Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ser «ned» på det? Kjenner meg så usikker, blir mitt andre barn om jeg velger det

Anonymkode: ce6f1...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen som ser «ned» på det? Kjenner meg så usikker, blir mitt andre barn om jeg velger det

Nei. 36 åringer idag ser også mye yngre og er mye sprekere enn hva de har vært før. Jeg ville aldri tenkt noe over det. 36 er fakktisk ikke gammelt i det hele tatt. Jeg vet om 42 åringer som aktivt prøver nytt barn. Kjør på sier jeg❤️

• Liker 1
Skrevet

Nei! ❤️

Anonymkode: 72c4b...cbd

Skrevet

Er det andre barnet ditt er det også enda mer normalt. Folk begynner med nr en når de er over 30 nå,helt normalt.

Skrevet

De aller, aller fleste i venninnegjengen min har fått sin første etter fylte 36. 

Ingen som har fått første før fylte 34. 

Anonymkode: 3e161...4d0

• Liker 2
Skrevet

Det er jo gode nyheter, det roer ett «gammelt» hjerte😄

Skrevet

Helt normalt i min omgangskrets også :) Og de fleste rundt meg mener heldigvis at det er merkelig å se ned på folk ut i fra alderen de får barn, enten foreldrene er unge eller gamle. 

Jeg var 34 med første, og fyller snart 36 når nr. to kommer. 

Anonymkode: 12be2...597

Skrevet

Helt normalt i den alderen. Kjør på! ❤️

Anonymkode: f08b9...8bb

Skrevet

Jeg ble gravid med mitt tredje barn da jeg var 36, og merket ingen forskjell fra da jeg fikk mitt første i 20-årene. Jeg var eldst i barselgruppa, men alder spiller ingen rolle når livet uansett dreier seg om våkenetter, amming og gulp 😊

Anonymkode: 9e564...b3b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke gammelt nei. Da jeg var gravid som 32-åring så jeg langt flere eldre gravide par enn jeg så yngre. 

Skrevet

Er 37 og førstegangsgravid. Ingen som har kommentert noe angående alder, og de som eventuelt måtte gjøre det avslører seg selv som noen det ikke er verdt å bry seg om.

Anonymkode: 87077...85f

Skrevet

var selv gravid som 38, 39 og 41. Slik var det for mine veninner omtrent. slapp av!

Skrevet

Hvorfor skulle vi se ned på det ?

Anonymkode: 7fd99...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...