AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Del Skrevet 23. september 2019 Vet at det ikke er sånn veldig status egentlig.. men er ett av de litt bedre? Anonymkode: 70e97...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. september 2019 #2 Del Skrevet 23. september 2019 Du velger den du har best kjemi med, uavhengig av yrket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 23. september 2019 #3 Del Skrevet 23. september 2019 Dater du for å finne noen å bli glad i, eller er du bare ute etter status!!!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #4 Del Skrevet 23. september 2019 Velg den med mest penger. Anonymkode: f8c2e...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 23. september 2019 #5 Del Skrevet 23. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at det ikke er sånn veldig status egentlig.. men er ett av de litt bedre? Anonymkode: 70e97...070 Nei.Begge to er mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #6 Del Skrevet 23. september 2019 Veldig forskjellig hvor suksess man kan ha i de to yrkene da, så vil si det kommer an på. Anonymkode: 042b7...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #7 Del Skrevet 23. september 2019 Kunne aldri datet en eiendomsmegler. Aldri. Ikke finansmann eller pengeyrke av noe slag. Anonymkode: 14ade...193 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #8 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg hadde droppet eiendomsmegler. Jeg har hatt en del med eiendomsmeglere å gjøre og ansvarsfraskrivelse er noe alle de har til felles. Mennesker som løper fra ansvar er en no-go for meg. Anonymkode: 498ce...a8b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #9 Del Skrevet 23. september 2019 Bruktbilselger eller bruktbolig selger same same 😏 Anonymkode: 07931...023 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Del Skrevet 23. september 2019 Kiropraktorer er ihvertfall ikke på jobb døgnet rundt 24/7. Anonymkode: 14ded...26d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #11 Del Skrevet 23. september 2019 Sånne spørsmål er lavstatus! Anonymkode: 5950b...5a2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 23. september 2019 #12 Del Skrevet 23. september 2019 Det er ikke slik at jeg har bestemt det slik, men jeg har oppdaga at status følger inntekt. Så en eiendomsmegler med en viss grad av suksess får bra status på grunn av inntekten. Og folk har heller ikke bedre vett enn å beundre den smakløse, dårlig sittende dressen heller. Det er utdanning for begge, kiropraktikeren en master, femårig, som gis i utlandet, bygger gjerne på et ettårsenhet i Norge, og et år praksis, i alt sju år. Eiendomsmeglere kan ta bachelor i eiendomsmegling på BI, men trenger det strengt tatt ikke. Men noe høyere utdanning trengs for autorisasjon. Men så er det jo sånn da, at folk beundrer deg mer jo mindre utdanning du har. Du skal ganske mye opp i lønn før folk slutter å kommentere "tjener du ikke mer med den utdanninga? Du må være bra dum! N.N. tjener jo hundre tusen mer enn deg, og han er i praksis analfabet, droppa ut av ungdomsskolen osv." Så alt ialt kommer eiendomsmegleren bedre ut. Eneste problemet jeg ser, er at meglerne har en god del ettermiddagsjobb: visninger. Så jeg vet ikke hvordan man ser på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. september 2019 #13 Del Skrevet 23. september 2019 Er det virkelig viktig? Dropper man virkelig drømmepartneren fordi han ikke har "riktig status"? Begge er mennesker, som en nevnte over her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #14 Del Skrevet 23. september 2019 Tror jeg ville valgt kiropraktikeren. Et mer interessant yrke (syns jeg), der han hjelper mennesker. Eiendomsmeglere er så opptatt av penger, og kjøp og salg av boligere er et utrolig kjedelig tema. Anonymkode: eda96...cac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #15 Del Skrevet 23. september 2019 4 minutter siden, SPOCA said: Er det virkelig viktig? Dropper man virkelig drømmepartneren fordi han ikke har "riktig status"? Begge er mennesker, som en nevnte over her. Drømmemannen min ville aldri valgt et så overfladisk yrke som eiendomsmegler. Rett og slett meningsløst yrke. Anonymkode: 14ade...193 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. september 2019 #16 Del Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drømmemannen min ville aldri valgt et så overfladisk yrke som eiendomsmegler. Rett og slett meningsløst yrke. Anonymkode: 14ade...193 Det må man jo gjerne mene, men jeg synes det er veldig rart å droppe drømmemannen fordi han har feil yrke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #17 Del Skrevet 23. september 2019 Ta han med mest penger og dårligst hjerte🙄 Nei, vet du hva, den dagen status er mer viktig for meg en kjemi, da blir jeg heller evig singel. Anonymkode: 4dec3...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Josefine5 Skrevet 23. september 2019 #18 Del Skrevet 23. september 2019 Det spiller ingen rolle for meg hva en evt kjæreste jobber med, sålenge han trives med det han gjør. Du har feil fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #19 Del Skrevet 23. september 2019 Langvarig forhold så velger man jo kiropraktor, da slipper man unna mye problemer når alderen tar på. Anonymkode: b2715...78c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #20 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg ville tatt megleren, etter logikken: alle trenger et sted å bo. Anonymkode: fb2fe...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå