AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #41 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, Sol70 skrev: Vet ikke hvor lenge denne tråden blir stående.. Kommer aldri til å glemme nicket ditt, så ikke bytt det 😜 Hvorfor skal ikke tråden få bli stående? Man diskuterer jo en bok. Anonymkode: 39877...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #42 Del Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer aldri til å glemme nicket ditt, så ikke bytt det 😜 Hvorfor skal ikke tråden få bli stående? Man diskuterer jo en bok. Anonymkode: 39877...40b Det gis potensielt farlige helseråd her. Uvitende personer kan forledes til å tro at denne forfatteren faktisk vet hva han snakker om, at han er utdannet til å kunne legge hold bak påstandene sine. Utdannelse innen fagfeltet, det har han jo ikke. Selvlært bedreviter innen alternativ "klokketro". Anonymkode: f08ec...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #43 Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg har fulgt Anthony i en årrekke. Han er en revolusjonær innen medisin og kosthold. Vitenskapen skal og må være kritisk til kvikksalveri. Anthony er noe annet! Les, lær og lev♥️ Anonymkode: 660fe...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #44 Del Skrevet 14. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gis potensielt farlige helseråd her. Uvitende personer kan forledes til å tro at denne forfatteren faktisk vet hva han snakker om, at han er utdannet til å kunne legge hold bak påstandene sine. Utdannelse innen fagfeltet, det har han jo ikke. Selvlært bedreviter innen alternativ "klokketro". Anonymkode: f08ec...34d Nei. Her diskuteres det innholdet i en bok. Rådene som foreligger boka er ikke helseskadelig. Det er faktisk kostholdsråd som enhver av dere støtter opp, kort oppsummert: spis frukt, grønt og frukt! Hvordan kan dette være så skadelig? Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #45 Del Skrevet 14. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer aldri til å glemme nicket ditt, så ikke bytt det 😜 Hvorfor skal ikke tråden få bli stående? Man diskuterer jo en bok. Anonymkode: 39877...40b Jeg startet en tråd om han for lenge siden som ble ryddet bort, og KG er ivrige på å rydde det de anser som "skadelige helseråd", så...tviler på at vi får diskutere det så mye her men vi får se. Når det gjelder fb-grupper, så tror jeg ikke folk kan se at man er medlem i lukkede grupper, og alle MM-gruppene er lukkede. Om du sjekker på vennelista di om du ser om folk er medlem i lukkede grupper...jeg tror ikke man kan se det, og postene man skriver i dem dukker selvsagt ikke opp i feeden til andre, med mindre de også er medlem i gruppa da. Tror også man kan skjule grupper på profilen sin. Haha, du skal se andre husker nicket også og begynner å forfølge meg over hele forumet som har skjedd før et par ganger, derfor har jeg byttet... Anonymkode: 9b663...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #46 Del Skrevet 14. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Her diskuteres det innholdet i en bok. Rådene som foreligger boka er ikke helseskadelig. Det er faktisk kostholdsråd som enhver av dere støtter opp, kort oppsummert: spis frukt, grønt og frukt! Hvordan kan dette være så skadelig? Anonymkode: 39877...40b boken er omtalt i flere av våre aviser, og rådene til William karakteriseres som farlige, https://www.dagbladet.no/kultur/raser-mot-helsebok---kynisk-og-kvalmt/70113737 https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/Ad7g7j/lege-mener-forlag-sprer-farlige-helseraad-i-ny-bok (betalingsartikkel) Anonymkode: 9177d...848 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #47 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg startet en tråd om han for lenge siden som ble ryddet bort, og KG er ivrige på å rydde det de anser som "skadelige helseråd", så...tviler på at vi får diskutere det så mye her men vi får se. Når det gjelder fb-grupper, så tror jeg ikke folk kan se at man er medlem i lukkede grupper, og alle MM-gruppene er lukkede. Om du sjekker på vennelista di om du ser om folk er medlem i lukkede grupper...jeg tror ikke man kan se det, og postene man skriver i dem dukker selvsagt ikke opp i feeden til andre, med mindre de også er medlem i gruppa da. Tror også man kan skjule grupper på profilen sin. Haha, du skal se andre husker nicket også og begynner å forfølge meg over hele forumet som har skjedd før et par ganger, derfor har jeg byttet... Anonymkode: 9b663...4e4 Jaja, dem får bare ta derven på tråden, den ble heldigvis stående lenge nok for min hjelp. For min overbevisning. Det kom nettopp en ny anerkjennelse og bekreftelse her nå, så det er jo ingenting å "tvile" på for min del. Bare å kjøre på. Hm. Skal sjekke ut det med facebook. Får se hva jeg gjør Fant forresten en norsk nettside som siterer AW på det aller meste, og viktigste. Kommer til å benytte meg av den ganske ofte også. Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #48 Del Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: boken er omtalt i flere av våre aviser, og rådene til William karakteriseres som farlige, https://www.dagbladet.no/kultur/raser-mot-helsebok---kynisk-og-kvalmt/70113737 https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/Ad7g7j/lege-mener-forlag-sprer-farlige-helseraad-i-ny-bok (betalingsartikkel) Anonymkode: 9177d...848 Problemet i artikkelen hos dagbladet.no er at boka står presentert som "faktabok" hos forlaget. Det er det det diskuteres hele veien i artikkel. Jeg er forsåvidt enig i at det er umulig å karakterisere boka som en faktabok. Enda Jeg har ikke innpass i den andre du la ved. Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #49 Del Skrevet 14. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du lest siste ME-forskning? Som kobler EBV direkte til ME, som også knytter flere studier om variable nivåer av T og B-celler opp mot ME, som begrunnes av EPV. Anbefaler at du oppdaterer deg. "Men slike som deg" trenger vel ikke faglig påfyll. Rådene helsetjenesten gir er ikke godt faglig begrunnet dem heller. Dem svarer sine pasienter basert på uvitenhet, ettersom dem ikke vet. Så om deres råd eller Williams råd er best, kan ikke hverken du eller jeg konkludere med. Før man selv kan konkludere gjennom personlig evidensbasert vitenskap, ettersom den faktiske vitenskapen glimrer med sitt fravær. Anonymkode: 39877...40b Jeg tror ikke du skal snakke om faglig påfyll eller oppdateringer. Rådene helsetjenesten gir er vitenskapelig fundert, og basert på internasjonal faglig konsensus. Alt er etterprøvbart og reproduserbart, og ekstremt solid dokumentert. Det er ingen leger som svarer sine pasienter med "uvitenhet." Hvorfor lyver du om dette? Hva vil du oppnå med det? Faktum er at du forsvarer en mann som er komplett uutdannet i medisin- og helsefag, og lyver om helsetjenesten og deres vitenskapelige grunnlag for å forsvare en subjektiv sannhet. Det er veldig alvorlig! 1 hour ago, AnonymBruker said: Åja. Det er ikke pasientene det er alvorlig for. Det er helsevesenets omdømme og rykte. Han utfordrer fagfeltet, og det faller ikke i god jord. Da misforstod jeg. Trodde du mente at det var skadelig for pasientene, noe det selvfølgelig ikke er. Vi lar det ligge. Anonymkode: 39877...40b Ikke gjør deg dummere enn du er. Når man som Anthony Williams stadig innprenter folk om at helsevesenet ikke har oppdatert kunnskap, ikke kjenner til medisinske "sannheter," og at hans eget kvakksalveri er det eneste som kan gjøre deg frisk, så fører det til at folk ikke oppsøker riktig helsehjelp når de trenger den. Det handler overhode ikke om helsevesenets "omdømme og rykte" og det vet du. 27 minutter siden, AnonymBruker said: AW mener at kroppen ikke angriper seg selv, at det er virus som angriper kroppen og dette registrerer som antistoffer. Han sier at det at kroppen angriper seg selv var en av teoriene de hadde, og at de nesten tilfeldig havnet på akkurat den teorien. Anonymkode: 9b663...4e4 VI har etterprøvbar vitenskap som bekrefter at denne påstanden er helt gal. Han har ingen utdannelse eller argumentasjon eller labforsøk til å understøtte disse spinnville påstandene. Hvorfor i all verden tror du på dette? Jeg tror ikke en gang han vet hva et antistoff er, eller hvordan immunforsvaret virker. 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fulgt Anthony i en årrekke. Han er en revolusjonær innen medisin og kosthold. Vitenskapen skal og må være kritisk til kvikksalveri. Anthony er noe annet! Les, lær og lev♥️ Anonymkode: 660fe...bc8 Han er en uutdannet kvakksalver som er flink til å snakke for seg, og fører folk ut i uhelse og livsfarlige forestillinger og vranglære. Det er ikke bare min påstand. Han tar helt beviselig feil, og han vet det selv. Fyren er en kynisk drittsekk. Anonymkode: 239af...3d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #50 Del Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du skal snakke om faglig påfyll eller oppdateringer. Rådene helsetjenesten gir er vitenskapelig fundert, og basert på internasjonal faglig konsensus. Alt er etterprøvbart og reproduserbart, og ekstremt solid dokumentert. Det er ingen leger som svarer sine pasienter med "uvitenhet." Hvorfor lyver du om dette? Hva vil du oppnå med det? Faktum er at du forsvarer en mann som er komplett uutdannet i medisin- og helsefag, og lyver om helsetjenesten og deres vitenskapelige grunnlag for å forsvare en subjektiv sannhet. Det er veldig alvorlig! Men hva ER rådene til ME-, fibromyalgi og IBS pasienter fra helsetjenesten? Jeg kan fortelle deg hvilke råd jeg har fått, fra helsetjenesten - fra fastlege, ernæringsfysiolog og spesialist innenfor nevrologi. Det er: Gå hjem, lev med plagene, akseptér tilstanden, ikke ha håp og vent på forskningen. Kan du fortelle meg hva godt slike råd gir en pasient? Hva som er helbredende? Ja jeg forsvarer folk som gir håp og tro, jeg forsvarer folk som bidrar til min egen helsepleie. Jeg hadde forsvart helsetjenesten også, hvis rådene var gode. Men det er dem ikke. Og jeg sier det igjen: jeg klarer faktisk å lese boka med sunn fornuft, og luke ut det som ikke er relevant eller av interesse. Dessuten, så poengterte jeg at det har kommet resultater fra vitenskapelig forskning som beviser en sammenheng mellom EBV og ME. Du kan jo ikke sitte å benekte det, når dette er publisert materiale av anerkjente og virkelige leger! Selvfølgelig i startgropa, men likevel uhorvelig interessant, synes du ikke? Jeg ville syntes det var rart hvis du ikke mente dette er interessant. Anonymkode: 39877...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #51 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gjør deg dummere enn du er. Når man som Anthony Williams stadig innprenter folk om at helsevesenet ikke har oppdatert kunnskap, ikke kjenner til medisinske "sannheter," og at hans eget kvakksalveri er det eneste som kan gjøre deg frisk, så fører det til at folk ikke oppsøker riktig helsehjelp når de trenger den. Det handler overhode ikke om helsevesenets "omdømme og rykte" og det vet du.Anonymkode: 239af...3d3 Ærlig talt slutt å tull. Jeg skriver at hans mest profilerte behandler, Muneeza Ahmed nylig fortalte offentlig på facebook til alle at hun gikk til lege og fikk antibiotika for et alvorlig edderkoppbitt. Hun råder også til å gå til lege for symptomer som er besværlige og som man må få under kontroll for å klare å legge om kosten. Jeg kan godt finne videoen der hun snakker om akkurat det. AW selv sier gjentatte ganger at man skal ta med boken til sin lege. Hvorfor kan du ikke lese det jeg skriver? Det at folk skal magisk miste all tillit og slutte å gå til lege på grunn av en bok er utrolig langsøkt. Kan du vitenskapelig bevise at det er slik det er? Jeg VET at det ikke er slik det er, da jeg daglig ser at de som leser og bruker AW's råd også går til lege, men hva ser du? Du bare skumleser første kapittel i en bok og antar herfra til månen og stjernene. Anonymkode: 9b663...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #52 Del Skrevet 14. oktober 2019 Her har vi en fin historie om en liten gutt som døde fordi moren hans ikke tok ham med til lege, men valgte å følge Williams behandling i stedet. Da gutten døde, ga han til og med mor sylden for det, ved å si at hun hadde smittet ham med Epstein-Barr under svangerskapet. Barmhjertig fyr, ikke sant? Gutten hadde ikke symptomer forenlig med EBV-infeksjon. https://www.inverse.com/article/40096-medical-medium-anthony-william VIdere påstår han at nesten all kreft har viralt opphav. Gjett hvilket virus? Epstein-Barr, selvfølgelig (kan han navnet på noen andre virae? Vet han egentlig hva et virus er?) Denne fyren er livsfarlig. Hold dere langt vekk fra ham! Historien om denne gutten er neppe unik. Anonymkode: 239af...3d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #53 Del Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en fin historie om en liten gutt som døde fordi moren hans ikke tok ham med til lege, men valgte å følge Williams behandling i stedet. Da gutten døde, ga han til og med mor sylden for det, ved å si at hun hadde smittet ham med Epstein-Barr under svangerskapet. Barmhjertig fyr, ikke sant? Gutten hadde ikke symptomer forenlig med EBV-infeksjon. https://www.inverse.com/article/40096-medical-medium-anthony-william VIdere påstår han at nesten all kreft har viralt opphav. Gjett hvilket virus? Epstein-Barr, selvfølgelig (kan han navnet på noen andre virae? Vet han egentlig hva et virus er?) Denne fyren er livsfarlig. Hold dere langt vekk fra ham! Historien om denne gutten er neppe unik. Anonymkode: 239af...3d3 Da har hun ikke fulgt rådene hans. Faktisk. Fordi William oppfordrer folk til å oppsøke helsevesenet ved plager og sykdom, samt følge legers råd og anbefalinger. Han bistår kun ved helbreding. Så William har faktisk rett, det er hennes feil. Alle med et lite snev av sunn fornuftig kan faktisk tenke selv. Også her. Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #54 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva ER rådene til ME-, fibromyalgi og IBS pasienter fra helsetjenesten? Jeg kan fortelle deg hvilke råd jeg har fått, fra helsetjenesten - fra fastlege, ernæringsfysiolog og spesialist innenfor nevrologi. Det er: Gå hjem, lev med plagene, akseptér tilstanden, ikke ha håp og vent på forskningen. Kan du fortelle meg hva godt slike råd gir en pasient? Hva som er helbredende? Ja jeg forsvarer folk som gir håp og tro, jeg forsvarer folk som bidrar til min egen helsepleie. Jeg hadde forsvart helsetjenesten også, hvis rådene var gode. Men det er dem ikke. Og jeg sier det igjen: jeg klarer faktisk å lese boka med sunn fornuft, og luke ut det som ikke er relevant eller av interesse. Dessuten, så poengterte jeg at det har kommet resultater fra vitenskapelig forskning som beviser en sammenheng mellom EBV og ME. Du kan jo ikke sitte å benekte det, når dette er publisert materiale av anerkjente og virkelige leger! Selvfølgelig i startgropa, men likevel uhorvelig interessant, synes du ikke? Jeg ville syntes det var rart hvis du ikke mente dette er interessant. Anonymkode: 39877...40b EBV er et interessant virus, men det er ikke opphav til alt det denne ufyselige fyren påstår. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere pågående forskning i denne tråden. Det er mange virae som har vært koblet til ME i mange ulike studier de siste ti årene, og jeg har ikke tenkt å konkludere før vi har noe substansielt å forholde oss til. HVa angår ME/CFS, er dette en tilstand vi vet alt for lite om. Synes du ikke det er mye ærligere å si det, enn å komme med ubegrunnet synsing som grunnlag for en behandling som savner en hver dokumentasjon, empiri og sikkerhet? Det er ikke alt vi har god behandling for i dag, og det er ikke alt vi vet. Det er derfor vi forsker i stedet for å synse, og det er derfor vi ikke gir behandlinger som vi ikke vet om er effektive eller trygge. Jeg benekter ingen ting, men jeg legger heller ikke stor vekt på pågående forskning som ikke er tilstrekkelig kvalitetssikret, og der hypotesen ikke en gang er tilstrekkelig validert. FUnnene er interessante nok, men det er alt for tidlig å trekke konklusjoner. I medisinfaget hører vi ikke på ånder som forteller oss hva som feiler folk, og vi baserer oss ikke på klarsyn, men på reproduserbar forskning og godt klinisk blikk. Anonymkode: 239af...3d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #55 Del Skrevet 14. oktober 2019 Just now, AnonymBruker said: Da har hun ikke fulgt rådene hans. Faktisk. Fordi William oppfordrer folk til å oppsøke helsevesenet ved plager og sykdom, samt følge legers råd og anbefalinger. Han bistår kun ved helbreding. Så William har faktisk rett, det er hennes feil. Alle med et lite snev av sunn fornuftig kan faktisk tenke selv. Også her. Anonymkode: 39877...40b Nå gikk du laaangt over streken. Når vi i helsevesenet dreper folk, innrømmer vi det i det minste, og setter i gang prosesser for å finne ut hvorfor, slik at vi sikrer at det ikke skal skje igjen. VI legger ikke ansvaret over på pasienten og deres etterlatte. Fy faen! Anonymkode: 239af...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #56 Del Skrevet 14. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Her har vi en fin historie om en liten gutt som døde fordi moren hans ikke tok ham med til lege, men valgte å følge Williams behandling i stedet. Da gutten døde, ga han til og med mor sylden for det, ved å si at hun hadde smittet ham med Epstein-Barr under svangerskapet. Barmhjertig fyr, ikke sant? Gutten hadde ikke symptomer forenlig med EBV-infeksjon. https://www.inverse.com/article/40096-medical-medium-anthony-william VIdere påstår han at nesten all kreft har viralt opphav. Gjett hvilket virus? Epstein-Barr, selvfølgelig (kan han navnet på noen andre virae? Vet han egentlig hva et virus er?) Denne fyren er livsfarlig. Hold dere langt vekk fra ham! Historien om denne gutten er neppe unik. Anonymkode: 239af...3d3 Hun gikk jo til lege hele veien, og AW er ikke noen mirakelmann. Selv om hun hadde en konsultasjon med han, hvordan skal han hindre at barnet hennes dør? En hjerteskjærende historie, men det er jo ikke AW's feil. Her kan man lese hva hun skriver om akkuat det: "For months, I stressed and questioned doctor after doctor about the supplements wondering if we hurt him in any way or they led to his death. It was an excruciating time. (Thankfully, every doctor assured us it was not our fault and the supplements were not at all the cause.) After Gavin died, Anthony William's assistant called and said he requested that we call him. I suppose he either read that Gavin died on my blog or saw it on social media. I did NOT appreciate being summoned by him when it was my son that died, after all. I never called him - and he never called again."http://www.kateleong.com/search?q=medium#.XaSdiCjVKM8 Anonymkode: 9b663...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #57 Del Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: EBV er et interessant virus, men det er ikke opphav til alt det denne ufyselige fyren påstår. Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere pågående forskning i denne tråden. Det er mange virae som har vært koblet til ME i mange ulike studier de siste ti årene, og jeg har ikke tenkt å konkludere før vi har noe substansielt å forholde oss til. HVa angår ME/CFS, er dette en tilstand vi vet alt for lite om. Synes du ikke det er mye ærligere å si det, enn å komme med ubegrunnet synsing som grunnlag for en behandling som savner en hver dokumentasjon, empiri og sikkerhet? Det er ikke alt vi har god behandling for i dag, og det er ikke alt vi vet. Det er derfor vi forsker i stedet for å synse, og det er derfor vi ikke gir behandlinger som vi ikke vet om er effektive eller trygge. Jeg benekter ingen ting, men jeg legger heller ikke stor vekt på pågående forskning som ikke er tilstrekkelig kvalitetssikret, og der hypotesen ikke en gang er tilstrekkelig validert. FUnnene er interessante nok, men det er alt for tidlig å trekke konklusjoner. I medisinfaget hører vi ikke på ånder som forteller oss hva som feiler folk, og vi baserer oss ikke på klarsyn, men på reproduserbar forskning og godt klinisk blikk. Anonymkode: 239af...3d3 Hvordan kan du avkrefte det, når det nettopp har kommet en vitenskaplig artikkel som sier det motsatte? At det er en sammenheng mellom EBV og ME? Det viser jo at du har ingen grunnlag for å benekte sammenhengen. Det er en tilstand dere ikke vet noe om faktisk. Og jeg kan fortelle deg å ta ifra pasienter håp og tro om et liv er ikke resepten for bedring. Du kan starte med å fortelle at et sunt kosthold bestående av mye frukt, grønnsaker og bær gjør deg godt. Det vet du jo at det gjør. Og det er jo akkurat det William sier du skal spise. Du kan gi pasientene dine håp. Du kan gjøre at dem føler seg ivaretatt med å følge dem opp. ALT annet enn å sende dem hjem med beskjed: gå å råtne for deg selv. Lykke til. I pasientverden så hører vi på alle råd, når råd fra dem som virkelig skal gi råd ikke er til å stole på. Og vet du hva? Hadde ikke jeg lagt om kostholdet slik jeg gjorde for 2 år siden, så ville jeg enda vært sengeliggende. Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #58 Del Skrevet 14. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Da har hun ikke fulgt rådene hans. Faktisk. Fordi William oppfordrer folk til å oppsøke helsevesenet ved plager og sykdom, samt følge legers råd og anbefalinger. Han bistår kun ved helbreding. Så William har faktisk rett, det er hennes feil. Alle med et lite snev av sunn fornuftig kan faktisk tenke selv. Også her. Anonymkode: 39877...40b Hun gikk til lege, det er bare 3d3 som antar at hun ikke gjorde det. Anonymkode: 9b663...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #59 Del Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun gikk til lege, det er bare 3d3 som antar at hun ikke gjorde det. Anonymkode: 9b663...4e4 Ikke lett å forstå hva vedkommende mener når vedkommende konkluderer slik hun gjør. Jeg prøvde å få et fram et poeng med at AW presiserer flere ganger i sin bok at pasienter må og skal oppsøke legetjenesten, for mindre og større plager. Samt forholde seg til legerådene. At det ikke har skjedd, slik 3d3 framlegger, er jo bare veldig rart. Og det var det visst også, fordi hun hadde jo faktisk oppsøkt lege hele veien. Anonymkode: 39877...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #60 Del Skrevet 14. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Her har vi en fin historie om en liten gutt som døde fordi moren hans ikke tok ham med til lege, men valgte å følge Williams behandling i stedet. Hvorfor lyver du og sier at hun ikke gikk til lege? Hun har jo omtrent ikke gjort noe annet enn å gå til lege stakkars. "..and a reader who suggested that I contact a "Medical Medium" by the name of Anthony Williams. I took every suggestion and every thought seriously. I sent an email to Gavin's geneticist that same day and asked her what she thought of a list of new syndromes and disorders. And I immediately contacted Anthony Williams and got an appointment almost overnight."http://www.kateleong.com/search?q=medium#.XaSdiCjVKM8 "He had so many issues and I had to rely on nurses in the NICU, doctors attempting to diagnose him and well meaning social workers trying to make things right in my world. I needed all of them."http://www.kateleong.com/2013/02/#.XaSiqyjVKM8 Anonymkode: 9b663...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå