AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 jeg har leid en leilighet som har luktet så rart. når vi overtok hadde 5 damer vaska slik at svetta spruta, da utleiemegleren.no. rart, sa jeg. for leiligheten så ikke sånn veldig bra ut. Nå tok jeg en vask på badet og kjenner ikke lengre denne rare udefinerte lukten. vasket med eddik og såpe et par ganger..hele dusjen ser mye bedre ut generelt sett. Virker som det var dusjen som stanka ut leiligheten? med kalk liksom? kan gammel kalk og såperester lukte ? Anonymkode: bea7d...a7f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har leid en leilighet som har luktet så rart. når vi overtok hadde 5 damer vaska slik at svetta spruta, da utleiemegleren.no. rart, sa jeg. for leiligheten så ikke sånn veldig bra ut. Nå tok jeg en vask på badet og kjenner ikke lengre denne rare udefinerte lukten. vasket med eddik og såpe et par ganger..hele dusjen ser mye bedre ut generelt sett. Virker som det var dusjen som stanka ut leiligheten? med kalk liksom? kan gammel kalk og såperester lukte ? Anonymkode: bea7d...a7f Kalk lukter ikke. Mugg bak fliser og andre materiale rpå et bad, det stinker - mugg og råte. Anonymkode: 646ce...29e
Million Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Hår og fett- og hudrester fra menneskekropper kan kladde seg til gulv og dusjglasset, og dette kan begynne og lukte etterhvert. Har du sjekket sluket, da? Tatt opp risten, og gravd ut hårfett og hårklumper fra sluket rett under der? (bruk hansker....) Dette bør gjøres jevnlig. Da mitt bad ble renovert tidligere i år, sa ingeniøren som gikk på befaring med meg når det var ferdig, at vi burde ta opp og rense sluket en gang i måneden. Og en del folk gjør ikke det på ÅREVIS....! Kan tenke deg hvor mye dritt som samler seg og ligger og råtner nedi der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå