AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere! Anonymkode: 33397...508 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Kjøttetere = krokodiller, ulv, hoggorm, gribb, falk... Anonymkode: 075f0...66d 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Det er godt med kjøtt. Anonymkode: 0777f...3f7 11
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Jeg er jeger og dreper dyr, men de fleste som velger å spise kjøtt, kjøper det i butikken. Bønder som driver med dyreproduksjon er avhengig av at forbrukere velger deres produkter. Uten oss kjøttetere, må enda flere bønder legge ned driften. Hva skjer da med naturen? Jo, den gror enda mer igjen. Svært få vil ta vare på kulturlandskapet. Anonymkode: 28e74...82a 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere! Anonymkode: 33397...508 Og her ble dette avslørt som trollerier Anonymkode: 80730...8bc 13
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Dette er en del av «the circle of life», dette lærte jeg allerede som liten når jeg så på løvenes konge. Vi alle lever i den samme verdenen; noen spiser gress, andre spiser kjøtt. Når vi dør så blir vi til jord som gir næring til gresset og kua får tilbake fra det den ga meg Anonymkode: 9ce08...797 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 Synest denna diskusjonen begynner å bli litt slitsom. Eg eter bare planter fordi eg hater planter og vil at di skal dø. Anonymkode: 0e257...33f 9
jabx Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere! Anonymkode: 33397...508 Spise...gress?! 6
Djungelvrål Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 Jeg kjenner ingen som bare spiser kjøtt jeg, gjør du TS? Slike folk har jeg aldri hørt om, de må jo bli syke. 7
Macro Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøttetere = krokodiller, ulv, hoggorm, gribb, falk... Anonymkode: 075f0...66d På tide at disse kommer på banen og forklarer seg! 6
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 Fordi jeg liker kjøtt. For et idiotisk spørsmål. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #12 Skrevet 21. september 2019 4 minutter siden, Macro skrev: På tide at disse kommer på banen og forklarer seg! Synd de ikke kan norsk. 🤷♀️ Anonymkode: 075f0...66d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #13 Skrevet 21. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere! Anonymkode: 33397...508 Jeg er troende biolog. Å slakte dyr og spise dem er helt uproblematisk. Anonymkode: 2e688...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #14 Skrevet 21. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Er dere virkelig så egoistiske?.. Det finnes en natur rett utenfor døren deres med mat til å mette dere i flere år. Gress, havre, kli, salat, and the list goes on. Likevel velger dere å leve av andre levende skapninger som også har rett til å leve livet sitt. Det er drap sier jeg dere! Anonymkode: 33397...508 Jeg spiser kjøtt fordi det er godt, plain and simple. Ikke jeg som dreper dyret, jeg bare nyter det med forskjellige typer poteter og en god saus. Hvis du vil drøvtygge gress, spise plantebasert så må du få lov til det, men ikke få trusa i krøll bare fordi ikke alle er så sneversynt i sin tankegang som det du er. Er 100% sikker på at det er ting du spiser eller foretar seg i ditt daglige lov som noen ikke er fornøyd med. Så sett deg ned, ta en håndfull med gress og rygg på den og ro deg ned. Kjøtt er godt, spesielt medium til rå, men ikke så rått at blodet fortsatt pumpes gjennom årene, det blir litt for «carnivore» for meg. Anonymkode: a2c87...168 2
Gjest ana0603 Skrevet 21. september 2019 #15 Skrevet 21. september 2019 (endret) Jeg har sett mange vegetarianere, og de fleste ser ikke veldig friske ut? De får ikke i seg de vitaminene og kjemiske stoffene som kroppen trenger for å være fin og frisk ☺️ Dessuten er kjøtt 🥩 det beste som finnes! Endret 21. september 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #16 Skrevet 21. september 2019 39 minutter siden, SupaWoman said: Jeg kjenner ingen som bare spiser kjøtt jeg, gjør du TS? Slike folk har jeg aldri hørt om, de må jo bli syke. De finnes de, dietten heter "carnivore". Anonymkode: 80730...8bc
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #17 Skrevet 21. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd de ikke kan norsk. 🤷♀️ Anonymkode: 075f0...66d Joda. De har bare holdt kjeft hittil. Anonymkode: 053e5...1b9 1
Djungelvrål Skrevet 21. september 2019 #18 Skrevet 21. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: De finnes de, dietten heter "carnivore". Anonymkode: 80730...8bc Er det de TS sikter til tror du? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #19 Skrevet 22. september 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er dere villig til å drepe ett dyr for at dere skal kunne spise kjøtt? Jeg er villig til å drepe mange fler enn ett dyr for å kunne spise kjøtt. Anonymkode: 2e688...1d8 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #20 Skrevet 22. september 2019 2 timer siden, SupaWoman skrev: Jeg kjenner ingen som bare spiser kjøtt jeg, gjør du TS? Slike folk har jeg aldri hørt om, de må jo bli syke. Jeg kjenner en 🙋♀️ Han kaller det "barnedietten". Ikke fordi han spiser barn, heldigvis, men fordi han bare spiser det et lite barn ville valgt. Han mener at siden barn ikke er formet av oss konvensjonelle voksne enda, så følger de menneskets instinkt bedre enn oss hjernevaska voksne. Derfor er det riktig å spise som et barn, og derfor droppe alt annet enn kjøtt. Jeg har foreløpig ikke orket å starte en diskusjon med han, jeg følger bare spent med 😂 Anonymkode: d6cb8...cc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå