AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Lurer på dere som husker tidlig 2000-2004, synes dere det var bedre enn i dag? Var folk mere ''jordnære'' på den tiden? Er det sosiale medier som har forårsaket denne endringen? Mer tilknyttelse til familie og venner, folk ble ikke så lett ''erstattet'' ? Hva er din mening? Anonymkode: 6fb72...994
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Da mener jeg såklart sammenligned med idag. Anonymkode: 6fb72...994
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Ehhh...tidlig 2000-tallet er ikke sååå lenge siden, da. Og nei, jeg tror ikke folk var mer jordnære på den tiden heller. Det er jo bare 15-20 år siden begynnelsen av 2000 tallet, og ikke 50 år tilbake i tid, liksom. Det som har endret seg mest, er at teknologien og digitaliseringen har kommet mye lengre i dag. Ellers har det ikke skjedd så voldsomt mye, vil jeg si. Anonymkode: 1b5f1...f17
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 80 tallet var mye bedre, da gikk det faktisk å gå fra huset uten å låse døren uten å bli rundstjålet av østeuropeere og horder av "nye nordmenn". Den gangen så kunne man gå rundt i enkelte områder av byen uten å bli klådd på eller å bli kalt for hore, potet eller noe annet stygt på et språk vi ikke snakker i Norge. Anonymkode: 4909e...892 1
Kågebruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Folk hadde bedre konsentrasjonsevne. Det er jeg sikker på. Var selv relativt ung på den tiden og husker at jeg satte mer pris på filmer som gikk på tv. Fotballkamper som jeg kunne se. Bøker jeg fikk til jul. Alt er så tilgjengelig idag, men blir livet bedre av Netflix og youtube? Føler meg av og til helt tom av alle inntrykkene jeg får som ikke setter spor.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Jeg var definitivt mer sosial, da i form av at jeg var mye yngre og levde livet uten begrensninger. Hadde også bedre tid, og ga mer faen. Vi var jo sosiale på internett også på den tiden, da igjennom mIRC. Aldeles nydelig tid for min del, og kunne gjort hva som helst for å få den tiden tilbake igjen. Bare synd at jeg ikke på den tiden kunne se meg rundt, og nyte ting litt mer. Alt var egentlig perfekt. Anonymkode: ea28d...95e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå