Gå til innhold

Hvilken vinterjakke skal din 6-åring ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker i år! Den må være varm, vind- og vanntett, samtidig som den er fin selvsagt. Har kikket litt på Gullkorn sin svarte jakke..men prisen! 

Hvilke jakke skal dere ha?

Anonymkode: 9f237...63c

Skrevet

Tror det blir Reflex eller Kaxs(KappAhl). Evt en fra Reima om jeg finner på salg. Var og kikket i helgen, men klarte ikke helt å bestemme meg. Må kikke litt på nettet etter Reima først.

Tenker mer praktisk/funksjonelt enn fint jeg da.

Anonymkode: 9efa3...179

Skrevet

Min seksåring har en parkas fra Vossatassar som hun skal bruke i vinter. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det blir Reflex eller Kaxs(KappAhl). Evt en fra Reima om jeg finner på salg. Var og kikket i helgen, men klarte ikke helt å bestemme meg. Må kikke litt på nettet etter Reima først.

Tenker mer praktisk/funksjonelt enn fint jeg da.

Anonymkode: 9efa3...179

Er Kaxs god kvalitet? Har lest her inne før at mange unngår yttertøy fra kjedebutikkene til barn pga. kvaliteten.

Anonymkode: e7d67...164

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Kaxs god kvalitet? Har lest her inne før at mange unngår yttertøy fra kjedebutikkene til barn pga. kvaliteten.

Lurer på det samme :)

Skrevet

Bergans Down Parka Kids. Kjøpt på salg i vår. 

Anonymkode: 877d0...6bb

• Liker 1
Skrevet

Har en Stormberg-jakke som nok blir brukt mye, med fleecejakke under. Samt en stor dynejakke av ukjent merke.

Anonymkode: 96712...e29

Skrevet

Hvilken... Satser dere på bare en ytterjakke? 

Anonymkode: d5762...ca2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken... Satser dere på bare en ytterjakke? 

Ja. Må man ha to?

Skrevet

Vi har kjøpt en parkas fra McKinley og kommer til å kjøpe en Bergans Down dunjakke i tillegg. 

Begge er  nokså kostbare jakker, men vi er så glad i å være ute, så behagelige varme, tørre uteklær er noe vi er villige til å legge litt penger i. Viktig for oss at barna får dele vår uteglede.

Anonymkode: 9fb4d...feb

• Liker 2
Skrevet

Våre har hatt mange ytterjakker fra kjedebutikkene (mest H&M) og kvaliteten har vært akkurat like bra som dyrere jakker. Våre har også bare én vinterjakke, hvorfor i all verden skulle de hatt flere? 

• Liker 8
Skrevet

Kjøpte en bergans dunjakke i februar som ble brukt ut sesongen, den er passe enda så bruker den så lenge den er passe.

Anonymkode: 0b710...c60

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å ha Bergans dunjakke til kalde dager og Kaxs vinterjakke til våte dager. Veldig fornøyd med begge! 

Anonymkode: 948d0...784

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arkana skrev:

Våre har hatt mange ytterjakker fra kjedebutikkene (mest H&M) og kvaliteten har vært akkurat like bra som dyrere jakker. Våre har også bare én vinterjakke, hvorfor i all verden skulle de hatt flere? 

Kvaliteten kan ikke sammenlignes om man er mye ute i virkelig kaldt vær. Jakker fra H&M er helt grei, men å si at de har samme kvalitet som jakker til flere tusen kroner blir feil.

Anonymkode: 69636...b36

• Liker 7
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Arkana skrev:

Dette stemmer ikke! Kvaliteten på hm er dårlig! Varmer svært dårlig. Hadde aldri kjøpt noe sånt til mine barn.

Anonymkode: fb627...069

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvaliteten kan ikke sammenlignes om man er mye ute i virkelig kaldt vær. Jakker fra H&M er helt grei, men å si at de har samme kvalitet som jakker til flere tusen kroner blir feil.

Anonymkode: 69636...b36

Enig med deg

Anonymkode: 59371...520

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Må man ha to?

Minst! De kan jo bli våte, skal vaskes osv.

Skrevet
2 timer siden, Arkana skrev:

Fordi man er på aktivitete, mye ute, gradene varierer med mer

Skrevet

Mini a ture parkas 

bergans dunjakke 

En finjakke

isbjørn skijakke 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...