Gjest Persia Skrevet 23. september 2019 #21 Skrevet 23. september 2019 Ups! Jeg kom plutselig til å tenke på at jeg kalte kjæresten "en smule fantastisk" i morges....jeg burde kanskje ringe å be om unnskyldning? Fyren syns du er deilig. Punktum. Ikke spør, ikke tenk, ikke fjas det til. Bare vær deilig.
mammahjarte Skrevet 23. september 2019 #22 Skrevet 23. september 2019 Eg har sagt det til mannen min. Eg meinte at han er faktisk ganske deilig. Som i at han er deilig, men ikkje like deilig som Brad Pitt, Johhny Depp, Ryan Renolds og Chris Hemsworth. Han er ikkje veldig deilig. Han er absoulutt deilig nok. Og eg er ikkje guds gåve til mannen heller, sjølv om eg også er ganske deilig. Hjalp det TS?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #23 Skrevet 23. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her! Jeg vet at det virker som om jeg overreagerer, men betyr ikke ordet "ganske" samme som "litt".. sånn man liker fisk "ganske" godt. Hvorfor sa han ikke "du er deilig" eller "du er veldig deilig", men brukte heller ordet "ganske"? Kanskje han synes at jeg bare er litt deilig liksom :(( Anonymkode: 24c48...f13 Jeg har jo venner som mener at Ferrari er en ganske stilig bil og synes Kjell Inge Røkke er ganske rik og at Liverpool er et ganske bra fotballag. Jeg kan nok også tenke meg at du er ganske deilig, det eneste problemet er at du overanalyserer ganske mye. 🙂 Visst han en gang skulle si at du er dritfin så må du unngå å fokusere på ordet drit 🙂 Anonymkode: 9273f...78b 2
Minerwa Skrevet 23. september 2019 #24 Skrevet 23. september 2019 Han har gitt deg et flott kompliment. Nyt det.
McMary Skrevet 23. september 2019 #25 Skrevet 23. september 2019 Jeg ville tolket det som en ironisk underdrivelse. Tror jeg selv har sagt noe lignende til kjæresten, jeg mener egentlig super digg og det har jeg sagt i andre sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #26 Skrevet 23. september 2019 Jeg liker den sjargongen! Mannen min sier også det "du er ganske sexy" typ. Eksen min derimot brukte et mer overstrømmende språk, sånn "du er den mest fantastiske, vakreste damen på jord". Problemet var at han snakket sånn til andre jenter også, så la tydeligvis ikke så mye i de flotte ordene. Han var utro og jeg gjorde det slutt. Ja til jordnære menn som ikke smykker seg med tomme superlativer! Anonymkode: ae42f...b14 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #27 Skrevet 23. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei typen sa at jeg er "ganske" deilig i går! han bare "du er ganske deilig". Betyr det at jeg er bare er litt deilig? siden han sa "ganske"?? Anonymkode: 24c48...f13 Folk kan si hva de vil om overtenking osv., men uttrykksmåten viser helt klart at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 49fdb...e0f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #28 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, mammahjarte skrev: Eg har sagt det til mannen min. Eg meinte at han er faktisk ganske deilig. Som i at han er deilig, men ikkje like deilig som Brad Pitt, Johhny Depp, Ryan Renolds og Chris Hemsworth. Han er ikkje veldig deilig. Han er absoulutt deilig nok. Og eg er ikkje guds gåve til mannen heller, sjølv om eg også er ganske deilig. Hjalp det TS? Jeg ville tolket det - som en annen bruker - som en ironisk underdrivelse. Litt som da jeg fikk en spaghetti med hummer på en av Londons beste restauranter og sa at "denne er ganske grei!". Hvis han mente det slik du bruker det, skjønner jeg imidlertid at hun er bekymret. Men nå er ikke jeg så visuell at jeg kan være bergtatt av en kjendis jeg aldri har truffet. Og synes derfor det er vanskelig å tenke på en "deiligere" kjendis enn ham. Anonymkode: 58747...3f0 1
Jr.Garcon Skrevet 23. september 2019 #29 Skrevet 23. september 2019 (endret) 8 timer siden, Andy2029 skrev: Det betyr at vi damer tar alt som blir sagt alt for bokstavelig, og at menn ikke skjønner at vi overanalyserer alt. 😉 I kommunikasjon med damer så later jeg som at jeg prater med en person på autismespekteret / en med asperberger - da er det lettere å ordlegge seg korrekt! Ganske deilig = Du er den deiligste damen som noen gang har levd, og det har aldri eksistert og vil aldri eksistere en deiligere dame enn deg i noe univers! Var maten god? Ja! = Var maten god? Ja, den var helt ubeskrivelig god! Den beste maten jeg noen gang har smakt! Du er den beste kokken som har eksistert, vil eksistere osv. 😅 Endret 23. september 2019 av Jr.Garcon 1
I Grosny Skrevet 23. september 2019 #30 Skrevet 23. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei typen sa at jeg er "ganske" deilig i går! han bare "du er ganske deilig". Betyr det at jeg er bare er litt deilig? siden han sa "ganske"?? Anonymkode: 24c48...f13 Jeg har en liten mistanke om at han er en liten ertekrok. 1
I Grosny Skrevet 23. september 2019 #31 Skrevet 23. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk kan si hva de vil om overtenking osv., men uttrykksmåten viser helt klart at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 49fdb...e0f Drøy konklusjon på syltynt grunnlag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #32 Skrevet 23. september 2019 han er ikke sikker på seg selv, og bruker deg kun i tiden dere deler utgifter sammen, til han finner bedre utgave enn deg. Det er normal utnytting menn gjør, der dem er sammen med noen i en mellomfase pga økonomisk, og gjør det slutt når han finner bedre utgave enn deg, og gjør det litt dramatisk ovenfor deg, for at du skal tro det han sier er sant, og du er alene helt ut av det blå. Anonymkode: 78e8e...981
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #33 Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, Jr.Garcon skrev: I kommunikasjon med damer så later jeg som at jeg prater med en person på autismespekteret / en med asperberger - da er det lettere å ordlegge seg korrekt! Ganske deilig = Du er den deiligste damen som noen gang har levd, og det har aldri eksistert og vil aldri eksistere en deiligere dame enn deg i noe univers! Var maten god? Ja! = Var maten god? Ja, den var helt ubeskrivelig god! Den beste maten jeg noen gang har smakt! Du er den beste kokken som har eksistert, vil eksistere osv. 😅 Menn tror jo som regel at de er langt mer logiske enn kvinner og fullstendig immune mot å bli fornærmet, men hvis noen av disse tingene ble snudd tvert om, vil jeg vedde på at han hadde blitt skuffet eller sur. Kjæresten min kom med et utsagn litt liknende det TS mottok, og da jeg reagerte fikk jeg tilbakemelding om at jeg var hårsår. Men jeg VET jo samtidig at han legger stolthet i mye han gjør, og hadde taklet dårlig en "pragmatisk og enkel" tilbakemelding. Som når han lager mat til meg, og venter på at jeg skal uttrykke ekstrem nytelse. Eller under sex - det gjelder jo alle menn. Det hadde vært veldig ugreit om jeg trakk på skuldrene og sa det var greit eller ok, når han hadde ventet på et entusiastisk adjektiv. Anonymkode: 58747...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #34 Skrevet 23. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: han er ikke sikker på seg selv, og bruker deg kun i tiden dere deler utgifter sammen, til han finner bedre utgave enn deg. Det er normal utnytting menn gjør, der dem er sammen med noen i en mellomfase pga økonomisk, og gjør det slutt når han finner bedre utgave enn deg, og gjør det litt dramatisk ovenfor deg, for at du skal tro det han sier er sant, og du er alene helt ut av det blå. Anonymkode: 78e8e...981 Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 24c48...f13
Jr.Garcon Skrevet 23. september 2019 #35 Skrevet 23. september 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn tror jo som regel at de er langt mer logiske enn kvinner og fullstendig immune mot å bli fornærmet, men hvis noen av disse tingene ble snudd tvert om, vil jeg vedde på at han hadde blitt skuffet eller sur. Kjæresten min kom med et utsagn litt liknende det TS mottok, og da jeg reagerte fikk jeg tilbakemelding om at jeg var hårsår. Men jeg VET jo samtidig at han legger stolthet i mye han gjør, og hadde taklet dårlig en "pragmatisk og enkel" tilbakemelding. Som når han lager mat til meg, og venter på at jeg skal uttrykke ekstrem nytelse. Eller under sex - det gjelder jo alle menn. Det hadde vært veldig ugreit om jeg trakk på skuldrene og sa det var greit eller ok, når han hadde ventet på et entusiastisk adjektiv. Anonymkode: 58747...3f0 Jada, enig i det - innlegget mitt var hovedsakelig ment som fleip. Tror dog det generelt er mer utbredt med den "tolke ting ihjel" blant damer, det er i alle fall mitt inntrykk 🕵️
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #36 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, I Grosny skrev: Drøy konklusjon på syltynt grunnlag. Den bygger på en kombinasjon av en intuisjon som uhyre sjelden feiler, og lang, lang erfaring med relasjoner. I dette tilffelet er jeg ikke et sekund i tvil om at forholdet er lunkent fra hans side, og at hun ikke bør kaste bort tiden sin. Anonymkode: 49fdb...e0f
OPIgirl Skrevet 24. september 2019 #37 Skrevet 24. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det sier jeg også. Anonymkode: ff1e5...a9f Er ikke synd på dem. Er dere to over her menn selv kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #38 Skrevet 24. september 2019 Han synes du er deilig. Men bare ganske. Det du mangler for at han skal sløyfe ganske er at du slutter å overanalysere. Anonymkode: 72b4d...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå