AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hvordan foregår snøfresere? Er det batteri? Lading? Ledning? Olje? Strøm? Hva er best? Hvordan fyller man på? Hvordan starter man den? Hvordan slår jeg den av? Er det tungt fysisk? Hvordan foregår gressklippere? Er det batteri? Lading? Ledning? Olje? Strøm? Hva er bes? Hvordan fyller man på? Hvordan starter man den? Hvordan slår jeg den av? Er det tungt fysisk? Trenger å lære mest mulig da jeg ikke kan noe som helst. Finnes det noe nybegynner kurs jeg kan lære dette? Det hadde vært kjekt da jeg ikke vet noe. Hva heter sånn praktisk kurs? Anonymkode: 6509c...324
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Det er veldig komplisert hvis du ikke fulgte med på fysikktimene i ungdomskolen og lærte hvordan elektrolytter, bensonitter og benzen fungerer i en forbrenningsmotor. Anonymkode: 7c004...18d 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan foregår snøfresere? Er det batteri? Lading? Ledning? Olje? Strøm? Hva er best? Hvordan fyller man på? Hvordan starter man den? Hvordan slår jeg den av? Er det tungt fysisk? Hvordan foregår gressklippere? Er det batteri? Lading? Ledning? Olje? Strøm? Hva er bes? Hvordan fyller man på? Hvordan starter man den? Hvordan slår jeg den av? Er det tungt fysisk? Trenger å lære mest mulig da jeg ikke kan noe som helst. Finnes det noe nybegynner kurs jeg kan lære dette? Det hadde vært kjekt da jeg ikke vet noe. Hva heter sånn praktisk kurs? Anonymkode: 6509c...324 Det følger med bruksanvisning. Men har du ikke litt praktiske kunnskaper så hold deg langt unna slike redskaper! Anonymkode: f87d6...b1b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Du får som bruker strøm og du får som bruker ledning. Dagens er lette å starte å bruke, be om å bli visst i butikken så er det ikke noe problem. Anonymkode: c5dc6...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå