans dersom kg ikke begynner i et hjørne...!

Hva man skal gjøre.... man legger i midten! Deretter så legger man neste brikke på det ene hjørne med samme side som kg har lagt brikke! Dette tvinger kg til å legge i det motsatte hjørnet for at du ikke skal få tre på rad, - men siden du er smart legger du brikken i motsatte side av der kg la sin... .blir kanskje litt rotete forklart men om man følger anvisningen vinner man alltid da også....!

Skrevet

Jo sant det....jeg ødela moroa, men nå var jo tittelen "sånn vinner du", så hvis du ikke vil vinne så lar man være å gå i tråden...

Men egentlig burde det vært fire på rad...!

Skrevet

:ler: Du har så rett! Jeg burde aldri ha lest den!

Fire på rad hadde nok blitt haugen på nok for meg... :wink:

Skrevet

Tre på rad blir for lett etterhvert... og man vil vel ha en høyere IQ enn et java-applet program?

Skrevet
Tre på rad blir for lett etterhvert... og man vil vel ha en høyere IQ enn et java-applet program?
Men får man det av å lese "bruksanvisningen her?

:ler:

Skrevet

Ja men jeg leste ikke brukanvisningen, - jeg skrev den...

Skrevet
Ja men jeg leste ikke brukanvisningen' date=' - jeg skrev den...[/quote']

Ja, men hva med oss andre da....som hadde tenkt å skryte på oss høy iq?

:ler:

Skrevet

Dersom man skjønner meg har man en høy IQ.....

Neida, jeg er et fasademenneske som alle andre, verken mer intelligent eller noe utpreget dummere vil jeg anta,.... det eneste jeg er flink til er å late som jeg er smart....

Gjest programmereren
Skrevet

Det viser jo bare hvor lite om java-applets du kan... :roll:

Skrevet

Jeg var jo altfor rask i mine konklusjoner, ser jo nå at man ikke alltid kan vinne, og du er nok uendelig mye flinkere enn meg, jeg bare gjettet meg at det var java..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...