AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Hei, jeg var ute i går i selskap og fikk i meg litt mer alkohol enn jeg burde. Jeg har aldri vært så dårlig som det jeg er i dag. Jeg har ikke spist siden i går klokken 4. Jeg har prøvd å få i meg mat og drikke i dag, men alt kommer opp igjen. Jeg regner med at jeg har kastet opp rundt 15 ganger snart. Blir dårlig med en gang jeg reiser meg opp. Hva skal jeg gjøre for å bli bedre? Jeg må jo få i meg mat snart. Blir jeg bra til jobb i morgen? Anonymkode: f2f4d...8f7
The Kitten Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Drikk farris og eplejuice hvis du har. Ta små slurker. Prøv å spis å spis noen salte kjeks.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Drikk vann, kanskje kokende vann med en buljong rørt ut i om du har. Cola kan hjelpe. Du kan prøve myntete. Karve. Ville tro det går over av seg selv til kvelden, men om du er bekymret kan du ringe legevakten å spørre om det virker alvorlig. Anonymkode: e413c...af9 1
kaleidoskop Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 De går over, har selv kastet så mye opp etter fylla at det kom opp blod til slutt. Fikk ikke spist noe før på kvelden. Du blir ikke underernært av å ikke spise en dag. Det går over er bare dritt akkurat nå. Du er mest sannsynlig litt sliten i morgen også, men kom deg på jobb! 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Det kan jo hende at du har fått omgangssyke i tillegg at det er derfor du er så dårlig. Anonymkode: 93f4d...7f9 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Prøv Underberg og en Bokkøl. Da blir du raskt frisk igjen Anonymkode: 29455...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå