AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Selv etter de har fått maks ut av den er den fremdeles ‘midt på treet’, vi tenker struktur, symmetri, ikke for mye, ikke for lite, overdrive på de riktige stedene, underdrive på andre områder igjen. Jeg bare synes det er så rart å vise frem beina sine, for face it fålks, de fleste bein er stygge som juling. Og jeg gidder ikke å late som at folk har ‘bra nok’ bein lenger. De er ikke noe fine. De er bare bein. Du bruker dem bare til å gå med. De er kjerren din og du er hesten. Ikke gjør det om til et jævla fuckings ‘FACEBOOK’-øyeblikk. Og for hvert øyeblikk blir bare virkeligheten pinligere og pinligere. Når er det nok? Når sier noen at festen er over og at man har fått nok av spy og øl på gulvet? Ingen av 68-erne gjør det heller ... det er jo deres oppgave. Men det må visst foregå i pyntelige former for at man skal ‘ta’ på det. Og allerede der er man inkompetent. ... hvem bryr seg lenger. Trodde dette samfunnet betydde noe. Men det gjør jo ikke det. Er bare til å ut gater, vinduer og du merker formørkelsen legger seg. Snart er det ikke noe pent å se på lenger. (Fordi alle skal være den pene selv) men hvem er det da som er den pene da...? Når alle er pene? Hmm en nøtt for dere så vakre at dere driter gull (analbleking) hater mennesker som ikke forstår tilbud og etterspørsel. Det er som å snakke med en som har downs syndrom. Baaaah baaaah baaaah, sier han. åh. Så vakkert. Mer. (Not) Anonymkode: 27bc5...9bd
Macro Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Beina er kjerra og jeg er hesten? All logikk tilsier at det er omvendt. 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, Macro skrev: Beina er kjerra og jeg er hesten? All logikk tilsier at det er omvendt. Ja, jeg gadd ikke sjekke det. Og jeg gidder fremdeles ikke sjekke det. Så kan jo være du lurer meg. Men! hva har det med saken å gjøre? 🤔 Åja! Du forstod ikke. Da er du herved unnskyldt. Dumme mennesker går fri. 😉 (i et zivilizert zamfunn, lzm) Anonymkode: 27bc5...9bd
Gjest O.G. Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Så lenge kroppen er frisk og fungerer så bør folk være takknemlige.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Så lenge kroppen er frisk og fungerer så bør folk være takknemlige. Sant. Anonymkode: 27bc5...9bd
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Så lenge kroppen er frisk og fungerer så bør folk være takknemlige. Ja merker det godt nå som jeg er forkjølet. Skulle tatt vare på de gode dagene når jeg var frisk, kunne løpt og nytt finværet. Nå har jeg vondt i halsen og orker ingenting Anonymkode: b5523...a40
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 Jeg forsto ikke noe. Et vel for de zmarte dette lzzm. Anonymkode: f0e6a...ce7 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Samfunnet betyr ikke noe fordi det stadig endres... Nytt blir byttet ut, alt erstattes etterhvert.... ? Trist, men sånn er det.... Det verste med å bo i et land som er veldig konform tror jeg. Nå er alle utseendeobsessed og da sprer det seg i over hele landet. Anonymkode: 5df2b...72f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samfunnet betyr ikke noe fordi det stadig endres... Nytt blir byttet ut, alt erstattes etterhvert.... ? Trist, men sånn er det.... Det verste med å bo i et land som er veldig konform tror jeg. Nå er alle utseendeobsessed og da sprer det seg i over hele landet. Anonymkode: 5df2b...72f Som om det er synonymt... Hørt om dårlig smak? Anonymkode: 7a905...02c 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om det er synonymt... Hørt om dårlig smak? Anonymkode: 7a905...02c Botox lepper er dårlig smak.. Samme med enorme rumper som visst er så inn for tida. Anonymkode: 5df2b...72f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #11 Skrevet 23. september 2019 Du har så dårlig smak at du kun analyserer sånn... Jeg ser ´litt større´på begreper. Det enkle er ikke alltid det beste:) Anonymkode: 7a905...02c 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #12 Skrevet 23. september 2019 Er det bare meg eller ser de fleste snart helt like ut? Samme sminke, samme fasong på øyenbrynene som er så in nå, samme hårfrisyre og likt uttrykk på bilder. Anonymkode: a42a7...a08 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #13 Skrevet 24. september 2019 Synes alle kropper er fine jeg da. For en jobb den gjør hver dag, rett og slett utrolig. Anonymkode: 37d56...791 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #14 Skrevet 24. september 2019 Drit nå i hvordan folk ser ut, og fokuser heller på hvordan de er. Anonymkode: 25288...735
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #15 Skrevet 24. september 2019 Litt tidlig å sprette korken på flaska kanskje??? Anonymkode: 64b87...ac4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #16 Skrevet 24. september 2019 Du tror kanskje du har tenkt nye tanker, at du skiller deg ut fra resten av zauene i zamfunnet, men du er ikke original. Du er ikke spesiell. Du er bare en av mange som tror du er revolusjonerende. Anonymkode: 9d3c8...95b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #17 Skrevet 30. september 2019 Andenebb er i alle fall noe av det aller styggeste som noensinne har eksistert... Anonymkode: 7acf5...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå