AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Han gir ifra seg alt av hus, bil, eiendeler og eiendom til henne og bor minimalt for at hun skal få mest mulig uttelling. Hot or not? Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 En ok måte å løse en sjalusikonflikt.Anonymkode: ded36...c15
Girlygirl9 Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Hvorfor lager du en helt lik tråd om dette igjen? Pengeslaveri er helt forskjellige fra forhold til forhold, det du skisserer er ganske ekstremt. Tenner du svært på å gi fra deg alle midler siden du kommer inn hit for å skrive om slikt? Vil heller anbefale deg Fetlife. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 50 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Hvorfor lager du en helt lik tråd om dette igjen? Får å diskutere, ikke ha en persondebatt, ok? Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: En ok måte å løse en sjalusikonflikt. Anonymkode: ded36...c15 hun og kjæresten spretter champagne uten problem, og knuller g har det gøy, ædda bædda litt destruktivt, men....hot or not? Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han gir ifra seg alt av hus, bil, eiendeler og eiendom til henne og bor minimalt for at hun skal få mest mulig uttelling. Hot or not? Anonymkode: ded36...c15 Det er hot hvis dama er perfekt og har alt for at man kan kalle henne en Gudinne. Ei som er ekstremt pen, intelligent, har utdanning, ei som er dominant, ei som liker å få det som hun vil. Har hun den blandingen, så vil det være vanskelig for de fleste å si "nei" når hun gir ordre til noe. Så ja, det er hot, men jeg ville ikke gitt fra meg huset. Da må prøve å sette strek et sted. Det mest optimale er hvis man har flere millioner kroner selv i formue og lar pengene jobbe for deg, for å så gi alltid overskuddet til henne. Jo større overskudd, jo mer får hun. Anonymkode: 75ae1...e50 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 pengeslaver retter seg etter tre ting: absolutt alt, null sex og 100% dedikasjon og lojalitet. Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: pengeslaver retter seg etter tre ting: absolutt alt, null sex og 100% dedikasjon og lojalitet. Anonymkode: ded36...c15 Joda, men samtidig må du ha i bakhodet at hun kan dumpe deg når eller hvis du blir blakk, for da er du ikke nyttig lenger. Så selv om det er hot å fantasere om at hun tar alt, så er det ikke helt moro hvis hun gjør det - for hvis du ønsker å ha alltid kontakt med ei topp "Gudinne", så er det best å IKKE bli blakk. Som sagt, sett strek ved huset iallfall - det er der den største formuen er. Er du blakk, så har du ingen nytte for henne lenger. Anonymkode: 75ae1...e50 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #9 Skrevet 22. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg ville ikke gitt fra meg huset. Anonymkode: 75ae1...e50 Fordi? hun får mesteparten av månedslønna uansett. Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 Når du gir alt ifra deg til henne, har hun/han bankkort og kodebrikke på livstid. Anonymkode: ded36...c15
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #11 Skrevet 22. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi? hun får mesteparten av månedslønna uansett. Anonymkode: ded36...c15 Månedslønn er noe helt annet. Huset derimot er det mesteparten av formuen din er plassert - sånn tradisjonelt sett. Månedslønn kan du alltid korrigere deg tilbake til "full lønn" til deg selv om det ikke skulle "funke" mellom deg og "Mistress". Men huset derimot kan du ikke "korrigere" deg til fra den ene måneden til den andre. Jeg gjentar nok en gang: Du er bare nyttig så lenge du bringer noe til bordet. Gir du fra deg alt, så har du egentlig ikke noe annen grunn til å ha mer kontakt med deg. Så hvis du ønsker å ha stabil kontakt med ei topp "Mistress", så må du aldri gi fra deg huset / formuen din. Jeg vet at det er vanskelig å stå imot og følge mitt råd, men gir du fra deg huset, så kommer du til å angre, for da sitter du der uten kontakt med henne og uten ditt eget hus. Mange sier at FinDom slaver først "skjønner" at det å miste alt ikke er så moro når de faktisk har mistet alt. Det blir en slags besettelse at man alltid må gi så lenge man har, men tro meg, det er ikke noe gøy når du faktisk er helt blakk - og du mister kontakten med henne når eller hvis du faktisk blir blakk. En annen ting å vurdere er hvis du bruker penger på henne "online" - ville ikke det heller vært langt bedre å bruke penger med en Domina som du heller kan møte. Det å møte ei er alltid langt bedre enn å bare slite "online". Anonymkode: 75ae1...e50 2
Brannslangen Skrevet 22. september 2019 #12 Skrevet 22. september 2019 Det finnes så mange dumme fetisjer der ute, men "financial domination" er kanskje den dummeste av de alle. Menn som har behov for å gi alle pengene sine vekk til damer burde vært umyndiggjort. De må rett og slett beskyttes mot seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #13 Skrevet 22. september 2019 Akkurat nå, Brannslangen skrev: Det finnes så mange dumme fetisjer der ute, men "financial domination" er kanskje den dummeste av de alle. Menn som har behov for å gi alle pengene sine vekk til damer burde vært umyndiggjort. De må rett og slett beskyttes mot seg selv. Det er en fetisj som man ikke alltid har kontrollen over selv. Man gir så lenge han har, til man risikerer å bli blakk. Det minner kanskje litt om spillavhengighet / gambling. Fetisjen er interessant så lenge man forholder seg til den på en "bærekraftig" måte. En bærekraftig måte vil si at man ikke degraderer sin egen økonomiske posisjon samtidig som man har det gøy. Men så var det det - at en del fantaserer om at skal bli fratatt alt, men skjønner ikke at det er nettopp da ei Mistress kommer til å miste interessen for dem da de ikke lenger er nyttige som "økonomiske slaver". Så det er den kontrasten der, da. Mye moro, men med måte. Akkurat som med godteri, vin / alkohol, osv. Men noen mister kontrollen og stopper ikke før de er helt blakke. Anonymkode: 75ae1...e50 2
Girlygirl9 Skrevet 22. september 2019 #14 Skrevet 22. september 2019 44 minutter siden, Brannslangen skrev: Det finnes så mange dumme fetisjer der ute, men "financial domination" er kanskje den dummeste av de alle. Menn som har behov for å gi alle pengene sine vekk til damer burde vært umyndiggjort. De må rett og slett beskyttes mot seg selv. Er ofte smarte menn med gode jobber som liker dette, kontrasten til hverdagslivet. Føle at man gir fra seg kontrollen og makten.
Girlygirl9 Skrevet 22. september 2019 #15 Skrevet 22. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Får å diskutere, ikke ha en persondebatt, ok? Anonymkode: ded36...c15 Er du finsub?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #16 Skrevet 22. september 2019 Jeg tenner på pengeslaver, har hatt noen "nettvenn-slaver" jeg har blitt veldig glad i, men aldri i så ekstrem variant som det du skisserer. Anonymkode: aa14f...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå