Gå til innhold

utstyr samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sender dere med til samværsforeldreren?

synes er litt styr og sende vogn/bilstol fram og tilbake da det er stor sjanse de blir fortere ødelagt , og barnets far krever dette av meg.. han er ikke i jobb og nekter og betale bidrag.. 

Anonymkode: 0968b...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilstol hadde jeg krevet at han kjøper selv. Mens vognen syns jeg du skal sende med selv om det er tungvint.

Anonymkode: dd52c...199

Skrevet

si til han om og kjøpe en vogn/bilstol på finn

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

si til han om og kjøpe en vogn/bilstol på finn

Bilstoler bør ikke kjøpes brukt!!!

Anonymkode: a8699...c36

• Liker 3
Skrevet

Fly/bil/nabohuset?

Må da gå an å samarbeide. 

Alle ser at stol og vogn på fly hver uke ikke går greit, verken tidsmessig eller med tanke på skader. 

Ser heller ikke helt at manglende bidrag har noe med å dele utstyr å gjøre. 

Anonymkode: 02999...86f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fly/bil/nabohuset?

Må da gå an å samarbeide. 

Alle ser at stol og vogn på fly hver uke ikke går greit, verken tidsmessig eller med tanke på skader. 

Ser heller ikke helt at manglende bidrag har noe med å dele utstyr å gjøre. 

Anonymkode: 02999...86f

Selvsagt har det noe å si om idioten betaler barnebidrag eller ikke!!

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilstoler bør ikke kjøpes brukt!!!

omg mammapolitiet 

Anonymkode: 526bc...9fd

• Liker 8
Skrevet

Da krever du bidrag gjennom NAV og ber han kjøpe sitt eget utstyr. 

Anonymkode: fffdc...660

• Liker 6
Skrevet

1. Krev bidrag via nav. 

2. Utstyr som feks bilstol, vogn, sykkel, ski skal dekkes av den som mottar barnet og følge barnet frem og tilbake. Bilstol blir ikke ødelagt av å flytte fra din til fars bil og motsatt tilbake. 

Anonymkode: 635c0...66f

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Krev bidrag via nav. 

2. Utstyr som feks bilstol, vogn, sykkel, ski skal dekkes av den som mottar barnet og følge barnet frem og tilbake. Bilstol blir ikke ødelagt av å flytte fra din til fars bil og motsatt tilbake. 

Anonymkode: 635c0...66f

har krevd via nav men mottok ei klage via barnefaren. når jeg har betalt 1150 og sto at jeg skulle  få tilskudd, barnefaren bor med foreldre, barnefaren krever bilstol, vogn, klær,leker osv når jeg tar henne med til han får samvær, noe jeg synes han bør ha selv når han er så vrang

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva sender dere med til samværsforeldreren?

synes er litt styr og sende vogn/bilstol fram og tilbake da det er stor sjanse de blir fortere ødelagt , og barnets far krever dette av meg.. han er ikke i jobb og nekter og betale bidrag.. 

Du skal faktisk stå for slike ting. Bilstol er greit om han har selv, men vogn og slikt skal du stå for.

For å få bidrag går du til nav. At han ikke jobber, får så være. Da kan Nav skjønnfastsette hans inntekt om det er viljen det står på.

Anonymkode: 7659a...133

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

har krevd via nav men mottok ei klage via barnefaren. når jeg har betalt 1150 og sto at jeg skulle  få tilskudd, barnefaren bor med foreldre, barnefaren krever bilstol, vogn, klær,leker osv når jeg tar henne med til han får samvær, noe jeg synes han bør ha selv når han er så vrang

Klær skal selvfølgelig du står for å vogn må du sende med. Men leker og bilstol må han kjøpe selv.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

omg mammapolitiet 

Anonymkode: 526bc...9fd

Nei, har bare barns beste i tankene! Helt seriøst, så lenge du ikke kjenner og stoler 110% på selgeren skal ikke bilstoler kjøpes brukt! Ikke en gang trygg trafikk anbefaler brukte stoler fra ukjente! 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han nekter å bidra så har han heller ingenting med å kreve. 

Anonymkode: f8e64...4fd

• Liker 1
Skrevet

Tenk på hva som er best for barnet. At du svelger denne kamelen og sender med nødvendige ting, eller at du nekter og dermed bidrar til konflikt? 

Tungvindt er det å sende ting frem og tilbake, men det er barnet sine ting, ikke dine. 

Skrevet

Evt kjøp en billig vogn på Finn som barnet kan ha hos far. 

Skrevet
1 time siden, Chroma skrev:

Evt kjøp en billig vogn på Finn som barnet kan ha hos far. 

dette er jo barnefaren som må

• Liker 2
Skrevet

Barnet er lite. Barnet kjenner til sin egen vogn, lukter etc. Det gir barnet trygghet, det er noe det kjenner til.

Er ikke det viktigere enn å måtte bli lagt i en ukjent vogn, kun fordi foreldre krangler om økonomi? 

Anonymkode: 3d199...0b6

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har bare barns beste i tankene! Helt seriøst, så lenge du ikke kjenner og stoler 110% på selgeren skal ikke bilstoler kjøpes brukt! Ikke en gang trygg trafikk anbefaler brukte stoler fra ukjente! 

I tillegg så sletter finn alle bilstoler til salgs når de blir rapportert. Pga sikkerhet

Anonymkode: cefeb...68f

• Liker 1
Skrevet

Å flytte utstyr fra en bil til en annen skader ikke. Så her er du vanskelig
Dessuten finnes ikke "nekter å betale bidrag". Enten er han bidragspliktig eller så er han ikke..

Anonymkode: 1480e...12a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...