AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Får tvingt mi ut av rommet for å spille spill, trolldeig, bake osv, men hun er veldig kjapt tilbake på rommet når vi er ferdig.. Skal sies at jeg er veldig gravid, og klarer ikke være så aktiv. Og når vi er ute av døra så går det to timer før hun spør om når vi skal hjem, for hun vil slappe av. Hun er veldig sosial og aktiv i ukedagene på skolen og med venner, så min mor sier at hun nok helst bare vil ha helgen til å slappe av. Hva finner dere på? Lar dere de få være mye på rommet når de ikke er ute å leker med andre barn? Anonymkode: 48e76...acf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Her begynner han å bli ungdom. Det merkes på humøret! Kan gå fra å være det lekende barnet som vi kjenner, til en hormonbombe som bare er irritert og sur. Hvis han selv får velge i helgene, sitter han og gamer, spiser masse mat og ser på youtubefilmer. Det er en kamp å få han ut:P Men når vi først tvinger han ut, koser han seg masse med og venner. Badeparken er en hit, det samme er en tur på kjøpesenteret faktisk:) Han liker å stæsje seg opp i skatersokkene sine, fargerike hettegensere, og drikke smoothie på kjøpesenter. Og mase på ting han ikke får selvfølgelig:P Ellers er fisketur med pappaen kjærkomment, stranda på sommeren, skøytebanen, kino og skaterampa:) Anonymkode: cbb57...4ad
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Mine er en del på rommet, ja. Slapper av, ser på Netflix/telefonen, tegner, hører på musikk. Liker ellers å bake, ha filmkveld, shoppe, ri, bade.. varierer hva vi gjør og hvor mye vi gjør i helger. Anonymkode: 296e4...a86
Arkana Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Mine er mye på rommet. Han spiller, ser på YouTube eller programmerer. Vi har familiefilmkveld hver lørdag og hver søndag drar vi på sykkeltur, og han blir alltid med på felles familieaktiviteter. En helg i måneden er det hyttetur med speiderne og der er det ikke lov å ha med mobil. Han er mer aktiv i ukedagene enn i helgene, men det synes jeg er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Sove, game, tegne, bake, filmkvelder og lignende. De liker også å dra på hytten (mange ulike aktiviteter der), kino, ridning, cafebesøk osv. Men det er aktiviteter vi ikke gjør hver helg. Anonymkode: d3caa...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå