AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hei Har en liten gutt på 2 år. Jeg og faren er ikke sammen lengre. Sønnen min blir utestengt fra fars familie. Ved flere anledninger har sønnen min ikke blitt invitert med på selskaper, turer eller i det hele tatt noe koselig. Exen min har en gutt fra annet forhold og den gutten blir tatt med på alt. Han er 4 år. Ex svigermor er værst. Hun overser sønnen min hver gang vi har vært på besøk (inkludert meg). Aldri vist noe kjærtegn eller glede for å se barnebarnet sitt. Bursdagene hans og jul kommer hun med dyre gaver, men det kompenserer ikke for kjærlighet ! Nå avlyste far pappahelgen sin for han var opptatt mente han. Da fant jeg ut at hele familien hadde familieselskap og sønnen min fikk ikke bli med. Jeg har alltid sagt at hvis noen vil ta han med på noe gøy så må de bare ta kontakt. Tanten hans engasjerer seg ikke hun heller, men tilbringer masse tid med andre sønnen. Likedan som svigermor. Har konfrontert de og de sa den eldste var spesiell og at de hadde et tett bånd med den gutten. Kjenner jeg holder på å koke. At voksne mennesker kan holde på sånn. Jeg er så livredd for den dagen gutten min spør hvorfor farmoren og familien ikke vil ta han med på ting. Hvorfor de ikke er glade i han. Hjertet mitt knuser i tusen biter. Jeg er så lei meg over dette. De får mislike meg så mye de bare vil, men ikke la det gå utover et uskyldig barn. Jeg har daglig omsorg og jeg er så sjeleglad for at familien min er veldig involvert. Mormoren og farmoren hans ser han nesten daglig. Faren er heller ikke så engasjert.. Noen som har opplevd liknende ? Noen med glad historier som har funnet ny svigerfamilie som har kompensert ? Hvordan fortelle et barn hvorfor den dagen de spør? Anonymkode: 81812...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå