Gå til innhold

Negativt 11 dpo - alt håp ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa blendahvit på clear blue tidlig deteksjon nå. Er 11 dpo. Kjenner at jeg bare tenker negativt nå, og trenger noen solskinnshistorier 😭 Er alt håp ute tror dere? 

Anonymkode: 63ee5...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, lurer på det samme 

Anonymkode: c48ac...dfe

Skrevet

Jeg testet svaaakt positivt 13 dpo. Sterkere dagen etterpå og positiv digital på ikm. 

Anonymkode: b7646...fdb

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet svaaakt positivt 13 dpo. Sterkere dagen etterpå og positiv digital på ikm. 

Det gir meg i alle fall litt håp å høre det! Hadde du mange symptomer da? 

Skrevet

Hvis du er helt sikker på eggløsning er nok alt håp ute.

Anonymkode: 3c922...2e4

• Liker 1
Skrevet

Selfølgelig ikke! Mange som opplever og ikke få positiv test før etter IKM. Håper jeg er én av de for jeg er 13 DPO og hadde negativ test i dag 😛

Skrevet

De fleste får positive før 12dpo. Er ikke uvanlig å få positivt etter dette men uvanlig. Da har du hatt eggløsning senere evt. 

Anonymkode: f5aed...584

Skrevet

Ca 80-90% får positiv test før IKM eller på dagen. 

Anonymkode: f5aed...584

Skrevet

Negativ test i dag, 13dpo :( føler meg gravid, men blendahvite tester... føler jeg er helt gal med testingen, og blir like skuffa hver gang den er negativ... 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gir meg i alle fall litt håp å høre det! Hadde du mange symptomer da? 

Eneste symptomet var en forferdelig trøtthet. Testet egentlig kun fordi vi prøvde så jeg var litt utålmodig. 

Skrevet

Vent til ikm. Det er bare dumt å teste før. Du skuffer bare deg selv ellers. Det er kjedelig å vente, men er bare snakk om 3 dsger fra eller til

Skrevet

Trådstarter her Jeg fikk mensen i dag 😭😭😥

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her Jeg fikk mensen i dag 😭😭😥

Ok, vi skjønte jo at mensen kom til å komme. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, kaleidoskop skrev:

Vent til ikm. Det er bare dumt å teste før. Du skuffer bare deg selv ellers. Det er kjedelig å vente, men er bare snakk om 3 dsger fra eller til

Helt enig!

Anonymkode: 42629...8c2

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, vi skjønte jo at mensen kom til å komme. 

Hvorfor skjønte dere det? Er jo tydeligvis mange som får positivt etter 11 dpo..

• Nyttig 1
Skrevet
25 minutter siden, Tussilussi86 skrev:

Hvorfor skjønte dere det? Er jo tydeligvis mange som får positivt etter 11 dpo..

Da har nok eggløsning vært senere enn antatt. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har nok eggløsning vært senere enn antatt. 

Mulig... Men fikk maksimal fertilitet på eggløsningsmonitoren, og jeg har to forksjellige, begge viste det samme 🤔

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig... Men fikk maksimal fertilitet på eggløsningsmonitoren, og jeg har to forksjellige, begge viste det samme 🤔

Det gjelder jo ikke deg, du fikk mensen. Snakker om de som ikke testet positivt før nærmere ikm.

• Liker 1
Skrevet

Egget fester seg vanligvis mellom 6-12 dpo, dermed kan det hende egget ditt fester seg på den senere siden av skalaen og dermed er håpet ikke ute. 

Det tar ca 2 døgn fra egget fester seg til man utskiller nok hcg i urinen til å oppdages ved urinprøve. 

Dermed er det like normalt å få positiv test 8dpo, som ved 14dpo. (Normalt betyr ikke vanlig, men det er innenfor normal-spekteret)

Anonymkode: 5a501...f22

• Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egget fester seg vanligvis mellom 6-12 dpo, dermed kan det hende egget ditt fester seg på den senere siden av skalaen og dermed er håpet ikke ute. 

Det tar ca 2 døgn fra egget fester seg til man utskiller nok hcg i urinen til å oppdages ved urinprøve. 

Dermed er det like normalt å få positiv test 8dpo, som ved 14dpo. (Normalt betyr ikke vanlig, men det er innenfor normal-spekteret)

Anonymkode: 5a501...f22

Nei, egget fester seg vanligvis etter 5-7 dager, så hvor du har dine tall fra lurer jeg på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...