AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Dette er saken: Forrige lørdag inviterte vi en ung mann på 27 hjem til oss for å ha trekant med meg og min mann. Vi er 20 år eldre enn han og vi har begge hatt dette som en fantasi. Vi hadde en aldeles nydelig opplevelse i ektesenga og vi inviterte han til å ligge over. Han ble henvist til gjesterommet etter litt mat og vin på kvelden. Morgenen etter stod jeg opp og gikk i dusjen mens mannen min sov. Vår unge gjest våknet og kom inn på badet og synet av meg i dusjen ga tydeligvis noen reaksjoner hos han. Han kom inn til meg i dusjen og begynte å ta på meg og vi endte opp i et helt vilt ritt inne på badegulvet, noe av det råeste jeg har opplevd på mange år. Det ble naturlig nok ganske høylytt da jeg hadde en vanvittig opplevelse, som medførte at mannen min våknet og kom inn på badet. Han ble regelrett forbannet på meg og ba oss stoppe det hele mens han skjelte meg ut for å bryte avtalen vår. Ba den unge mannen komme seg ut med en gang. Jeg ble ganske så forferdet over reaksjonen hans og sa til han at dette var en drøy overreaksjon. Vi hadde tross alt invitert inn denne unge elskeren for å gi oss noe ekstra så jeg skjønte ikke problemet. Nå truer han med å aldri invitere noen andre inn i sexlivet vårt mer og sier at han faktisk er usikker på om jeg er den rette for han. Har han et poeng eller bør jeg vurdere noen annen? Anonymkode: ec2ef...b8f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Så lenge det var du som ble kåt på denne unggutten, uten at mann din var med, er det jo du som har driti deg ut. Dere hadde visst etter hva du sier, en avtale, og den burde du overholdt. Anonymkode: 4ca05...a67 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Var avtalen 3kant, så var ikke avtalen at du skulle ha sex med han andre alene. Altså brøt du avtalen du hadde med din mann. Anonymkode: 2ebd3...54f 3
Swing Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Som i den andre tråden her, hvor typen har seg med den ekstra kvinnen alene mens kona er i dusjen, så har dere bommet på kommunikasjon i forkant. Det er svært viktig at man har avklart regler i forkant, gjerne litt for mange regler til å begynne med enn for få. Så kan man heller bli enige om å lempe på enkelte regler i etterkant når man er ny i situasjonen og har fått fordøyd det. Gjerne også ha åpning for å gå tilbake på en regel hvis det ikke føltes så greit ut allikevel. 1
MuffinStud Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Det er alltid fare for at dere etter noe sånt som dette lurer på hva de nye grensene er. Kan like selvfølgelig være helt galt for den andre. Jeg heller i den retning at i begge disse trådene, så betyr ikke omgangen etterpå at man nå er i et åpent forhold eller ikke kan stole på partneren. Den som tok for seg på egenhånd med tredjeparten trodde det var en del av samme anledning. Men jeg forstår at den følelsen av å bli utelatt mens de andre to holder på er ugrei. Som om man hadde blitt puttet på sidelinja under selve trekanten. Og, som du sa, det var noe av det råeste du har opplevd på mange år. Det er jo en viss kamel å svelge for din ektemann. Var trekant din fantasi eller var det en ung elsker? I og med at han er så fast bestemt på at dette var utroskap (eller såret over at sex med han er så underlegen din unge elsker), så tror jeg du må ta innover deg at tiden fremover kommer til å bli temmelig likt "livet etter utroskap". I det minste fra hans side. Det var også en tråd her inne en tid tilbake hvor det var mannen som ville at kona skulle finne faktisk finne seg en elsker mens han så på. Hun gjorde det kun for han, men syntes sexen var helt innafor. De hadde noen kjipe måneder etterpå hvor han var blitt "usikker på henne" og "lurte på om de egentlig passet sammen" også videre, men omlag et år senere begynte å mase om at de skulle gjenta hele greia. Folk er rare. Men det som er iallfall hovedgreia er at folk ikke vet hvordan de selv reagerer i disse settingene. Og det kan godt hende at dette kom oppå en etter-reaksjon på trekanten hvor han allerede følte seg utilstrekkelig for tiden fremover. Kommuniser for mye heller enn for lite, hvilket kan være vanskelig siden man skal samtidig leve ut en fantasi. Og sørg for at den andre partneren ikke mister kontroll eller føler seg utelatt. Etterpåklokskap og alt det der (samt at jeg begriper ikke hvorfor folk reagerer som de gjør i utgangspunktet), så kan det hende at hele greia hadde vært innafor hvis du hadde tittet inn til ektemannen først og sagt "nå er han på badet og steller seg. Skal jeg bare gå rett inn og pule han?" og tatt et heftig fransk kyss. Og så hadde din mann følt seg mer i førersetet på hva som skjedde. Og ikke låst døra. (Dette ble langt og rotete innlegg. Jeg skulle gjerne sittet og trimmet det ned, men det er søndag og hvis kona mi får te før hun står opp så kan det hende at jeg får slikket litt før hun står opp)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Dere har bommet på kommunikasjonen og avtalen i forkant.... Hvis den var tydelig på KUN 3kant, hadde jeg og ansett det som utroskap hadde jeg vært mannen din. Hadde dere ikke hatt noen avtale, går det delvis på begges kappe, men mest på din. Anonymkode: 3d26e...2ca
I Grosny Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Utroskap eller ikke. Hvis gubben din kan akseptere at det var en misforståelse så kan han lettere få bort negative tanker. Om du skal bytte ut gubben? Er han langsint eller blir det fint igjen? Har dere barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå