Gå til innhold

Har du noengang funnet deg selv "outed" på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er Norges desidert mest populære forum og det skrives daglig mange tråder om personlige skjebner og dilemmaer. Det skrives faktisk så mye om andre folk at jeg lurer på om det er noen her inne som har funnet seg selv og sin situasjon beskrevet her på KG.

Hvis du har, hvordan reagerte du?

Anonymkode: 4fbdd...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste slike innlegg er rent oppspinn... 

Anonymkode: 26e21...198

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste slike innlegg er rent oppspinn... 

Det tviler jeg veldig på, du. Hva er vitsen med å legge ned tid og energi på falske innlegg?

• Liker 3
Skrevet

jeg reagerte positivt, da er jeg ikke alene... 

Anonymkode: d3899...c23

Skrevet

Ja. En bitter dame la ut om forholdet til meg og kjæresten. Hun hadde nok veldig lyst på han.

Anonymkode: 4ace0...c99

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tviler jeg veldig på, du. Hva er vitsen med å legge ned tid og energi på falske innlegg?

Velkommen til Internett

Skrevet

Mange situasjoner kunne vært likt det jeg opplevde - har hatt bruker i 15-16år og sjansen er sikkert stor for at noen har skrevet om meg eller noe annet tett innpå en gang eller to her inne. Hadde flere venninner jeg vet logget seg inn før, familie også. Har aldri blitt snakket om som jeg vet, men det kunne jo like gjerne skjedd 20ganger over årene uten at jeg har merket det for å si det sånn. 

Har selv opplevd ganske mye i livet, men har tatt det lite opp her. Har heller brukt av mine erfaringer til å svare andre. Min egen situasjon vokste seg for stor til å kunne skrives om, tror ikke noen ville trodd meg, så jeg holder kjeft. Og dermed "outer" jeg ikke andre heller. 

Mulig det var et par innlegg om menn og venninner i tidlig tjueårene. Husker jeg spurte om "flaue ting" i starten av mitt tidligste ordentlige forhold f.eks

Anonymkode: 49c82...109

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg reagerte med å prøve å fortelle TS nok engang at kjæresten hennes var en utro drittsekk, men det gikk visst ikke inn ettersom de fikk barn noen år senere. 

Anonymkode: d5797...154

Skrevet

Skrev et innlegg som ble gjenkjent, hun jeg skrev om kommenterte utrolig mye informasjon som ikke var oppgitt i innlegget. Det var creepy.

Anonymkode: 54812...310

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg reagerte med å prøve å fortelle TS nok engang at kjæresten hennes var en utro drittsekk, men det gikk visst ikke inn ettersom de fikk barn noen år senere. 

Anonymkode: d5797...154

Dette gjelder tydeligvis mange her inne. Jeg synes ofte det er mange enkle, eller rettere sagt dumme kjerringer her inne. 

Anonymkode: 96d2b...195

Skrevet

Nei, men på et annet forum. Det var ikke tvil. 

Anonymkode: 48f3e...ca5

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder tydeligvis mange her inne. Jeg synes ofte det er mange enkle, eller rettere sagt dumme kjerringer her inne. 

Anonymkode: 96d2b...195

Å enda enklere og dummere menn.

Skrevet
12 minutter siden, OPIgirl said:

Å enda enklere og dummere menn.

Du må nok lære deg forskjell på og / å før du kaller andre dumme

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å få frem en diskusjon.

Anonymkode: 71978...9e2

Skrevet

Huff ja! Ble sitert på noe jeg hadde sagt på et annet forum som i ettertid jeg så var dumt å si. Jeg fikk litt panikk, for det ble veldig personlig .Men jeg leste det og gikk ikke inn og kommenterte eller noe. 

Trøsta er at tråder kommer og går på KG og saker blir rimelig fort borte i mengden. Men selvsagt ; søker man så finne man det sikkert. 

Anonymkode: 91471...9df

Skrevet

Nei, men jeg kjenner tre stk som har fortalt meg at de har blitt det. I to av tilfellene var det lett å finne ut av hvem som skrev det. Så ble det drama «i real life» ut av det også. 

Anonymkode: 0d710...774

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidsfordriv. 

Anonymkode: 2591a...51a

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er for noen år siden. Da var det noen som delte og diskuterte et bilde jeg har malt.

Anonymkode: ee3e0...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...