Gå til innhold

Eliteguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kremen av samfunnet er samlet på KG:

Alle er veldig pene, og menn står i kø. Yngre menn, de aller kjekkeste. Og de vil ha forhold og ikke bare sex. Og det er veldig irriterende å måtte avvise alle, får aldri gå i fred noen steder. 

Alle tjener veldig mye. Mange tjener flere millioner i året. 

Alle er veldig intelligente. 140+ i iq. 

Anonymkode: 9e5ec...145

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spot on 😅

Anonymkode: 76298...c1f

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kremen av samfunnet er samlet på KG:

Alle er veldig pene, og menn står i kø. Yngre menn, de aller kjekkeste. Og de vil ha forhold og ikke bare sex. Og det er veldig irriterende å måtte avvise alle, får aldri gå i fred noen steder. 

Alle tjener veldig mye. Mange tjener flere millioner i året. 

Alle er veldig intelligente. 140+ i iq. 

Kjenner meg ikke igjen i dette. Jeg er ganske gjennomsnittlig, og selv om damene kaster seg over meg så jeg må gå med pepperspray og voldsalarm så føler jeg vel ikke at det er noe spesielt ved meg.

Skrevet

Glemte å nevne: Alle ser mye yngre ut enn de er. Blir spurt om leg på polet og blir tatt for å være 25 selv om de er 40

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er bra at damer har selvtillit. Fint at de har troa på seg selv, ikke noe poeng å trykke de ned. 

Det er verre med alle de kvinnene som har lav selvfølelse, som aldri opplever å være bra nok. De trekker seg selv og omgivelse ned i søla. 

Heia kvinner som tror på seg selv!

Anonymkode: 5cfe3...ce2

• Liker 1
Skrevet

Og alle er fullstendig fordomsfrie og "dømmer ingen" :ball:

• Liker 2
Skrevet

Ingen fare; livets harde skole truer i hver eneste tråd. :sjokk:

• Liker 5
Skrevet

Du har tydeligvis ikke lest på kropp og helse-forumet. Der har alle en personlighetsforstyrrelse eller aspergerdiagnose. På samlivsforumet har alle en håpløs mann som man vil skille seg fra eller som er utro, på familieformer kommer barnevernet og tar barna fra uskyldige foreldre, og alle har ei forferdelig svigermor.

Anonymkode: 51ac3...713

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis ikke lest på kropp og helse-forumet. Der har alle en personlighetsforstyrrelse eller aspergerdiagnose. På samlivsforumet har alle en håpløs mann som man vil skille seg fra eller som er utro, på familieformer kommer barnevernet og tar barna fra uskyldige foreldre, og alle har ei forferdelig svigermor.

Velkommen til Kvinneguiden ja! 

Plassen for kvinner som klager over at alle andre i livene deres er dumme idioter...        

Anonymkode: 09735...168

• Liker 1
Skrevet

Det er jo selvsagt ikke de samme personene som skriver i alle de trådene- som regel. Sannsynligvis har kg pene mennesker med gjennomsnittlig inntekt og IQ. Mennesker med høy iq, men gjennomssnittlig utseende. Osv

Ser ikke hvorfor det er så ille at det finnes enkelte mennesker som er pene, godt bemidlet eller intelligente på kg. Eller, det grusomste, at det finnes en eller to som har alle 3 ! 😲

Anonymkode: d4dc0...074

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette de samme som har 140 i IQ og tjener millioner i året tro?

Anonymkode: eec3f...d40

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette de samme som har 140 i IQ og tjener millioner i året tro?

Anonymkode: eec3f...d40

Akkurat nå er det ca 550 medlemmer innlogget, og det er midt på dagen, mange er på jobb. De sier seg selv at de ikke er de samme 550 som skriver i hver eneste aspergertråd, riktråd, intelligenstråd osv. 

Hadde det vært de samme personene hadde alle trådene vært på 15 sider. 

....

Dette er ikke veldig komplekst å forstå...

Skrevet

Skal sies at det er over 2000 inne og leser, som ikke er innlogget. Noen av disse er sannsynligvis medlem som ikke er logget inn

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal sies at det er over 2000 inne og leser, som ikke er innlogget. Noen av disse er sannsynligvis medlem som ikke er logget inn

Hvordan ser man dette ? 

Er det virkelig mange som leser KG på jobb?

selv er jeg syk.

lurer på hva gjennomsnitts-alder på kg brukeren er jeg

Anonymkode: 653fc...604

Skrevet

De vet også alltid best og gjør utelukkende riktige valg i livet. Hvis de har gjort eller sagt noe som ikke er 100% innenfor det rigide rammeverket på kg så har de alltid tungtveiende moralske og / eller etiske årsaker til dette. 

KG motto: Passer det best for meg så passer det best for alle. 

Anonymkode: 7c913...431

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...