AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Jeg klarer ikke bestemme meg! Familien består av meg, som er mor, og jeg liker best å kunne sitte i sofaen, med eventuelt en pall/et bord å slenge opp beina på innimellom. Tenåringsdatter vet ikke hva det betyr å sitte, så hun ligger. Helst i hjørne eller sjeselong. Sønn har delvis flyttet ut, men kaprer både to og tre seter på langs når han er her, om han ikke stjeler hjørnet fra tenåringen, som da klager over det og mener at vi MÅ ha u-sofa med to hjørner eller hjørne + sjeselong. Vi har også to småbarn i hus, men de sitter ikke særlig i sofaen enda, men de vil jo gjøre det etterhvert. Jeg bruker også sofaen til å ta en hvil innimellom, altså for å sove en halvtime. Sliter litt med ryggen på natten, så noen ganger våkner jeg rundt 4-5 og må bytte til sofaen for å få sove videre. Noen som har noen tips? Sofaen er valgt, det blir Grönlid fra Ikea, pga vaskbare trekk og at den faktisk var veldig god å sitte i. Løse puter jeg sikkert vil hate etterhvert, men det muliggjør personlige tilpasninger i en og samme sofa i det minste Hva slags oppsett har dere som har stor sofa/modulsofa? Anonymkode: 1ce71...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå