Gå til innhold

Kenwood chef lekker olje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann står på kjøkkenet nå og skal bake kake. Men plutselig begynner det å renne ut olje fra toppen (der vispen er festet) og ned røren. Huff! Maskinen har vi hatt et par år nå. Er det noe vedlikehold vi ikke vet om at vi skulle ha gjort? Eller er dette reklamasjon? 

Anonymkode: 40321...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest på Kenwood sin side at lekkasje kunne oppstå de første gangene i bruk, men denne har vært i bruk mange ganger... 

Skrevet

Så tar du bilde eller video av problemet og kontakter butikken eller serviceverkstedet i morgen.

Anonymkode: 0f84a...073

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg tror jeg svarte på dette for noen minutter siden, men ser ikke svaret mitt her så jeg spør en gang til (ja, svaret mitt var eg. et spørsmål til den første spørsmålsstilleren). Fikke du noe godt svar på dette? Fikk du løst problemet? Og hva gjorde du eventuelt? Jeg er i utlandet med min Kenwood Chef, ikke så enkelt å finne ut noe.

Skrevet
11 timer siden, Sverrree skrev:

Hei!

Jeg tror jeg svarte på dette for noen minutter siden, men ser ikke svaret mitt her så jeg spør en gang til (ja, svaret mitt var eg. et spørsmål til den første spørsmålsstilleren). Fikke du noe godt svar på dette? Fikk du løst problemet? Og hva gjorde du eventuelt? Jeg er i utlandet med min Kenwood Chef, ikke så enkelt å finne ut noe.

Det var noe galt med den. Måtte ha ny motor. Så nå er den som ny igjen 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...