Gå til innhold

Sex-clubber og utsteder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer å teste ut sexclub eller hva det kalles. Har noen prøvd det? Hvor? (jeg er åpen for andre steder enn Norge også). Hvordan fungerer det? Må man ligge? Er folk veldig "forsyner"-seg-aktig? Hva skjedde når du dro på det? Og dro du igjen?

Jeg søker altså spenning og uforpliktende sex. 

Hilsen K 28

Anonymkode: f54bf...720

Skrevet

På swingersklubber er det kvinnene som bestemmer, og de fleste er ganske så respektfulle. I Norge så er det gjerne dager som kun er for par og single damer, mens andre dager har single mannfolk komme. Så man kan velge selv hva som passer for deg. Et nei er et nei, og blir respektert. Ingen som må noe som helst.

Ja, vi dro igjen, og igjen og....🤪

• Liker 2
Skrevet

Swing, swing, swing... 💦

Anonymkode: ea02d...7d7

Skrevet

Jeg har vært på vip i Oslo flere ganger. Det er nå nedlagt, men har åpnet et nytt sted ved Frogner. Men husker ikke navnet på det. 

Folk er utrolig hyggelige og imøtekommende på slike steder. Alle kan snakke med alle. Man MÅ ikke ha sex med alt og alle. Trenger faktisk ikke ha sex med noen, hvis man ikke vil. 

Jeg var der med en jeg datet. Men vi hadde kun sex med hverandre. Men var sexy og tennende å bli sett på, og se på andre. Samt ha sex side ved side med andre par. 

Anonymkode: e1f40...124

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på vip i Oslo flere ganger. Det er nå nedlagt, men har åpnet et nytt sted ved Frogner. Men husker ikke navnet på det. 

Den er også nedlagt. Lokalene var visst ikke regulert til slikt, eller noe i den duren. Nå må man til Tønsberg (Sem) for å finne nærmeste klubb til Oslo. Så vidt jeg vet, driver de som hadde VIP fortsatt og ser seg om etter ny plass, men om, og hvor lenge til det evnt. blir noe av vet jeg ikke. At det burde være minst én klubb i Oslo er det ingen tvil om. Det er maaange som liker å swinge seg her😊

Skrevet
2 minutter siden, Påkrevd skrev:

Den er også nedlagt. Lokalene var visst ikke regulert til slikt, eller noe i den duren. Nå må man til Tønsberg (Sem) for å finne nærmeste klubb til Oslo. Så vidt jeg vet, driver de som hadde VIP fortsatt og ser seg om etter ny plass, men om, og hvor lenge til det evnt. blir noe av vet jeg ikke. At det burde være minst én klubb i Oslo er det ingen tvil om. Det er maaange som liker å swinge seg her😊

Hva heter den på Sem? 

Anonymkode: 1a49f...fb7

Gjest Alterego666
Skrevet

Har vært på to klubber. Det er mindre fyll og tafsing på en swingersklubb en det er på din lokale pub rundt midnatt.

Du MÅ ikke gjøre noe som helst, folk er respektfulle og inkluderende. Mange klubber har omvisning for nye gjester. 

Du risikerer veldig lite ved å besøke en klubb.

Lykke til.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter den på Sem? 

Club Fantasy

Skrevet

Hørt om naken-sauna i Fredrikstad, tipper det er noe swing-swing med i bildet der

Anonymkode: a7be1...088

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk er utrolig hyggelige og imøtekommende på slike steder. Alle kan snakke med alle. Man MÅ ikke ha sex med alt og alle. Trenger faktisk ikke ha sex med noen, hvis man ikke vil. 

Jeg var der med en jeg datet. Men vi hadde kun sex med hverandre. Men var sexy og tennende å bli sett på, og se på andre. Samt ha sex side ved side med andre par. 

Så kult. Hvordan gjør de det med mobiler og sånn? Er jo ikke noe kult om noen filmer en på sånne steder og legger det ut til hele verden.

Skrevet
15 minutter siden, Alterego666 said:

Har vært på to klubber. Det er mindre fyll og tafsing på en swingersklubb en det er på din lokale pub rundt midnatt.

Du MÅ ikke gjøre noe som helst, folk er respektfulle og inkluderende. Mange klubber har omvisning for nye gjester. 

Du risikerer veldig lite ved å besøke en klubb.

Lykke til.

Takk for svar 😄 Hva er dresskoden på sånne stede egentlig? Altså, jeg vet absolutt ikke noe om dette miljøet og kjenner ingen som har vært på det, så jeg trenger litt "inn med teskje" informasjon :P

Er det creep å reise alene? (jeg har ikke noe lyst til å dra dit med venner)

Hva skjer om man treffer noen man kjenner? (feks kollega eller kunde på jobb..)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😄 Hva er dresskoden på sånne stede egentlig? Altså, jeg vet absolutt ikke noe om dette miljøet og kjenner ingen som har vært på det, så jeg trenger litt "inn med teskje" informasjon :P

Er det creep å reise alene? (jeg har ikke noe lyst til å dra dit med venner)

Hva skjer om man treffer noen man kjenner? (feks kollega eller kunde på jobb..)

Stort sett normalt pent tøy tidlig på kvelden. Så skiftes det til noe sexy undertøy eller naken senere. 

Det er ikke creep å dra alene. Både kvinner og menn gjør det. Folk har respekt for hverandre og er generelt hyggelige og åpne. Lett å komme i prat med andre, men for all del, det kan nok være betryggende å være sammen med noen første gang  ikke fordi det er farlig, men det er mange inntrykk, hehe, så er man litt usikker, kan det være greit å ha en å lene seg på eller trekke seg tilbake i et rom eller krok hvis man trenger en time-out. Bare husk som det er nevnt over her, det er ikke noe krav om å gjøre noe som helst. Sier du nei, så er det noe som blir respektert. 

Jeg har støtt på en jeg kjenner fra skoletiden en gang. Null problem, begge var jo der i samme «ærend», så ikke noe å være flau over. Jeg har aldri hørt om tilfeller der folk har blitt snakket om så de kan identifiseres utenfor en klubb. Det er en utbredt forståelse for at det som skjer innenfor klubben, det blir der. Har til og med sett en håndfull kjendiser. Såpass kjente at så og si alle vet hvem de er. At de har tillit til at det forblir en hemmelighet sier litt. 

God tur. Si fra hvis du trenger følge😄

Skrevet

Kunne også godt tenke meg å besøke swingers klubb, dessverre syns jeg dobbeltmoral i reglene til Club Fantasy er idiotiske. 

Så jeg holder meg borte. 

Ellers anbefaler jeg å skrive mail å spørre om det er dresscode, siden det ikke stod noe om i eventene (Som jeg så)

Anonymkode: 93507...2c2

Skrevet

Ser at club fantasy tilbyr gratis parkering, pleier det å funke bra? Hvis ikke er det et annet sted å parkere?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne også godt tenke meg å besøke swingers klubb, dessverre syns jeg dobbeltmoral i reglene til Club Fantasy er idiotiske. 

Så jeg holder meg borte. 

Ellers anbefaler jeg å skrive mail å spørre om det er dresscode, siden det ikke stod noe om i eventene (Som jeg så)

Hva slags dobbelmoraler snakker du om?

Anonymkode: 38d61...038

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at club fantasy tilbyr gratis parkering, pleier det å funke bra? Hvis ikke er det et annet sted å parkere?

Det er ikke lov å parkere på klubben, sår det.. Så nei, klubben tilbyr ikke gratis parkering. Men det er det i nærheten. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags dobbelmoraler snakker du om?

Anonymkode: 38d61...038

Den med at menn som har sex med menn, må gjøre dette bak lukkede dører. (se regel 19)

Skrevet

Jeg har prøvd et par i Oslo. Dessverre ganske så trashy og skuffende greier. Stor del av klientellet (både kvinner og menn) med kropper og utseende under gjennomsnittet. Skygg unna.

Anonymkode: 6577e...fea

Skrevet

London, luksus party for de slanke og pene under 40:
http://www.feverparties.com/

London igjen, for de som er interessert i trans damer:
http://www.romatranssexualparty.com/home-page

Denne har jeg vært på et par ganger fordi jeg kjenner hun som arrangerer. Jeg som cis kvinne hadde jo ikke noe der å gjøre egentlig men dro av ren nyskjerrighet og for å ha noe å fortelle barnebarna en dag. Hm... litt vel trashy da... men folk var hyggelige og alle pratet med alle. Det var to rom, ett med bar og full påkledning, jeg holdt meg mest der. Det andre rommet var der ting skjedde, og jeg var glad det var mørkt og musikken var høy. Mange nerdete, single menn i anorak som jeg døpte "runkekoret", da de alltid sto i ring rundt parene som holdt på, men fullt påkledd og snabelen i hånden. For min del skjønte jeg at det kunne være spennende å være i samme rom med andre som holder på, men jeg vil helst ikke se eller høre for mye detaljer... best å bare ense noe. Jeg syntes også det var noe mekanisk over sexen jeg var vitne til, som å være i et mørkt maskinrom med diverse stempelmotorer som gikk opp og ned. 

London er også kjent for Torture Garden, som er kinky og mest for å kle seg ut i lakk etc, men de har rom man kan holde på i også. 
https://torturegarden.com/

Skrevet
55 minutter siden, gakk skrev:

for å ha noe å fortelle barnebarna en dag. 

Jeg håper virkelig du aldri kommer til å fortelle barnebarna om dette. De må vi heller prøve å lære noen idealer.

Anonymkode: 6577e...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...