Gå til innhold

han sa jeg er "ganske" deilig!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

typen sa at jeg er "ganske" deilig i går! han bare "du er ganske deilig". Betyr det at jeg er bare er litt deilig? siden han sa "ganske"?? 

Anonymkode: 24c48...f13

Skrevet

Ignorer det faktum at han kalte deg deilig og fokuser på ordet ganske.

Skrevet (endret)

Det betyr at vi damer tar alt som blir sagt alt for bokstavelig, og at menn ikke skjønner at vi overanalyserer alt. 😉

Endret av Andy2029
  • Liker 16
Skrevet

Omg blir så oppgitt av noen jenter... Hvorfor gjør dere dette mot dere selv? Overtenker hver eneste interaksjon og hvert ord som blir sagt. Kan man ikke bare ta det for det det er, et kompliment?! 

Anonymkode: 0c734...be9

• Liker 9
Skrevet

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 4c3d6...7f7

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂unnskyld, men dette var dagens🙈

Anonymkode: 22e85...8d7

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Andy2029 skrev:

Det betyr at vi damer tar alt som blir sagt alt for bokstavelig, og at menn ikke skjønner at vi overanalyserer alt. 😉

Amen! 😅👏🏼 

• Liker 2
Skrevet

Stakkars menn..

Anonymkode: 6fdc7...9ff

• Liker 7
Skrevet

TS her! Jeg vet at det virker som om jeg overreagerer, men betyr ikke ordet "ganske" samme som "litt".. sånn man liker fisk "ganske" godt. Hvorfor sa han ikke "du er deilig" eller "du er veldig deilig", men brukte heller ordet "ganske"? Kanskje han synes at jeg bare er litt deilig liksom :((

Gjest Viva_2017
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her! Jeg vet at det virker som om jeg overreagerer, men betyr ikke ordet "ganske" samme som "litt".. sånn man liker fisk "ganske" godt. Hvorfor sa han ikke "du er deilig" eller "du er veldig deilig", men brukte heller ordet "ganske"? Kanskje han synes at jeg bare er litt deilig liksom :((

Ja, kanskje det? Hvorfor skal han si at du er så deilig, hvis du ikke er det? Kanskje han er ærlig?

Eller kanskje det var en understatement? Veldig vanlig å si om verdens kjekkeste d eks at "han er GANSKE kjekk da".

Ellers får du spørre ham :)

Endret av Viva_2017
Skrevet

Tror du tolker litt vel mye, slik jeg oppfatter det var det bare litt krøllete ordlegging. 

• Liker 3
Skrevet

På dialekten min blir vel "ganske" brukt om "mye" eller "veldig".

Slapp av

• Liker 7
Skrevet

Du har ikke fått et eneste svar her som tolket det dithen at han bare mener du er litt deilig. For meg virker det som du hadde hatt godt at litt kognitiv terapi, for å prøve å bytte ut sånne uheldige tankemønstre. Synes ikke det er normalt å tolke et fint kompliment som noe negativt. 

Anonymkode: 0c734...be9

• Liker 4
Skrevet

På tide å lære seg hva ganske betyr, noen flere ord du lurer på i samme slengen? 

Anonymkode: 40323...fee

• Liker 7
Skrevet

Hvis du tenker en fremtid med denne fyren må du slutte å overanalysere hvert ord han sier ellers kommer han til å bli relativt taus etterhvert

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars menn..

Anonymkode: 6fdc7...9ff

Det sier jeg også.

Anonymkode: ff1e5...a9f

Skrevet

Over det ganske land!

Det betyr over hele landet. 

Så det han mener er at du er helt deilig. 

Anonymkode: eb9fa...5e0

• Liker 2
Skrevet

Ganske betyr vel mer «veldig» hvis jeg skulle sagt at jeg likte fisk veldig godt, hadde jeg sagt at jeg liker fisk ganske godt. Jeg tolker det dithen at han synes du er «veldig deilig».

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ung og usikker er du? 

Anonymkode: c12ac...df9

• Liker 1
Skrevet

Gud så heldig jeg er som har en samboer som ikke overtenker og analyserer hvert ord jeg sier, men heller ser det store bildet. 

På gode dager kan jeg til og med gi henne en femtilapp og spørre hva jeg får for den. Svaret er som oftest bakfra, og jeg må betale mer hvis jeg ønsker mer. Da legger jeg en hundrelapp til på bordet og sier jeg håper hun kan overraske meg 😀

Pengene tar hun etter sengevalsen, til tross for at hun tjener mer enn meg. 

Anonymkode: a0e61...c7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...