Ariana807 Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Jeg har sett litt på air fryer. Der er «snart» jul, og i vår familie har vi alltid lister, så ja, jeg har sett litt på disse air fryer maskinene som selges. Har noen erfaring med dem? Hvordan blir maten? Pommes frites i ovenen blir aldri crispy. Aldri. Jeg har ikke frityrkoker da den tar mye plass, ikke er sunt, men vet at man kan få skikkelig sprø pommes frites i en frityrkoker. Air fryer høres jo ut som et fantastisk alternativ, men hvordan blir faktisk resultatet? Pommes frites, nuggets, vårruller... ja alt man kan ha i, hvordan blir resultatet?
Husholdning1 Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Hadde en, pommes frites ble omtrent som de blir i ovnen, ikke særlig gode. Dette var en billigutgave, til 6-700 kr.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Hu dama i Mat bra bunnen sier at de er kjempebra!!! Anonymkode: 90f4d...a2e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Bruker min hele tiden. En av kjøkkendubeditter vi har kjøpt som faktisk blir brukt 👍👌 Anonymkode: 55dd3...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker min hele tiden. En av kjøkkendubeditter vi har kjøpt som faktisk blir brukt 👍👌 Anonymkode: 55dd3...fb1 Samme her! Har en fra phillips, vet ikke hvordan de andre er. Men den brukes hver uke. Steike gode pomme frites, kylling i alle former (også helt) får en spør og digg skorpe, fisk er også godt i den. Frityrstekt scampi og tempura er også snadder 😄 Bruker heller ikke den ene dråpen med olje de sier man skal ha i. Anonymkode: 22b45...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Hatt min en knapp uke og er kjempefornøyd. Har en billig en da, 599'- på Jula. Helt grei til meg som bor alene. Kjapt å lage middag istedenfor å varme opp ovnen. Kun prøvd søtpotet fristes og panert fisk da, men er fornøyd så langt. Anonymkode: 52318...ebf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Kjøpte en til min mor forrige jul slik at hun kunne dryle frityrkokeren ut vinduet. Hun ble så fornøyd med den at hun ønsker seg enda en i år, for å ha på hytta 😜 Anonymkode: bbdcf...aa2 1
Ariana807 Skrevet 23. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2019 Da ble den ikke satt på lista men kjøpt og prøvd i dag 😂 699kr for en stor 4.5 liter på europris 😄 Kunne ikke motstå. Det luktet plastikk første runde. Men ble opplyst i instruksene at dette kom til å skje, skjedde ikke andre runde. Vårrullene fra ferskvaredisken ble sprø 😍 på en skikkelig frityr måte 🙌🏻 Pommesfrites, hadde ikke helt frityr over seg, men noen av dem var veldig sprø. Man skal vist åpne og riste i dem litt underveis, kanskje feilen jeg gjorde. Fiske-nuggets greiene ble også sprø og gode, men de blir også det i ovnen Men jeg er fornøyd. Ekstremt for øyd med vårrullene 😄😄 Jeg lurer på hvor små de mindre er, da jeg ikke ville hatt mindre rom i den enn denne her. 🤔
Truno Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 Jeg har både frityr og air-fryer. Har gått mer og mer over til air-fryer da jeg blir like fornøyd med resultatet, men slipper alt fettet som kommer av å bruke vanlig frityr. Pommes-fritesen kan bli litt slapp om jeg tar alt for mye i og ikke rister litt på beholderen underveis. Eneste som ikke blir like bra i air-fryeren er vårruller når jeg lager de selv, ellers er jeg kjempefornøyd 😃
Chiyo Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 Jeg har airfryer fra Philips, og jeg blir i alle fall veldig fornøyd med pomfri. 😊 Jeg føler det blir jevnt og sprøtt. Den er også perfekt til løkringer. 😬 1
MarianneE Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 Pappa og fruen har en og er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 Kjøpte en billig fra europris og den fungerer perfekt, men man må i den ta små porsjoner slik alt blir sprøtt, og vende maten etter noen minutter. Vårruller og pomfritz er mye sprøere og godere i den. Men man må huske på å ha en spiseskje olje under risten Anonymkode: 1bc0b...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå