Gå til innhold

Hvilken vinterjakke skal din 6-åring ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 23.9.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig usikker i år! Den må være varm, vind- og vanntett, samtidig som den er fin selvsagt. Har kikket litt på Gullkorn sin svarte jakke..men prisen! 

Hvilke jakke skal dere ha?

Anonymkode: 9f237...63c

Jeg kjøper dunjakker, enten fra sportsbutikker eller merkebutikker. Ingen cubus eller HM vattjakker her i hus.. Har hatt barn på besøk med slike jakker, de er som en svamp. søkkvåte til langt på kveld etter lek i snøen. kan ikke fatte at det er noe godt å ha på seg en fuktig jakke på morgenen..tviler på de tørker over natta!  

Anonymkode: 05299...26b

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jakke? Alle seksåringer her vi bor bruker selvfølgelig vinterdress om vinteren. Jakke er da ikke varmt nok uansett.. 

Anonymkode: aaaaa...be9

Her bruker alle 6åringene jakke+boblebukse, noen bruker dress, men mest jakke pga det er praktisk. 

Anonymkode: 0637e...dbc

• Liker 1

Annonse

Vi har vinterdress + dunjakke og utebukse. Vinterdress er kjapt å kle på før friminutt. Dunjakke er realt når man skal ut i bilen osv. Har ullbukse til også.

Jeg kjøper ikke uteklær fra HM og Cubus. De får ned prisen ved å velge dårligere materialer og kvalitet.

Beste tipset er å kjøpe uteklær av gode merker på salg/motsatt sesong. Da får man f.eks Reima-kvalitet til HM-pris 👌

Anonymkode: d3cb2...e97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...