Intego Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Hva skal dere ha som pynt på bordet dere skal sitte ved? Brudebuketten deres eller en blomsteroppsats? Jeg er så usikker på hva vi skal ha...
Gjest Snart Fru Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Hei, vi skal ha brudebuketten foran, mellom oss på bordet, mens vi skal ha en bolle med blomster som flyter i vann til høyre og venstre (foran foreldre) Dette har vi nedover langbordet også (vi sitter som i en T) Lykke til!!
Gjest Gjesten Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Bare ikke plasser buketten på et sølvfat foran bruden - da blir det gjenskinn fra alle blitzene i ansiktet hennes på bildene.
Kristin S Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Vi skal ha brudebuketten midt på bordet vårt og to oppsatser til. Skal ha en E så da blir det vel 3 eller 4 oppsatser på hver "arm" i tillegg.
Gjest Teletubbien Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Vi skal ha brudebuketten foran oss, og sitter i hestesko-form
majan Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Vi skal ha brudebuketten på gavebordet vi, også blir det blomsteroppsats på bordene.... er anbefalt dette av blomsterdekoratøren på jobben, og jeg synes det var en fin ide :-)
Annie78 Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Tenker vi og skal ha brudebuketten som pynt foran oss. Ellers er det en regel om at ingenting på bordet må være høyere enn vanlig "blikk/øye- høyde" til gjestene, slik at de ser den som sitter på andre siden av bordet... Bare et lite tips jeg fikk fra min kjære blomsterdekoratør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå