AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Jeg ser på Det digitale dopet på NRK TV og ser jo at sosiale medier påvirker alle mennesker på en eller annen måte, men i denne dokumentaren har de barn og ungdom i fokus? Anser du deg selv som avhengig av sosiale medier, og i så fall, hvordan føler du at det påvirker hverdagen din? Er jeg avhengig av sosiale medier om jeg bruker mye tid på youtube og NRK TV, og leser mange spennende artikler på nett? Tillegger meg kunnskap via internett. Youtube er kanskje et sosialt medie? Hva ville dere kalt dette? Jeg er jo avhengig av å se på NRK TV nesten hver dag, sjekke mail osv. Jeg er i slutten av 20-årene forresten. Spent på å høre om din internettbruk. Anonymkode: 103d1...ad0
Gjest Familytree Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 (endret) De siste ukene så jeg ikke Facebook, jeg kom sporadisk inn på Instagram og slettet Snapchat for et halvt år siden. Men jeg er avhengig av sosiale nettverk for å informere meg om noen ting. Det er raskt og effektivt. YouTube er en veldig spesiell type sosialt nettverk, det er ingen meldingsplattform som er like bra som andre, men frem og tilbake av informasjon er gigantisk. Større enn alle sosiale nettverk. Endret 22. september 2019 av Familytree
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå