Gå til innhold

Hvordan kle seg/hva pakke til ferie i badeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på familieferie i fem dager til Lalandia i Billund i Danmark, et gigantisk badeland med en rekke aktiviteter, men de fleste av dem åpenbart basseng-relaterte.

Jeg har aldri vært på et sånt sted før, og har unngått svømmebasseng og strender fordi jeg er ukomfortabel med å vise så mye kropp (selvtillitsissues, ikke religion). Nå må jeg åpenbart forsøke å komme gjennom dette.

Jeg har anskaffet en flatterende, heldekkende badedrakt, men hva kan jeg bruke utover det på et sånt sted? Badedrakten ville passe fint til denimshorts, som jeg er komfortabel med å gå i, men det vil vel se helt malplassert ut i et badeland? Hva bruker man når man ikke bare har/vil ha kun badetøy på? Jeg har fine og lette sommerkjoler, men de vil vel også se helt feil ut i oktober, selv i et overbygget badeland?

Er det noen som kan gi med råd her, for jeg er helt lost!

Anonymkode: 314dd...230

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en treningsshorts utenpå badedrakten?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at i et badeland er det naturlig å gå i badedrakt/bikini, og det er noe alle gjør uansett kroppsfasong. 

Jeg har aldri vært der du skal, så vet ikke om det er aktiviteter som ikke inkluderer bading. Uansett synes jeg det hadde sett rart ut om noen kom mer påkledd i et badeland.

Anonymkode: ddd37...02b

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde helt klart dratt på meg noe over, en shorts eller en lett kjole må jo være praktisk. Jeg er alltid nøye på å skifte etter jeg har badet, ikke gå med våt truse, vet ikke helt hvordan jeg ville løst dette på et badeland og med badedrakt. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøpt deg et enkelt Hammam-håndkle, type sånn man får utdelt til å bruke på SPA. Det kan du lett knyte rundt deg, og du er litt mer påkledd enn bare badedrakt, og det er helt naturlig å ha med på badeland.

https://royaldesign.no/hammam-handkle-180x100cm-hvit-sort?gclid=CjwKCAjw2qHsBRAGEiwAMbPoDLfDnK4jYYzXYpjnwAap5fK5hsXNJmkBNe_66qVQmo0HNvckGxstChoCQ4gQAvD_BwE#/206246

Anonymkode: 4e7c9...6c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...