AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #41 Skrevet 22. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dette er en uting!!! Det er noen som ikke kommer fra et godt hjem, og for de må dette være forferdelig! Anonymkode: 801f3...9e2 Tvert imot! For de som kommer fra hjem med rus og trøbbel er vennegrupper kanskje en mulighet de har til å bli invitert med hjem til noen. Det er alltid noen som ikke arrangerer vennegrupper, og det får våre greit, men det er et positivt bidrag til klassemiljøet at barna blir kjent litt på tvers. Anonymkode: 1d6a5...094 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #42 Skrevet 22. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke legg ord i munnen på meg for det var ikke det jeg sa. Selvsagt får han lov å venner på besøk her;men syns det er ubehagelig når vi bor i en liten leilighet når de andre har store flotte hus. Anonymkode: 5af4c...b19 Men at du syns det er ubehagelig er jo ditt problem, ikke alle andres. Da får du skaffet et skikkelig hus før du får barn da. Anonymkode: a6f87...593
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #43 Skrevet 22. september 2019 Tenker at vi inviterer en helg. Vi er først ut,med vennegrupper hos oss. Bor heldigvis rett med en flott lekeplass, så tenker kakao, boller og lek. Kanskje en quiz eller noe. 3 av 4 av de som skal i vennegruppe her bor allerede i gata. Anonymkode: 06f2d...334 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #44 Skrevet 22. september 2019 Vi har også hatt middagsservering (hverdagsmiddag) og noen aktiviteter. Vi opplever at det ikke alltid er så lett med frilek når det er en «kunstig» sammensatt vennegruppe med klassekamerater som ikke leker så mye til vanlig. Det har alltid vært en som ikke vil noe de andre foreslår, og det har også vært barn som har hatt ekstra behov og som vi har følt behov for å ha «under oppsikt». Jeg tenker vennegruppene er mest for de barna som sliter sosialt, og som ikke leker så mye med andre barn til vanlig. Anonymkode: bbd59...164
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #45 Skrevet 22. september 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: At det er så forebyggende mot mobbing er vel diskutabelt. Anonymkode: c71a2...8b6 Hva mener du? Anonymkode: 65bb8...7be
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #46 Skrevet 22. september 2019 Har heldigvis ikke noe slikt ved vår skole😊 Anonymkode: 03ff1...14c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #47 Skrevet 22. september 2019 Ikke vanlig på vår skole å glad er jeg for det. Anonymkode: c87a2...584
Kvepp Skrevet 22. september 2019 #48 Skrevet 22. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vanlig på vår skole å glad er jeg for det. Anonymkode: c87a2...584 Ja hvorfor bry seg om ungene som ikke har noen venner,eller bry seg om de som aldri blir innvitert til noen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå