Kikker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 På studiet så er det ei jente som har kjærlighetssorg, hun fortalte at typen hadde dumpet henne. Hun spurte om jeg kunne trøste henne en natt. Hun er veldig fin, så vil jo ikke si nei. Men hun er mye yngre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Hvor mye yngre da? Jeg er 23, og har en fwb som er 31. Anonymkode: c75f9...ef0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Skjønner at du ikke vil si nei når hun er veldig fin, og ung i tillegg. Hadde hun vært stygg og eldre derimot, da ville jeg anbefalt deg å si nei. Tips; si at det er greit, men ikke bare en natt da. Trøsting tar tid, og må gjøres skikkelig. Anonymkode: fd9e8...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du ikke vil si nei når hun er veldig fin, og ung i tillegg. Hadde hun vært stygg og eldre derimot, da ville jeg anbefalt deg å si nei. Tips; si at det er greit, men ikke bare en natt da. Trøsting tar tid, og må gjøres skikkelig. Anonymkode: fd9e8...ad8 Hvor gammel er du? Anonymkode: 2aa0d...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 10 timer siden, Kikker skrev: På studiet så er det ei jente som har kjærlighetssorg, hun fortalte at typen hadde dumpet henne. Hun spurte om jeg kunne trøste henne en natt. Hun er veldig fin, så vil jo ikke si nei. Men hun er mye yngre enn meg. Trøstesex er digg! Her må du gripe muligheten! Ikke ofte du får pule ei med kjærlighetssorg. Anonymkode: ddac6...502 1
Kikker Skrevet 22. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du ikke vil si nei når hun er veldig fin, og ung i tillegg. Hadde hun vært stygg og eldre derimot, da ville jeg anbefalt deg å si nei. Tips; si at det er greit, men ikke bare en natt da. Trøsting tar tid, og må gjøres skikkelig. Anonymkode: fd9e8...ad8 Ja takk for tips. Enig i at det ikke bare må bli et knull og så glemme lille prinsessen. Klart jeg skal gi trøst så lenge hun trenger det.
Kikker Skrevet 22. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye yngre da? Jeg er 23, og har en fwb som er 31. Anonymkode: c75f9...ef0 20 år ca.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Om ingen av dere er i et forhold ser jeg ingen grunn til å la være om begge vil. 20 års alderforskjell høres kanskje litt mye ut, men kan fungere. Anonymkode: a0dda...6ec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå