AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #41 Skrevet 27. september 2019 On 9/23/2019 at 9:41 AM, AnonymBruker said: Ja, dette er en stor jobb. Men mitt råd, er at dere bruker den tiden det tar. Ikke kast eller gi bort ting bare for å bli ferdig. Ta dere tid til å se igjennom bilder og papirer, dette er tross alt ting som har betydd noe for foreldrenes deres og bære med seg minnene fra dem. Anonymkode: dd2cf...a74 Faren med dette er at det blir så utrolig mye man ikke har samvittighet til å kaste, og man blir sittende igjen med et overfylt hus. Been there, done that. Hvis vi skulle gjort det om igjen ville vi fått fremmede til å rydde opp for penger. For når det kommer til stykket er det fint lite av arveklenodiene vi har tatt frem igjen eller sett på i etterkant. Anonymkode: c3a66...179
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #42 Skrevet 5. oktober 2019 Har ikke tenkt å la ungene våre sitte med den drittjobben etter oss. Vi er tidlig i 40 årene og rydder unna nå. Så når vi dør så er det kun møbler og enkelte andre ting igjen - ikke alskens rot og skrot som vi har vært for egoistisk og late til å håndtere mens vi lever. Anonymkode: 4fddb...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #43 Skrevet 6. oktober 2019 På 23.9.2019 den 8.10, exictence skrev: Har arvet et hus, ca 80 kvadrat. Huset er fint, men full av gamle møbler, pynteting, service, slitte kjøkkenredskap, forfallent bad. Også mange fine ting, men overhode ikke noe vi kunne tenke oss å ha. Huset er overfylt av møbler. Det er fine møbler, men vi kunne ikke tenke oss mye av det, da vi vil ha det mer luftig. Vi føler det er ikke plass til det. Også en haug med gamle klær, dyner, madrasser, tepper, puter. Det er så mye å ta fatt i, at jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne. Er vel bare å ta litt hver dag. Men hva kaste, gi vekk, evt selge (hvordan?). Er det et sted å kontakte som vil komme og hente f.eks gamle møbler? Er finn.no noe? Kanskje du kan prate med disse som deler ut ting til folk som sliter økonomisk eller er ute på kjøret?Rødekors Røde kors kundeservice,frelsesarmeen tlf.22 99 85 00, eller du kan legge ut annonser på http://www.finn.no eller marketplace (facebook) at du ønsker å gi bort til familier f.eks. som har det trangt i nærmiljøet. eller noe? Det er mange som ikke har møbler nesetn og som sliter virkelig. Som lever på first price produkter og ting de får gratis. Så siden dere ikke trenger det så ville det vært en god anledning til å gjøre noe stort for noen som sliter. Anonymkode: 745fd...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #44 Skrevet 6. oktober 2019 Da moren min døde hadde jeg garasjesalg fra leiligheten hennes. Hun bodde i en blokk tilknyttet et sykehjem, så de andre beboerne var for det meste gamle, og det var en del gamle damer der som kjente moren min og som tydeligvis hadde lagt merke til gjenstander hun hadde når de var på besøk, for de visste godt hva de ville ha Det var igrunn artig med dette salget oppi det hele, jeg traff flere som kjente moren min som ikke jeg hadde møtt før. Anonymkode: 31a56...83f 1
exictence Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #45 Skrevet 6. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan prate med disse som deler ut ting til folk som sliter økonomisk eller er ute på kjøret?Rødekors Røde kors kundeservice,frelsesarmeen tlf.22 99 85 00, eller du kan legge ut annonser på http://www.finn.no eller marketplace (facebook) at du ønsker å gi bort til familier f.eks. som har det trangt i nærmiljøet. eller noe? Det er mange som ikke har møbler nesetn og som sliter virkelig. Som lever på first price produkter og ting de får gratis. Så siden dere ikke trenger det så ville det vært en god anledning til å gjøre noe stort for noen som sliter. Anonymkode: 745fd...4e1 Absolutt. Fint tips å skrive det i annonsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå