AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Jeg er 20 år. Jeg har mange drømmer. Jeg har gått 1 år på universitetet men droppet ut fordi jeg ikke trivdes og var interessert. Deretter begynte jeg på en annen men droppet ut etter en mnd. Jeg vet noe jeg vil, men jeg føler jeg kanskje ikke kan? jeg kunne tenke meg å drive på med YouTube eller blogging. Jeg er veldig inspirert.jeg vil lære om video og bilderedigering, lære å ta bilder, og snakke om temaer og drive på med hobbyer på yt eller blogg. MDN ejg vet der er vansklig og tar mye jobb. Er redd hva andre tenker om meg. skrive bøker. Jeg har lyst å skrive bøker. Jeg elsker å skrive og hAr mange ideer og tanker. Men jeg er redd jeg ikke har nok erfaring. Som liten elsket jeg å skrive dikt, lage fortellinger og lignende. Men ejg gjorde det mindre og mindre fordi jeg så ikke på det som noe jeg kunne viderutvikle. Jeg hAr en del skrivefeil også. Men jeg er redd jeg er for gammel til å begynne å skrive og er redd for å gjøre feil. bli journalist. Jeg kunne tenke meg dette yrket. Men føler at alle som vil bli dette har skrevet hele livet og har visst fra de var små at de ville bli det. Da jeg var liten ville jeg bli journalist fordi jeg mente at de hadde mye makt i Norge ( når jeg var barn). Jeg har skrevet en del men aldri sånn veldig fokusert. på videregående forsvant skrivingen min fordi det ble mye teori. Jeg vet ikke om jeg er spesiell eller er god nok til å kunne bli dette. Føler alle som vil bli dette er veldig unge når de begynner og har mye erfaring når de er 20. Jeg føler de er mye flinkere enn meg og har en vei med ord som kanskje jeg ikke har. Kanskje det ikke er mulig for meg? dette er yrker og felter jeg føler er litt vanskeligere å komme i gang med enn andre? Jeg vet ikke? jeg frykter jeg er for gammel til å lære, forstå og bli flink. Jeg frykter jeg ikke har nok erfaring. jeg frykter jeg ikke er smart nok, kreativ nok eller god nok. Frykter jeg ikke har det som trengs. Har noen begynt med noe sent i livet men mestret det godt? har noen erfaring med dette feltet? hva er råd og tips dere ville gitt meg? Anonymkode: f7ef7...bfe
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Du er 20, du er bare såvidt ferdig med å være unge og du mener du er gammel. Herregud. Velg journalistikk og dra tilbake på skolebenken. Anonymkode: 2c4ee...680 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 år. Jeg har mange drømmer. Jeg har gått 1 år på universitetet men droppet ut fordi jeg ikke trivdes og var interessert. Deretter begynte jeg på en annen men droppet ut etter en mnd. Jeg vet noe jeg vil, men jeg føler jeg kanskje ikke kan? jeg kunne tenke meg å drive på med YouTube eller blogging. Jeg er veldig inspirert.jeg vil lære om video og bilderedigering, lære å ta bilder, og snakke om temaer og drive på med hobbyer på yt eller blogg. MDN ejg vet der er vansklig og tar mye jobb. Er redd hva andre tenker om meg. skrive bøker. Jeg har lyst å skrive bøker. Jeg elsker å skrive og hAr mange ideer og tanker. Men jeg er redd jeg ikke har nok erfaring. Som liten elsket jeg å skrive dikt, lage fortellinger og lignende. Men ejg gjorde det mindre og mindre fordi jeg så ikke på det som noe jeg kunne viderutvikle. Jeg hAr en del skrivefeil også. Men jeg er redd jeg er for gammel til å begynne å skrive og er redd for å gjøre feil. bli journalist. Jeg kunne tenke meg dette yrket. Men føler at alle som vil bli dette har skrevet hele livet og har visst fra de var små at de ville bli det. Da jeg var liten ville jeg bli journalist fordi jeg mente at de hadde mye makt i Norge ( når jeg var barn). Jeg har skrevet en del men aldri sånn veldig fokusert. på videregående forsvant skrivingen min fordi det ble mye teori. Jeg vet ikke om jeg er spesiell eller er god nok til å kunne bli dette. Føler alle som vil bli dette er veldig unge når de begynner og har mye erfaring når de er 20. Jeg føler de er mye flinkere enn meg og har en vei med ord som kanskje jeg ikke har. Kanskje det ikke er mulig for meg? dette er yrker og felter jeg føler er litt vanskeligere å komme i gang med enn andre? Jeg vet ikke? jeg frykter jeg er for gammel til å lære, forstå og bli flink. Jeg frykter jeg ikke har nok erfaring. jeg frykter jeg ikke er smart nok, kreativ nok eller god nok. Frykter jeg ikke har det som trengs. Har noen begynt med noe sent i livet men mestret det godt? har noen erfaring med dette feltet? hva er råd og tips dere ville gitt meg? Anonymkode: f7ef7...bfe Jeg utdannet meg i en alder av 41. Du har rikelig med tid. Kom i gang, ikke bare sitt å vent på andres velsignelse, eller driv å snakk deg selv ned fordi livet blir slik du skaper det. Tenk heller ikke kun på hva du vil, men også hvilket yrke det er mulig å få seg jobb etter endt studie. Skaff deg en liten jobb slik at du kan få prøvd ut yrket eventuelt før du bestemmer hva du skal studere. Anonymkode: 3e9a5...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå