Snop Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Bare så det er klart, jeg og kjæresten har ingen gifteplaner enda, men fordi vi begge er litt for impulsive av oss har vi blitt enige om at ingen av oss har lov til å fri som en total overraskelse for den andre, men at vi venter til vi begge er klare - men det ligger litt i kortene at det skjer rundt neste år. Så jeg er bare nysgjerrig på hvordan dere andre (som ikke har hatt "overraskelsesfrieri") har kommunisert med hverandre at dere er klare for å fri eller bli fridd til? Visste dere det bare når dere visste det, eller ble det snakket om?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Jeg informerte han når jeg var klar for å gifte meg med han. Han var ikke klar. Vi snakket ofte om bryllupet og tiden som gift - hvor han fridde 8måneder etterpå når han følte seg klar. Vi ble gift på fredag. Anonymkode: ba014...242 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Hun gråt og kjefta meg huden full og sa at hvis jeg ikke fridde ville hun gå fra meg. Vi er gift i dag 🙂 Anonymkode: da75a...630
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Vi hadde pratet om å gifte oss og dette røpet jeg for min søster på en fest. Mannen min hadde knapt møtt søsteren min før denne festen, for vi hadde ikke vært sammen særlig lenge. Søsteren min er 18 år eldre enn meg og dritskummelt. Hun sa til han at det hvis han ville gifte seg med meg, så fikk han fri skikkelig. Han turte ikke annet enn å dra meg med på et romantisk hotell og presentere en ring i suiten han hadde betalt en formue for. Vi hadde nok giftet oss uansett, for meg betydde ikke frieriet i seg selv noe, vi var jo enige. Men søsteren min ble fornøyd og det er tross alt det viktigste 😂 Anonymkode: c1bd9...7ef 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Han var på en 3ukers jobbreise, vi pratet kosemose på telefonen, han sa at han håpte jeg ikke glemte han ut der hjemme, jeg sa kødder du eller, jeg hadde jo begynt å dagdrømme om å gifte oss. Han lo og sa at han også hadde slike dagdrømmer☺ nå snakker vi om at han skal fri en gang i blant, antar jeg er forlovet i vinter. Anonymkode: 50e04...230
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde pratet om å gifte oss og dette røpet jeg for min søster på en fest. Mannen min hadde knapt møtt søsteren min før denne festen, for vi hadde ikke vært sammen særlig lenge. Søsteren min er 18 år eldre enn meg og dritskummelt. Hun sa til han at det hvis han ville gifte seg med meg, så fikk han fri skikkelig. Han turte ikke annet enn å dra meg med på et romantisk hotell og presentere en ring i suiten han hadde betalt en formue for. Vi hadde nok giftet oss uansett, for meg betydde ikke frieriet i seg selv noe, vi var jo enige. Men søsteren min ble fornøyd og det er tross alt det viktigste 😂 Anonymkode: c1bd9...7ef 😂 Anonymkode: 23ac3...5df 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 Vi snakket flere ganger om hvordan vi forestilte oss at bryllupet skulle bli, og så gled det etter hvert over i når. Jeg hadde ikke noe behov for å bli fridd til, og han hadde ikke noe behov for å fri, så da bare bestemte vi oss for at vi skulle gifte oss neste høst. Anonymkode: 922f5...772 1
addict Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Det var ganske naturlig å snakke om mtp at vi har hus og bil og hund og barn sammen. Jeg har vel vært ganske transparent akkurat der, og vi har snakket mye "når vi gifter oss", "i bryllupet vårt" samt at vi har hatt en del dypere samtaler om de litt spesielle familieforholdene våre og hva vi selv ønsker for vår familie. Det skal sies at forholdet startet med en avtale om ingen barn og ingen bryllup for det ønsket vi ikke. Også bare sa det pang 😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: 23ac3...5df Jeg låner henne gjerne ut dersom noen har en partner som sliter med å få ut fingeren 😉 Anonymkode: c1bd9...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Vi snakket flere ganger om hvordan vi forestilte oss at bryllupet skulle bli, og så gled det etter hvert over i når. Jeg hadde ikke noe behov for å bli fridd til, og han hadde ikke noe behov for å fri, så da bare bestemte vi oss for at vi skulle gifte oss neste høst. Anonymkode: 922f5...772 Samme her,bare at vi tenker få det til i vår 😁 Ser ikke poeng i noe frieri når man uansett snakker sammen om det Anonymkode: 569e9...7f9
QueenChanne Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 På 22.9.2019 den 21.47, AnonymBruker skrev: Hun gråt og kjefta meg huden full og sa at hvis jeg ikke fridde ville hun gå fra meg. Vi er gift i dag 🙂 Anonymkode: da75a...630 Åååå det var koselig ! hehe Kunne gjort det samme selv . (grått og kjeftet altså)
QueenChanne Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 På 23.9.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg låner henne gjerne ut dersom noen har en partner som sliter med å få ut fingeren 😉 Anonymkode: c1bd9...7ef Send henne hit da ! Sitter å leser tråden for å få tips til hvordan jeg skal få drømmemannen til å fri ! hehe 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #13 Skrevet 24. september 2019 Snakket om det vel Anonymkode: eeac4...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå