Gå til innhold

Samboer/barnefar som vil ta med dattera vår på hytta og SKYTE PÅ BLINK...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så forbanna at han kan tenke noe sånt. Barna til en annen som skal være der kan ikke passe barnet vårt, og han skal liksom stå der å skyte på blink med den eneste voksne personen han medbringer. Jeg har ikke muligheten til å være med, og når jeg er der er det greit, for da oppholder vi oss i huset langt i fra, men jeg stoler ikke på våpen i nærheten av barn... Tydeligvis skulle hørselvernet på, så skulle de bytte på å passe babyen vår og bytte på å skyte slik jeg forstod det. Idiotisk.. Hva tenker dere om dette? Han sa "jeg får la være da" og ryddet vekk våpenet med utstyr når jeg så ifra.. 

Anonymkode: c37c7...f89

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså han ble sur når jeg sa ifra😶

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal han bruke babyen som blink? Ikke? Da går det nok helt fint. 

Anonymkode: f8e51...386

Hahaha!! 

Anonymkode: f096b...46c

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det verste vi har hørt!! Hele jævla internett er krenket, såret og skuffet med deg nå.

Tenk å finne på å drasse små barn ut i friluft på den måten. Gi de iPad for faen!

Anonymkode: 6d314...64c

Dagens 😅😅

Anonymkode: 07b45...d06

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kult, men: Er det han som skal skyte, eller skal barnet og? Spiller ingen rolle egentlig.

Her var ungen 8 år da hun skøyt på blink liggende med rifle første gang. 

Endret av MarianneE
  • Liker 7
Skrevet

Alt en skal henge seg opp i... dette tar ikke babyen din skade av 😊 

Anonymkode: 78e12...88e

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet altså 🤔

Anonymkode: 93930...644

• Liker 4
Skrevet

Anmeld han.

Anonymkode: 18c78...82e

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om dette? 

At du virker en smule dramatisk, og at du opprettet denne tråden for å få sympati og støtte i kampen mot barnefar, men så ble ikke responsen helt som du hadde håpet.

Anonymkode: 5f1d1...13e

• Liker 16
Skrevet
36 minutter siden, MarianneE skrev:

Kult, men: Er det han som skal skyte, eller skal barnet og? Spiller ingen rolle egentlig.

Her var ungen 8 år da hun skøyt på blink liggende med rifle første gang. 

Barnet vårt er et år så ikke hun hvertfall 🤪 det er han og en annen

• Liker 2
Skrevet

Det ser jeg virkelig ikke problemet med. 

De holder jo ungen langt unna skytinga, og våpnene er helt sikkert forsvarlig oppbevart når de ikke er i bruk sånn at ungen ikke får tak i de. I tillegg er de to som skal bytte på å passe ungen og skyte på blink. 

Mannen min har både hagle/rifle/luftpistol her hjemme, og blink i kjelleren til luftpistolen, men alt er oppbevart i våpenskap og hverken barn eller bikkjer har blitt skutt. Jentungen fikk prøve å skyte på blink selv da hun var ca 7, kjempemoro syntes hun det var. 

Noen liker å skyte, noen liker å strikke. Hver sine hobbyer og interesser 

• Liker 6
Skrevet

Kult! Kanskje barnet får interesse for den hobbyen en gang 😀 det der er jo lite å reagere på synes jeg!

Anonymkode: ddbce...c62

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg prøvd og prøvd, men jeg kan overhode ikke klare å se hva problemet her er. 

• Liker 16
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så forbanna at han kan tenke noe sånt. Barna til en annen som skal være der kan ikke passe barnet vårt, og han skal liksom stå der å skyte på blink med den eneste voksne personen han medbringer. Jeg har ikke muligheten til å være med, og når jeg er der er det greit, for da oppholder vi oss i huset langt i fra, men jeg stoler ikke på våpen i nærheten av barn... Tydeligvis skulle hørselvernet på, så skulle de bytte på å passe babyen vår og bytte på å skyte slik jeg forstod det. Idiotisk.. Hva tenker dere om dette? Han sa "jeg får la være da" og ryddet vekk våpenet med utstyr når jeg så ifra.. 

Så koselig da. Barnet kommer nok tilå kose seg. God tur 😊😊

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Det ser jeg virkelig ikke problemet med. 

De holder jo ungen langt unna skytinga, og våpnene er helt sikkert forsvarlig oppbevart når de ikke er i bruk sånn at ungen ikke får tak i de. I tillegg er de to som skal bytte på å passe ungen og skyte på blink. 

Mannen min har både hagle/rifle/luftpistol her hjemme, og blink i kjelleren til luftpistolen, men alt er oppbevart i våpenskap og hverken barn eller bikkjer har blitt skutt. Jentungen fikk prøve å skyte på blink selv da hun var ca 7, kjempemoro syntes hun det var. 

Noen liker å skyte, noen liker å strikke. Hver sine hobbyer og interesser 

De kan vel ikke holde ungen langt unna, mannen skal jo passe ettåringen samtidig som han skyter på blink. Det er to voksne på turen, hvor begge skal skyte. Det er noen flere barn, men de kan ikke passe ettåringen (antagelig for små).

Mannen sier at ettåringen skal jo ha på hørselvern. Altså, jeg skjønner ts litt jeg, da. Ettåringer er ikke lette å passe, de stabber i vei og er plutselig et annet sted enn du tror. Hver gang folk kjører over sine egne barn, noe som dessverre skjer i blant med bil/traktor, så er det disse minste, som noen har glemt å holde øynene på et øyeblikk.

Jeg ville ikke følt meg komfortabel med å ha en ettåring rundt beina når jeg skulle skyte på blink.

Anonymkode: 6e807...c9b

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan vel ikke holde ungen langt unna, mannen skal jo passe ettåringen samtidig som han skyter på blink. Det er to voksne på turen, hvor begge skal skyte. Det er noen flere barn, men de kan ikke passe ettåringen (antagelig for små).

Mannen sier at ettåringen skal jo ha på hørselvern. Altså, jeg skjønner ts litt jeg, da. Ettåringer er ikke lette å passe, de stabber i vei og er plutselig et annet sted enn du tror. Hver gang folk kjører over sine egne barn, noe som dessverre skjer i blant med bil/traktor, så er det disse minste, som noen har glemt å holde øynene på et øyeblikk.

Jeg ville ikke følt meg komfortabel med å ha en ettåring rundt beina når jeg skulle skyte på blink.

Anonymkode: 6e807...c9b

Jeg forstår det som at en skal skyte og den andre skal passe på barnet, også bytte etter på. Hvis ikke regner jeg med de setter barnet i vogn, evt en tripptrapp. Går nok helt fint, ha litt tro på barnets far.. 

Anonymkode: f8e51...386

• Liker 9
Skrevet

Ts, jeg skal være snill med deg og ta dette for en tulletråd.

Da jeg ennå satt i bæremeis på mammas rygg var vi med pappa på jakt. Da jeg var 5 skjøt jeg med luftgevær. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...