Gå til innhold

Hvor mye bør...

Anbefalte innlegg

Gjest Forlover
Skrevet

man legge seg på, når man er forlover? Jeg tenker prismessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
man legge seg på' date=' når man er forlover? Jeg tenker prismessig.[/quote']

Rundt 1.500,- mener jeg. :)

Ehh...jeg "snakker" om prisnivå på gave da. Hva er spørsmålet? :ler:

Skrevet

:o Snakker vi om gave til brudeparet her????

I så fall: Ville aldri tenke for meg selv engang hvor mye forlover bør gi. Det har jeg ingen formening om. Gi det du har lyst til OG råd til. Forhåpentligvis har brudeparet prioriteringene i orden, og gifter seg av andre årsaker enn å håve inn dyre gaver. Selvfølgelig har vi ønskelister o.l. - men jeg vil tro at den viktigste gaven du gir er å stille opp for brudeparet på en så stor dag i livet deres :)

Lykke til som forlover forresten :dagensrose:

Skrevet

å.. snakker vi utdrikningslag? syns nå fortsatt det var høye summer her jeg.. jøss..

Gjest Forlover
Skrevet

Snakker om gave ja :wink: Soory litt dårlig formulert av meg.

Synes det er så vanskelig for etter og ha sett og hørt litt, synes jeg forventningene til gaver er så høye. De har lagt ut liste, så vi få vel nesten se på den.

Skrevet
Snakker om gave ja :wink: Soory litt dårlig formulert av meg.

Synes det er så vanskelig for etter og ha sett og hørt litt, synes jeg forventningene til gaver er så høye. De har lagt ut liste, så vi få vel nesten se på den.

Blås i lista og kjøp kunst. :ler:

Skrevet

Som andre her sier; det er jo helt umulig for andre enn deg å vite hvor mye du skal legge i en gave. Er du student eller tjener du 1 mill i året? Hvordan pleier prisnivået på gaver dere gir hverandre ellers å være (julegaver, bursdagspresanger etc)?

Gi noe du har lyst til å gi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...