Gå til innhold

Hva er det med kjøttetere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere!

Anonymkode: 33397...508

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttetere = krokodiller, ulv, hoggorm, gribb, falk... 

Anonymkode: 075f0...66d

• Liker 10
Skrevet

Det er godt med kjøtt. 

Anonymkode: 0777f...3f7

• Liker 11
Skrevet

Jeg er jeger og dreper dyr, men de fleste som velger å spise kjøtt, kjøper det i butikken. Bønder som driver med dyreproduksjon er avhengig av at forbrukere velger deres produkter. Uten oss kjøttetere, må enda flere bønder legge ned driften. Hva skjer da med naturen? Jo, den gror enda mer igjen. Svært få vil ta vare på kulturlandskapet. 

Anonymkode: 28e74...82a

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere!

Og her ble dette avslørt som trollerier :laugh:

Anonymkode: 80730...8bc

• Liker 13
Skrevet

Dette er en del av «the circle of life», dette lærte jeg allerede som liten når jeg så på løvenes konge. Vi alle lever i den samme verdenen; noen spiser gress, andre spiser kjøtt. Når vi dør så blir vi til jord som gir næring til gresset og kua får tilbake fra det den ga meg :) 

Anonymkode: 9ce08...797

• Liker 4
Skrevet

Synest denna diskusjonen begynner å bli litt slitsom.

Eg eter bare planter fordi eg hater planter og vil at di skal dø.

Anonymkode: 0e257...33f

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spise...gress?!

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner ingen som bare spiser kjøtt jeg, gjør du TS?    Slike folk har jeg aldri hørt om, de må jo bli syke. 

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøttetere = krokodiller, ulv, hoggorm, gribb, falk... 

På tide at disse kommer på banen og forklarer seg! 

• Liker 6
Skrevet

Fordi jeg liker kjøtt.

For et idiotisk spørsmål.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Macro skrev:

På tide at disse kommer på banen og forklarer seg! 

Synd de ikke kan norsk. 🤷‍♀️

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er troende biolog.

Å slakte dyr og spise dem er helt uproblematisk.

Anonymkode: 2e688...1d8

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spiser kjøtt fordi det er godt, plain and simple. Ikke jeg som dreper dyret, jeg bare nyter det med forskjellige typer poteter og en god saus.

Hvis du vil drøvtygge gress, spise plantebasert så må du få lov til det, men ikke få trusa i krøll bare fordi ikke alle er så sneversynt i sin tankegang som det du er.

Er 100% sikker på at det er ting du spiser eller foretar seg i ditt daglige lov som noen ikke er fornøyd med.

Så sett deg ned, ta en håndfull med gress og rygg på den og ro deg ned.

Kjøtt er godt, spesielt medium til rå, men ikke så rått at blodet fortsatt pumpes gjennom årene, det blir litt for «carnivore» for meg.

Anonymkode: a2c87...168

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har sett mange vegetarianere, og de fleste ser ikke veldig friske ut?

De får ikke i seg de vitaminene og kjemiske stoffene som kroppen trenger for å være fin og frisk ☺️

Dessuten er kjøtt 🥩 det beste som finnes!

Endret av ana0603
Skrevet
39 minutter siden, SupaWoman said:

Jeg kjenner ingen som bare spiser kjøtt jeg, gjør du TS?    Slike folk har jeg aldri hørt om, de må jo bli syke. 

De finnes de, dietten heter "carnivore".

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd de ikke kan norsk. 🤷‍♀️

Joda. De har bare holdt kjeft hittil.

Anonymkode: 053e5...1b9

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De finnes de, dietten heter "carnivore".

Er det de TS sikter til tror du?

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt?

Jeg er villig til å drepe mange fler enn ett dyr for å kunne spise kjøtt.

Anonymkode: 2e688...1d8

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg kjenner en 🙋‍♀️ Han kaller det "barnedietten". Ikke fordi han spiser barn, heldigvis, men fordi han bare spiser det et lite barn ville valgt. Han mener at siden barn ikke er formet av oss konvensjonelle voksne enda, så følger de menneskets instinkt bedre enn oss hjernevaska voksne. Derfor er det riktig å spise som et barn, og derfor droppe alt annet enn kjøtt. Jeg har foreløpig ikke orket å starte en diskusjon med han, jeg følger bare spent med 😂

Anonymkode: d6cb8...cc0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...