Gå til innhold

Hør nøye etter på denne muslimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en muslim som ikke er redd for å si det som det er. Det er så godt å høre at noen har fornuften og ikke spiller offerspillet.

Anonymkode: 11757...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en muslim som ikke er redd for å si det som det er. Det er så godt å høre at noen har fornuften og ikke spiller offerspillet.

Flott! 😁 Denne kan jeg like .. 

Jeg er enig i det han sier. Min mening er at alle skal få lov til å ha sin religion, men jeg også mener at "de" bør abolsutt sette pris på det landet Norge er i forhold til hvordan ting er i midtøsten. Det er jo en grunn til at de er flyttet hit, for å ha trygghet. Da er det viktig at de er med opprettholde det også  :) 

Anonymkode: 5eb99...e1d

• Liker 2
Skrevet

Veldig bra. Og det er nok mange muslimer som tenker som han, bare at de ikke snakker ut om det. Det er de ekstreme som ødelegger.

Anonymkode: f7f68...f03

Skrevet

Han har så rett. Hvorfor har vi ikke fornuftige muslimer som dette i offentligheten?

Anonymkode: 3ee36...f34

Skrevet

Hvorfor bruker du ord som "denne muslimen" og "her er en muslim" og ikke navnet hans?

Anonymkode: 23d8a...338

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner litt info om den videoen!! 

Han er ex-muslim!!!

Men jeg kjenner flere som er muslimer som sier vi er nå i Norge, og når vi er i et ikke-muslimsk land skal vi følge landet lover og regler som er i det landet!! De er godt integrerte, har norske venner,  som feirer og pynter til jul. Jobber og er glade for å bo her, og det som går igjen er at de tenker at tro er privat. Derfor er det nok ikke så mange av de som snakker ut i media! 

Anonymkode: 0b449...3d3

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig et ex-muslimer etter mange år konverterer tilbake igjen?

Synes det er bra vi har fornuftige folk i samfunnet. Sterk religiøsitet er ikke sunt etter min mening, folk kan få lov å tro hva de vil da.

Anonymkode: 9451c...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...