Gå til innhold

Hjerter...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Er det noen som vet hvor jeg kan finne hjerter som står litt utover og som kan limes på et ark? Enten i gummi eller plastik. Håper dere forstår hva jeg mener. Jeg skal bruke dem utenpå invitasjonene.

MKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen butikker somjeg TRO de kan ha slike - Panduro, binders og Europris...

Håper du får tak i slike icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Panduro har iallfall remser av stoffhjerter som er kjempefine. Disse kan lett klippes opp og limes på en invitasjon.

Se hos Panduro i stoff avdelingen der sløyfebåndene står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Peters restehall i Kobbervikdalen/Drammen har de slike remser av stoffhjerter i fargene hvit, gull, sølv og rødt. Disse kan lett klippes opp og limes på en invitasjon. Det heter Peters restehall fremdeles? Jeg var der for noen dager siden, men tenkte ikke på om de kanskje hadde skiftet navn.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjerter på remse i forskjellige farger får man kjøpt på Lines hobby i Tønsberg, men nå vet jeg jo ikke hvor på kant av landet du bor. Antar at man også kan få kjøpt noe sånt enten på stoffbutikker eller på panduro icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan sikkert bestille slike remser fra Panduro også. Mulig de står i katalogen deres, ellers kan du jo ringe dme å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

On 2002-03-10 11:21, anonym wrote:

Jeg bor i Bergen...vi har ikke Panduro her...men takk for svarene:)

Da går du på Nordbye i Strandgaten, de har et godt utvalg av Panduro og er billigere enn Hobbykjelleren. (Bedre service også)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Satt og såg i en katalog og kom på deg...dette er sateng hjerter,men det kan jo være like fint som gummi eller plast...Katalogen stoff og still:www.stoffogstil.no på side 57 i den nye katalogen...vare.nr 510 15 ,røde sateng hjerter , 2 meter, kr,-29....Bare et lite tips fra meg til deg.......icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror du må ha en gammel katalog eller noe, for ded hjertene står ikke i min katalog for vår/sommer 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Og nei, det er ikke en gammel katalog for jeg fekk den i posten på fredag...Den heter boligtekstiler 2002.....icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan klippe ut i det matrialet du vil (kartong som oss, eller plast etc.), og så fester du dem med tykk dobbeltsidig teip. Da står dem ut. Eller du kan klippe ut av mosegummi. Takknemlig matriale i mange farger. Bestill fra Panduro på nettet, eller spør i en lokal hobbybutikk.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sol: ja da skjønner jeg! trodde du mente hovedkatalogen jeg, for der står den nemlig ikke! Men da stemmer det sikkert, boligtekstil-katalogen har jeg nemlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...