MorningStar Skrevet 19. mai 2005 #21 Skrevet 19. mai 2005 Jeg ville syntes det var kult og prøvd å ta opp kampen
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2005 #22 Skrevet 19. mai 2005 Tror jeg hadde spurt pent om han kunne slutte med det, og hvis ikke ville jeg prøvd så godt jeg kunne å glemme ut det hele.
ashera Skrevet 19. mai 2005 #23 Skrevet 19. mai 2005 Dette er ikke helt unormalt. De som har lest Morten Sangvik sine stykker i Dagladet fredag forstår nok hva jeg mener. Det går ifølge Sangvik an å samle på hudormer også. Appetittelig? Njet!
Gjest bertine(ikke inl.) Skrevet 19. mai 2005 #24 Skrevet 19. mai 2005 eller kanskje han har lest "Woman"? der stod det om en mann som samlet på navlelo... og andre ekle ting menn gjør... Du tuller ikke sant???!!
Gjest trådstarter igjen Skrevet 20. mai 2005 #25 Skrevet 20. mai 2005 Kan det gjøre noe' date=' da? Synes det er mye mer spennende med folk som finner på sånne merkelige ting som å samle på navlelo enn A4-typer. Skulle han ikkke få lov til å drive med noe sånt uskyldig tullball? Stakkars fyr...[/quote'] Ja, enig at det er mer spennende med kreative mennesker enn A4-typer, men det må da finnes en mellomting mellom å være A4 og å være disgusting..? Mulig at det er jeg som er pertentlig her, men jeg synes det bare er litt uapetittelig når vi skal spise at den må stå fremme. Nei, kan vel ikke nekte han det, men å si min mening må jeg da få lov til! Og så får jeg håpe at han kan ha den et hemmelig sted utenfor min synsvidde :-)
Gjest trådstarter igjen Skrevet 20. mai 2005 #26 Skrevet 20. mai 2005 eller kanskje han har lest "Woman"? der stod det om en mann som samlet på navlelo... og andre ekle ting menn gjør... Du tuller ikke sant???!! I bladet Woman mener du? Hmm..nei, tror ikke han er typen til å kjøpe det...=) og nei - jeg tuller ikke....
Væren Skrevet 20. mai 2005 #27 Skrevet 20. mai 2005 Begynn å samle brukte tamponger i et stort norgesglass på kjøkkenbenken!
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #28 Skrevet 20. mai 2005 Begynn å samle brukte tamponger i et stort norgesglass på kjøkkenbenken! Vet du, samme tenkte jeg,...(men jeg turte ikke foreslå det). Tror faktisk jeg hadde vurdert å true med noe slikt,... Jeg hadde ikke likt det om jeg hadde en type med en slik sær hobby,...(og jeg hadde antageligvis gjort alt som hadde stått i min makt for å få han til å kutte den ut)
Gjest trådstarter igjen Skrevet 20. mai 2005 #29 Skrevet 20. mai 2005 Begynn å samle brukte tamponger i et stort norgesglass på kjøkkenbenken! hihi, beste jeg har hørt på lenge! hahha, ja kanskje det....!
Væren Skrevet 20. mai 2005 #30 Skrevet 20. mai 2005 Ja, ka farken! Hvorfor ikke? Jeg hadde sett rart på min kjære hannsau om han hadde samlet navle loet sitt på glass! Nei, æsj og fysj! :-? Men han er kanskje en liten humorist som ser det morsomme i sin eksentriske hobby, denne samboeren din?
Leo Skrevet 20. mai 2005 #31 Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror jeg ville ha hatt store problemer med å takle det faktisk! Ikke bare fordi det er usannsynlig ekkelt, men fordi det ville ha fått meg til å lure alvorlig på mannens mentale helse
Gjest trådstarter igjen Skrevet 20. mai 2005 #32 Skrevet 20. mai 2005 Men han er kanskje en liten humorist som ser det morsomme i sin eksentriske hobby, denne samboeren din? Hehe, ja jhan gjør det nok fordi han synes det er morsomt.. Er jo litt ironisk ment :-) Får håpe det ikke tar helt av!
Gjest Clamydia Skrevet 20. mai 2005 #33 Skrevet 20. mai 2005 Hehe, ja jhan gjør det nok fordi han synes det er morsomt.. Er jo litt ironisk ment :-) Får håpe det ikke tar helt av! Det er jo bare festlig! Ingen antageligvis gjør dette med alvor, selv har jeg et lite prosjekt gående når det gjelder armhule hår. Jeg prøver å spare det for å se hvor langt det blir.... Mann med humor er gøy, litt sånn kristoffer Schau style.. og Schau er sexy som faen!!!
Gjest seroxata Skrevet 20. mai 2005 #34 Skrevet 20. mai 2005 menn er rare:D men jeg ville ikke kastet det, om han har glede i å samle på navlelo, så må han vel få lov til det.. men glasset kan vel gjemmes vekk?eventuelt putte det i en boks med lokk på, så kan dere gjemme det i en skuff eller noe??
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #35 Skrevet 20. mai 2005 Jeg kan ikke forstå at navlelo er minner for livet... På den annen side, hvor mye navlelo blir det i løpet av noen år da? Har han samlet mye? :o Synes det var en god idé å begynne å "samle på noe tilbake", mye ekkelt vi kan finne på. Sauen foreslo tamponger, hva med avklipte tånegler? Eller øyenbrynshår? Eller ørevoks? Eller.... nei æsj. Dette ble egentlig veldig ekkelt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå