Gå til innhold

Air fryer, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt på air fryer. Der er «snart» jul, og i vår familie har vi alltid lister, så ja, jeg har sett litt på disse air fryer maskinene som selges. 

Har noen erfaring med dem? Hvordan blir maten? 

Pommes frites i ovenen blir aldri crispy. Aldri. Jeg har ikke frityrkoker da den tar mye plass, ikke er sunt, men vet at man kan få skikkelig sprø pommes frites i en frityrkoker. 

Air fryer høres jo ut som et fantastisk alternativ, men hvordan blir faktisk resultatet? 

Pommes frites, nuggets, vårruller... ja alt man kan ha i, hvordan blir resultatet? 

:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en, pommes frites ble omtrent som de blir i ovnen, ikke særlig gode. Dette var en billigutgave, til 6-700 kr.

Skrevet

Hu dama i Mat bra bunnen sier at de er kjempebra!!!

Anonymkode: 90f4d...a2e

Skrevet

Bruker min hele tiden. En av kjøkkendubeditter vi har kjøpt som faktisk blir brukt 👍👌

Anonymkode: 55dd3...fb1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker min hele tiden. En av kjøkkendubeditter vi har kjøpt som faktisk blir brukt 👍👌

Anonymkode: 55dd3...fb1

Samme her! Har en fra phillips, vet ikke hvordan de andre er. Men den brukes hver uke. Steike gode pomme frites, kylling i alle former (også helt) får en spør og digg skorpe, fisk er også godt i den. Frityrstekt scampi og tempura er også snadder 😄

Bruker heller ikke den ene dråpen med olje de sier man skal ha i.

Anonymkode: 22b45...d3c

• Liker 1
Skrevet

Hatt min en knapp uke og er kjempefornøyd. Har en billig en da, 599'- på Jula. Helt grei til meg som bor alene. Kjapt å lage middag istedenfor å varme opp ovnen. Kun prøvd søtpotet fristes og panert fisk da, men er fornøyd så langt. 

Anonymkode: 52318...ebf

Skrevet

Kjøpte en til min mor forrige jul slik at hun kunne dryle frityrkokeren ut vinduet. Hun ble så fornøyd med den at hun ønsker seg enda en i år, for å ha på hytta 😜 

Anonymkode: bbdcf...aa2

• Liker 1
Skrevet

Da ble den ikke satt på lista men kjøpt og prøvd i dag 😂

699kr for en stor 4.5 liter på europris 😄 Kunne ikke motstå.

Det luktet plastikk første runde. Men ble opplyst i instruksene at dette kom til å skje, skjedde ikke andre runde. 

Vårrullene fra ferskvaredisken ble sprø 😍 på en skikkelig frityr måte 🙌🏻

Pommesfrites, hadde ikke helt frityr over seg, men noen av dem var veldig sprø. Man skal vist åpne og riste i dem litt underveis, kanskje feilen jeg gjorde. 

Fiske-nuggets greiene ble også sprø og gode, men de blir også det i ovnen Men jeg er fornøyd.

Ekstremt for øyd med vårrullene 😄😄

Jeg lurer på hvor små de mindre er, da jeg ikke ville hatt mindre rom i den enn denne her. 🤔

Skrevet

Jeg har både frityr og air-fryer. Har gått mer og mer over til air-fryer da jeg blir like fornøyd med resultatet, men slipper alt fettet som kommer av å bruke vanlig frityr. Pommes-fritesen kan bli litt slapp om jeg tar alt for mye i og ikke rister litt på beholderen underveis. Eneste som ikke blir like bra i air-fryeren er vårruller når jeg lager de selv, ellers er jeg kjempefornøyd 😃

Skrevet

Jeg har airfryer fra Philips, og jeg blir i alle fall veldig fornøyd med pomfri. 😊 Jeg føler det blir jevnt og sprøtt. Den er også perfekt til løkringer. 😬

• Liker 1
Skrevet

Pappa og fruen har en og er veldig fornøyd. 

Skrevet

Kjøpte en billig fra europris og den fungerer perfekt, men man må i den ta små porsjoner slik alt blir sprøtt, og vende maten etter noen minutter. Vårruller og pomfritz er mye sprøere og godere i den. Men man må huske på å ha en spiseskje olje under risten

Anonymkode: 1bc0b...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...