Gå til innhold

Menn, har dere noen gang tenkt på hvordan det er å ha en vagina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, og iblant når jeg fantaserer eller tenker på sex forestiller jeg meg at jeg har en penis. Tenker på hvordan det skulle være å ligge med en kvinne da, eller bli sugd. Hvordan jeg skulle likt å gjøre det osv. Denne tanken har blitt veldig "ekte" for meg, og selv om jeg er veldig feminin av meg liker jeg godt denne tanken, føler at jeg lett kan tenke meg hvordan det er å ha en penis med baller og det hele. Så nå lurer jeg på om dere menn har tenkt det samme, bare motsatt, og hvordan dere opplever det?  

Anonymkode: 2f88a...d7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men jeg tror verden skal være glad for at jeg ikke har det. Hadde nok blitt en slut tror jeg 😂 Alvorlig talt så er det noe jeg har tenkt på, men jeg er glad for at jeg er mann.  Jeg har egentlig aldri lurt på hvordan det er å bli slikket eller knullet. Men jeg tror tanken er ganske normal.

• Liker 2
Skrevet

Aldri tenkt på det, kun tenkt på hvor deilig det er at jeg får nyte en

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og iblant når jeg fantaserer eller tenker på sex forestiller jeg meg at jeg har en penis. Tenker på hvordan det skulle være å ligge med en kvinne da, eller bli sugd. Hvordan jeg skulle likt å gjøre det osv. Denne tanken har blitt veldig "ekte" for meg, og selv om jeg er veldig feminin av meg liker jeg godt denne tanken, føler at jeg lett kan tenke meg hvordan det er å ha en penis med baller og det hele. Så nå lurer jeg på om dere menn har tenkt det samme, bare motsatt, og hvordan dere opplever det?  

Anonymkode: 2f88a...d7b

Tror de fleste ville testet ut å hatt sex hvis de kunne byttet kjønn for en dag - og har lurt på hvordan det kjennes og føles å ha sex som motsatt kjønn!

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, G3ntl3man skrev:

Tror de fleste ville testet ut å hatt sex hvis de kunne byttet kjønn for en dag - og har lurt på hvordan det kjennes og føles å ha sex som motsatt kjønn!

Skulle vært obligatorisk, så hadde menn kanskje fått seg en aha-opplevelse angående den (for kvinners del) meningsløse inn og ut-jukkinga de er så engasjerte i, og som dominerer 80% av all sex, hvor de resterende er 15% blowjob og 5% slikking. 

Anonymkode: 14310...ec0

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet

Det har faktisk hendt at jeg har tenkt på det. Noen ganger, i dusjen. Hvordan det hadde føltes dersom jeg var kvinne akkurat der og da, å såpe seg inn nedover magen og over venusberget.
Trigget mest av nysgjerrighet, og lyst på mus, selvsagt, ikke av et ønske om å være kvinne. Det er deilig nok å såpe inn kuken også, bare så det er sagt.

Skrevet
5 timer siden, G3ntl3man skrev:

Ikke jeg! Jeg ville ha benyttet sjansen til å tisse overalt! Og spare til bart!

Å knulle en dame kan jeg jo uansett gjøre bedre uten kuk.

Anonymkode: cf28c...7c3

Skrevet

Jeg trodde det var ganske normalt at både menn og kvinner hadde slike tanker 😅

Jeg har til og med hatt en drøm og to om det 🙀

Jeg er utrolig komfortabel som kvinne, med hvor følelsesladd jeg er kunne jeg aldri vært mann. Og har aldri hatt noen tanker om at jeg er det, men av nysgjerrighet har jeg lurt på hvordan det ville vært for en dag å hatt en penis. Ikke bare for å kunne ha sex, men bare hvordan det kjennes ut, alt involvert😄😂 

• Liker 1
Skrevet

Litt ved siden av, men jeg pleier å spøke til kona mi at hun også må huske at vi tilsammen har bare en mus, så hun må finne seg i at den må vi dele.

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært obligatorisk, så hadde menn kanskje fått seg en aha-opplevelse angående den (for kvinners del) meningsløse inn og ut-jukkinga de er så engasjerte i, og som dominerer 80% av all sex, hvor de resterende er 15% blowjob og 5% slikking. 

Derfor skjønner jeg ikke at kvinner gidder å ligge med menn. 

Anonymkode: 10a31...9d6

Skrevet (endret)

Jeg er glad jeg ikke har en vagina. Mensen, utflod og alt det der.

Endret av Brannslangen
  • Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv! 

Anonymkode: cf28c...7c3

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meningsløs inn og ut jukkinga? Nyter ikke du sex? Ligger du bare der å venter på å bli ferdig eller? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Det funderte jeg veldig på i puberteten, og det er helt sikkert en stor del av årsaken til at jeg tidlig begynte å leke med analen min.

Skrevet

Ja, absolutt.

Har mange ganger fantasert drømt/fantasert om å en dag plutselig våkne i en hotellseng som kvinne for en dag.....

Anonymkode: 3ad08...f6b

• Liker 1
Skrevet

Menn kan jo også ha vagina. I hvert fall ifølge dagens folk på ytre venstre. Så innlegget ditt er egentlig svært krenkende og diskriminerende mot menn med vagina.

Anonymkode: 33f30...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...