AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Her er en muslim som ikke er redd for å si det som det er. Det er så godt å høre at noen har fornuften og ikke spiller offerspillet. Anonymkode: 11757...aec
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er en muslim som ikke er redd for å si det som det er. Det er så godt å høre at noen har fornuften og ikke spiller offerspillet. Anonymkode: 11757...aec Flott! 😁 Denne kan jeg like .. Jeg er enig i det han sier. Min mening er at alle skal få lov til å ha sin religion, men jeg også mener at "de" bør abolsutt sette pris på det landet Norge er i forhold til hvordan ting er i midtøsten. Det er jo en grunn til at de er flyttet hit, for å ha trygghet. Da er det viktig at de er med opprettholde det også Anonymkode: 5eb99...e1d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Veldig bra. Og det er nok mange muslimer som tenker som han, bare at de ikke snakker ut om det. Det er de ekstreme som ødelegger. Anonymkode: f7f68...f03
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Han har så rett. Hvorfor har vi ikke fornuftige muslimer som dette i offentligheten? Anonymkode: 3ee36...f34
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Hvorfor bruker du ord som "denne muslimen" og "her er en muslim" og ikke navnet hans? Anonymkode: 23d8a...338 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er en muslim som ikke er redd for å si det som det er. Det er så godt å høre at noen har fornuften og ikke spiller offerspillet. Anonymkode: 11757...aec Savner litt info om den videoen!! Han er ex-muslim!!! Men jeg kjenner flere som er muslimer som sier vi er nå i Norge, og når vi er i et ikke-muslimsk land skal vi følge landet lover og regler som er i det landet!! De er godt integrerte, har norske venner, som feirer og pynter til jul. Jobber og er glade for å bo her, og det som går igjen er at de tenker at tro er privat. Derfor er det nok ikke så mange av de som snakker ut i media! Anonymkode: 0b449...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Er det vanlig et ex-muslimer etter mange år konverterer tilbake igjen? Synes det er bra vi har fornuftige folk i samfunnet. Sterk religiøsitet er ikke sunt etter min mening, folk kan få lov å tro hva de vil da. Anonymkode: 9451c...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå