AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Jeg henger i et miljø hvor det er endel folk, vi møtes flere ganger i uka, men det er jo ikke sånn at man snakker med alle. Nå har jeg blitt kontaktet på facebook av en mann fra samme miljø, jeg vet godt hvem han er men vi har aldri snakket sammen. Greia er at jeg trenger mye tid for meg selv for tiden og orker ikke interaksjon. Jeg har også noe på gang med en annen, veldig tidlig fase. Nå har jo denne mannen fra miljøet ytret et ønske om å bli kjent med meg, og det er jo greit, men hva sier man til sånt? Jeg har liksom null krefter til overs, vil bare henge med venninner og være for meg selv eller trene, samtidig vil jeg jo ikke være et rasshøl og ignorere ham, siden vi kommer til å henge på samme plass muligens resten av livet. Noen gode tips? Jeg er helt kokt, har blitt sjekket opp av så mange i det siste som jeg overhodet ikke er interessert i, og det sliter meg rett og slett ut. Kall det gjerne et luksusproblem, men dette er menn med problemer og ræva holdninger. Anonymkode: f3f87...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Si at du treffer en mann for tiden og at det da ikke er passende. Du trenger ikke alskens forklaringer eller å pakke inn han du avviser i et ullteppe med smokk til. Det er din rett å si det som det er uten å unnskylde for det. Anonymkode: 8e8b2...063 9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Jeg ville ha blitt kjent, men sagt tydelig i fra om at du ikke er ute etter noe annet enn vennskap. I sommer ble jeg kjent med en fyr som ønsket å bli kjent med meg. Han ønsket seg flere venner. Jeg var tydelig på at jeg ikke var ute etter noe annet enn vennskap. Har en del venner fra før av, og jeg prøver å ikke ha for mange venner så jeg ikke får tid til de - men alltids hyggelig å bli kjent med nye! Anonymkode: 70d06...e14 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Kan du ikke bare si at du treffer en kar for tiden, men at dere kan henge på de felles eventene dere treffes på? Enhver normal person tar en sånn tilbakemelding helt fint altså. Anonymkode: 2a1a9...b9a 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Ts her. Takk for svar dere! Jeg vet med 100% sikkerhet at dette dreier seg om sex/kjærlighet/whatever, han har nok sett meg på tinder også, så det går jo ikke helt. Men jeg har jo ikke noe imot nye bekjentskaper. Får bare si det som det er! Anonymkode: f3f87...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Jeg kjenner meg såååå godt igjen i det du skriver! Jeg har ikke ork eller livssituasjon til å bli kjent med nye, og ha forpliktelser til å få nye venner eller potensielle dater. Til og med folk som jeg ellers tror jeg kunne vært kult å bli kjent med, syns jeg bare blir belastende at spør. Ofte har jeg tenkt at jeg må være mer dust bare for at færre skal ville bli kjent med meg. Jeg ignorerer hverfall 7 av 10 som sender meg sånne meldinger, bare fortrenger det rett og slett. Og gir de heller en like på en kul post en måned senere og opprettholder en "kontakt" på den måten. Noen ganger når jeg svarer så vrir jeg meg unna selve konklusjonen. Noen ganger så spør jeg tilbake hvorfor de vil det, jeg har til og med sagt at jeg er en drittsekk så det vil du ikke, jeg er rar osv har jeg sagt bare for at de skal slutte å spørre. Dette er jo gutter som jeg da tenker "åhneeeei" om når vi helga etter er på samme utested eller fest igjen fordi det blir så kleint. Det er mye enklere å svare ordentlig til noen som er ærlige. For eksempel for ca fire uker siden var det en jeg har møtt noen ganger via en kamerat sånn helt løst som spurte om jeg ville bli med å ta en matbit en dag som en date, og da svarte jeg at det var hyggelig at han spurte men at jeg trives best som singel og ikke er interessert i noe dating nå, men at vi sikkert ses rundt igjen og at det er kult å ha han som venn. Ærlighet varer lengst, og han har vært der et par ganger i ettertid når jeg har vært på vors og det har gått helt fint, vi har prata med veldig god tone uten at han har hverken prøvd seg eller vært furt for avvisningen. Anonymkode: a5f96...34d 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar dere! Jeg vet med 100% sikkerhet at dette dreier seg om sex/kjærlighet/whatever, han har nok sett meg på tinder også, så det går jo ikke helt. Men jeg har jo ikke noe imot nye bekjentskaper. Får bare si det som det er! Anonymkode: f3f87...4fe Er det ikke litt dumt å være på Tinder hvis du ikke orker å bli sjekket opp/bli kjent med nye? Tinder romper jo ut "JEG ER SINGEL OG PÅ LETING" så det er jo helt naturlig at folk prøver seg om de har sett deg der. Å bli kontaktet av noen med felles interesser som du da vet hvem er og kanksje har felles venner med må da være ren luksus i fohold til Tinder. Eller er han bare ikke kjekk nok? Anonymkode: f53ea...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt dumt å være på Tinder hvis du ikke orker å bli sjekket opp/bli kjent med nye? Tinder romper jo ut "JEG ER SINGEL OG PÅ LETING" så det er jo helt naturlig at folk prøver seg om de har sett deg der. Å bli kontaktet av noen med felles interesser som du da vet hvem er og kanksje har felles venner med må da være ren luksus i fohold til Tinder. Eller er han bare ikke kjekk nok? Anonymkode: f53ea...5ad Som sagt så dater jeg noen nå, hvorfor skal jeg da være interessert i å date andre bare fordi det er blitt normen å multidate? Denne mannen er mer enn kjekk nok, og jeg kan love deg at han mange damer etter seg ("høy, mørk, barsk og kjekk"), han er bare rett og slett ikke det jeg ser etter. Felles venner har vi ei, men jeg vet han elsker å sende dickpics og ikke tar nei for et nei. For meg er det to røde flagg. Anonymkode: f3f87...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 Kan du ikke bare si at holdningene hans er ræva og at du ikke er interessert i ham på den måten? Anonymkode: d629e...bf0 1
Pia Sofia Skrevet 23. september 2019 #11 Skrevet 23. september 2019 Vær ærlig, det er jo mye lettere når han er en sånn fyr enn en usikker forsiktig type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå