Gå til innhold

Svigerinne / sviger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt sex med din kones søster eller din manns bror,, jeg har og h*n ønsker ikke å avslutte forholdet, må si at jeg ønsker ikke det heller.

Anonymkode: 24a08...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg.... En fantastisk greie vi har for oss selv foreløpig. Men vi begge ønsker nok ett forhold på sikt, men så lenge jeg er gift og har barn med broren hans, blir det vannskelig:(

Føler meg slem, men samtidig er den fysiske kontakten jeg ikke får hjemme så utrolig deilig....

Godt å se at jeg ikke er den eneste i verden som har denne dragningen.

Anonymkode: 7ad4a...9c8

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg.... En fantastisk greie vi har for oss selv foreløpig. Men vi begge ønsker nok ett forhold på sikt, men så lenge jeg er gift og har barn med broren hans, blir det vannskelig:(

Føler meg slem, men samtidig er den fysiske kontakten jeg ikke får hjemme så utrolig deilig....

Godt å se at jeg ikke er den eneste i verden som har denne dragningen.

Ser problemet ditt, vårt forhold startet for flere år siden, jeg var den første for henne og i to måneder hadde vi sex hver dag det har bare fortsatt selv etter at hun ble gift, men til tider er jo dette svært vanskelig

Skrevet

Herregud så slem dere er! 

Anonymkode: 1e13f...d85

• Liker 1
Skrevet

Snakk om LAVMÅL å ligge med broren eller søsteren til partner. Sånne folk burde vært beskyttet mot seg selv. Ingen moral og empati. Er kvalmt rett og slett!

Anonymkode: 62926...9fc

• Liker 2
Skrevet

Ikke akkurat broren, men den 18 år yngre sønnen til hans kusine.  En utrolig erotisk tiltrekning som var umulig å stå imot fra begges side.

Hemmelig, forbudt og spennende. Jeg føler at jeg tross alt lever.

Anonymkode: 07b94...eee

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om LAVMÅL å ligge med broren eller søsteren til partner. Sånne folk burde vært beskyttet mot seg selv. Ingen moral og empati. Er kvalmt rett og slett!

Ok, men veldig deilig og så spennende, vi hadde på den tiden det skjedde sterke følelser spesielt sexuelt.

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er jo ikke bra, men jeg klarer ikke helt å skille det fra en annen mann... Utroskap er utroskap liksom.

For vår del handler det om en helt spessiel tilrekking som har bygd seg opp over mange, mange år som til slutt ble umulig å motstå. Nå får jeg det beste fra verdner. Men klart det hadde vært enklere om det ikke svoger det var snakk om.

Skrevet

Å herlighet, det kunne jeg ALDRI tenkt meg å gjøre.  Finnes ikke sympatisk eller attraktiv. 

Anonymkode: 75c93...abb

• Liker 1
Skrevet

Bare så deilig når hun står på kne og suger meg, munnen hennes i be egelses rundt pikken min...

Skrevet

For det første så er svogeren min nærmere meg som søsken enn det den biologiske broren min er, for det andre så har jeg et veldig tett forhold til søstra mi, for det tredje: 🤮 Bare tanken på det, nei! 

Anonymkode: 20f39...115

• 2 år senere...
Skrevet

Hver sin smak 

Skrevet

Min søsters mann er min elsker,vi har holdt det i det skjulte i flere år.  Min mann og min søster har ingen peiling på hva som foregår.

Anonymkode: 54c43...57b

Skrevet

Det heter svoger, ikke sviger. 

Anonymkode: e75b3...9a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min søsters mann er min elsker,vi har holdt det i det skjulte i flere år.  Min mann og min søster har ingen peiling på hva som foregår.

Anonymkode: 54c43...57b

Jadda.

Anonymkode: b35fb...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...