Gå til innhold

Matpakke til flytur

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her er problemet : reglene praktiseres forskjellig fra flyplass til flyplass. Enkelte steder er de rasjonelle, andre bat shit fuck34 c!#$

Anonymkode: f39e2...ddb

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En av kollegaene dine tok spaghettien min den 16.. Eller, det var fussili, men jeg tror ikke det var poenget ditt. 

Anonymkode: 73605...f47

Slik er det jo overalt. Man kan en sjelden gang møte en som ikke kan reglene ennå. 

Da ber man rolig og ydmykt om de kan høre med en overordnet, da dette gikk fint sist. 

Har opplevd det to ganger - begge ganger fikk jeg "unnskyld for bryderiet" før jeg fikk gjenstanden tilbake. 

Anonymkode: 702f3...8f9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager meg stort sett en grov baguette med potetsalat, roastbiff og sylteagurk. Og så er jeg ikke så glad i rent vann, så har med istepulver for å fylle på vannflaska. 

Skrevet
On 9/23/2019 at 11:59 AM, AnonymBruker said:

Ja alt utenom alkohol husk må kjøpe drikke på kiosken etter sikkerhetssjekk kjøp der billigere en på flyet 

Anonymkode: 9dcbf...a4d

Nå ja. Det koster ca 30 kr pluss minus på flyet for noe å drikke. Det koster fort opp mot 50 kr for brus eller vann på flyolasskioskene. DE er dyre. Men du kan ha med deg en tom flaske og fylle vann innenfor innsjekking 

• Liker 2
Skrevet
Just now, kaleidoskop said:

Nå ja. Det koster ca 30 kr pluss minus på flyet for noe å drikke. Det koster fort opp mot 50 kr for brus eller vann på flyolasskioskene. DE er dyre. Men du kan ha med deg en tom flaske og fylle vann innenfor innsjekking 

Samme pris, kanskje en tier mer . På flyet er flasken i tillegg liten flaske, så det billigere på kiosken selvom man betaler en 10er pga mengden. Samme med brus.

Anonymkode: b60e3...917

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Det er igrunnen rart de ikke tillater drikke før innsjekking, når det går bra etter sikkerhetskontroll. Det er tross alt på flyet de er redd at noe kan skje. 

Anonymkode: 9d2c0...d4a

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er igrunnen rart de ikke tillater drikke før innsjekking, når det går bra etter sikkerhetskontroll. Det er tross alt på flyet de er redd at noe kan skje. 

Du har fått med deg hvorfor veske ikke er tillatt? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det jo overalt. Man kan en sjelden gang møte en som ikke kan reglene ennå. 

Da ber man rolig og ydmykt om de kan høre med en overordnet, da dette gikk fint sist. 

Har opplevd det to ganger - begge ganger fikk jeg "unnskyld for bryderiet" før jeg fikk gjenstanden tilbake. 

Den som sjekket bagasjen min var usikker og spurte en overordnet. Det var denne som bestemte at maten min ikke slapp gjennom. 

Anonymkode: 73605...f47

Skrevet
På 24.9.2019 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Du har fått med deg hvorfor veske ikke er tillatt? 

Jeg trodde det var lov med veske på flyet, jeg, - det går som håndbagasje.

Væske er det nok verre med ja. Likevel kan man jo lage farlig væske vha. vann etter sikkerhetskontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...