Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest nå
Skrevet

Herregud - i dag fant jeg ut at sambo samler på navlelo i et tomt kaffeglass!!!! :o Er det mulig?? Jeg ble selvfølgelig ganske sjokkert og han svarte bare at han syntes det var lit kult.. Han hadde visst blitt inspirert av en fyr på nett som hadde samlet siden 1984!

Noen forslag til hva jeg kan si for å overtale han tiil å slutte med den idiotiske motbydelige greia?? Eller er det jeg som er prippen? Hvordan hadde dere reagert??

helt i sjokk,jeg....sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde reagert med latter. For å være helt ærlig er det mer latterlig enn det er ekkelt :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Kaste glasset kanskje? :o

Jeg er enig i at det er ekkelt. Menn er rare... :roll::riste:

Gjest gjest nå
Skrevet

ja, enig at det er litt komisk... :oops: Så motbydelig at det blir komisk.. Mulig det er jeg som er sær, men jeg merker at jeg mister apetitten når glasset absolutt må stå i stuen....

Skrevet

Hvis han så absolutt skal ha det glasset sitt (syns forøvrig at det ikke er rett å bare kaste det, i og med at det er hans og uansett hvor latterlig, ekkelt og barnslig det er så er det tross alt hans og han har lagt ned litt arbeid i det), så gjør en avtale med han at glasset skal stå et annet sted enn i stua, som f.eks i et skap, i kjelleren, i uthuset eller noe slikt.

Skrevet

Navle lo? Har folk virkelig lo i navlen?

Gjest Catwoman
Skrevet
Navle lo? Har folk virkelig lo i navlen?

tenkte på det samme. :ler: Det må vel være hvis man har på seg en genser som loer mye, så noe av loet fester seg i navelen kanskje?

Gjest gjest nå
Skrevet

Vet ikke om jeg bare vil kaste glasset... Litt dårlig gjort synes jeg.

Vi har bare to rom i leil..Stue/åpen kjøkkenl. og soverom.. Da er det jo bare å velge - stua eller soverommet? :roll: Æsj, jeg håper da virkelig ikke han gjemmer glasset på soverommet...Ikke akkurat turn on!

Kanskje det eneste som funker er å ta hevn med å begynne å samle på tåneglene mine?! :o *grøss*

Gjest Vindelspev
Skrevet

Æææsj! Tror jeg hadde sett rimelig skjeivt på sambo om det var han det gjaldt. :hoho:

Hva blir det neste? Vevteppe av kjønnshår?

Skrevet

Du trenger ikke kaste det og du trenger ikke ha det på soverommet eller kjøkkenet. Jeg regner med at dere har bad? Hva med å sette glasset innerst i baderomsskapet? Eller bak et eller annet?

Skrevet

Lurer på om ikke dette er en tulletrå. Jeg så et innslag på Trisha her om dagen om en mann som virkelig samla på navlelo. Historien er misstenksom lik. Trish = britisk variant av Ricki Lake

Gjest hjuilpi
Skrevet

Kan du ikke bare begynne å samle på det skrapet du finner under tåneglene dine og samle på det side om side med navleloen?

Om så det er en tulletråd, det kan likegodt være sant. Man kan jo komme i guiness rekordbok om man er flink til å samle navlelo.

Navlelo finnes! Ikke navlen min, men samboerns. (tror det er fordi han har hår ?)

Gjest Porselen
Skrevet

Kanskje han samler på navleloen for å lage en genser til deg som en kjærlighetsgave? Da vil du gå med en del av ham, sååå romantisk!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Kanskje han samler på navleloen for å lage en genser til deg som en kjærlighetsgave? Da vil du gå med en del av ham' date=' sååå romantisk![/quote']

:hoho::hoho:

nydelig

Gjest trådstarter igjen
Skrevet

Jeg tuller faktisk ikke.... :cry: Skulle jo ønske det,da..trodde først sambo bare tullet, men jeg tror nok han mente det seriøst - desverre..

Innmari morsomme dere er.... Ja, jeg foreslo på tull og strikke en sånn fell av det han samler som vi kan ha ved sengekanten når vi står opp barbeinte om morgenen. Huff....*grøss*

Skrevet

Hehe... må le litt, det er jo litt komisk...

Nei, du kan ikke bare kaste den, den er jo hans. Men jeg ville nok ha bedt han flyttet den til et mindre iøyennfallende sted...

Gjest ingenting
Skrevet

eg hadde kasta glasset. Utan tvil. Grenser for kva vi kvinner skal måtte finne oss i!!! Har han verkeleg problem med å forstå at det der er ekkelt?

Skrevet

Kan det gjøre noe, da? Synes det er mye mer spennende med folk som finner på sånne merkelige ting som å samle på navlelo enn A4-typer. Skulle han ikkke få lov til å drive med noe sånt uskyldig tullball? Stakkars fyr...

Skrevet

tenkte på det samme. :ler: Det må vel være hvis man har på seg en genser som loer mye, så noe av loet fester seg i navelen kanskje?

Ja, folk hr navnelo. Noen folk. Jeg har ikke. Min samboer har. Så godt som uansett hvilken genser han har. Han har jo mye hår på magen, rundt navelen, kansjke det har noe md saken å gjøre, mens min mage er helt uten sånne hår. Det synes jo når han har en rød genser som avgir masse lo eller noe, og jeg kan finne på å plukke det bort jeg da. Synes ikke akkurat det er EKKELT, det er da bare lo (og har da ikke vært der lenge, han dusjer jo hver morgen)

Men å samle på det, det re jo litt snålt da, for å si det sånn.

Å kaste det er uansett frekt. Ja, det er litt snålt å samle på det, men la ham nå få ha den snåle "hobbyen" da. Nei, det trenger slett ikke stå i stua, han kan ha det en pklass du ikke trener å se på det, men har vi virkelig rett til å bestemme hva våre kjære får LOV til å samle på? Et slikt forhold synes jeg ikke høres bra ut. SNAKK sammen, men ikke BESTEMME over hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...