Aragorn ll Elessar Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Personlig foretrekker jeg å gå alene, helst når det er minst mulig folk eller helt tomt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Sammen andre. tror det er mest pga av vanen og det har blitt en greie rund vennemøter. Folk vil gjerne på kino, jeg er med. Men på teater går jeg helst alene. Anonymkode: a81a9...794
Gjest Familytree Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 (endret) Jeg foretrekker å bli ledsaget av en person eller to, men hvis kinoen er full, det er ok🤷♂️ Endret 22. september 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Har bare vært på kino alene én gang , men det frister til gjentagelse... blir sikkert en gang i 2027 eller noe😁✌ Anonymkode: d4a91...a01
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 (endret) Egentlig liker jeg best å se film hjemme, men om jeg går på kino som er en evighet siden, liker jeg best å gå alene. Endret 23. september 2019 av AthenaRavenLuna
Elaine Marley Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 Begge deler egentlig. Det er hyggelig å gå med andre også. Man kan småprate litt før og så snakke om filmen etterpå. Men jeg like gjerne alene. Ikke alltid jeg har samme filmsmak som andre og da gidder jeg ikke å sitte hjemme hvis jeg har veldig lyst til å se en film på kino
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2019 14 minutter siden, Luna Llena skrev: Egentlig liker jeg best å se film hjemme, men om jeg går på kino som er en evighet siden, liker jeg best å gå alene. Liker også best å se på film hjemme
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Liker meg best alene, men beste hadde vært om jeg hadde hjemmekino slik jeg kunne fått hele opplevelsen på mine premisser. Anonymkode: 22314...a3a
Gjest Saltomortale Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 Jeg elsker å se film sammen med noen og liker ikke å se film alene, og det gjelder for både hjemme og på kino.
Kontorotta Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 Jeg elsker å se filmer på kino. Det blir ikke samme opplevelsen hjemme. Ellers så sier jeg ja takk, begge deler. Lette filmer ser jeg gjerne sammen med venninner. Og selv om man ikke kan prate og være sosial under filmen, kan man kose seg med gode samtaler i bilen på vei til kino, mens man venter på filmen osv. Actionfilmer ser jeg gjerne sammen med mannen. Type James Bond osv. Dypere og særere filmer ser jeg gjerne alene. Og gjerne når det er få i salen. Ufattelig kjedelig å få ødelagt filmer på grunn av folk som prater, ler på feil steder eller skriker på feil steder. Har vært på kino da vi bare var to i hele salen. Ei anna gang var vi fire. Meg pluss en kameratgjeng på tre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå