AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hei. Jeg har en liten utfordring som jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med. Jeg og min samboer har et fantastisk sexliv, og vi prøver stadig nye ting. I det siste har fruen kommet med ønske at jeg tisser henne inni rompen når vi har anal sex. Dette får jeg bare ikke til. Uansett hvor mye vann jeg drikker, klarer jeg ikke å tisse når jeg er inni henne.. heller ikke etter utløsning.. er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få dette til? Kun saklige tilbakemeldinger er velkommen. På forhånd takk 😊😊😊 Anonymkode: db958...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 😂 Klarer du å tisse når du har stå til vanlig? Anonymkode: 84dde...9f5 1
Swing Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Det er fysiologisk umulig å tisse når man har ereksjon!
Master1 Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Har ingen problemer med å tisse selvom jeg har ståkuk eller er inne i 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 du har ei pervers kjerring! Anonymkode: 1b327...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har en liten utfordring som jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med. Jeg og min samboer har et fantastisk sexliv, og vi prøver stadig nye ting. I det siste har fruen kommet med ønske at jeg tisser henne inni rompen når vi har anal sex. Dette får jeg bare ikke til. Uansett hvor mye vann jeg drikker, klarer jeg ikke å tisse når jeg er inni henne.. heller ikke etter utløsning.. er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få dette til? Kun saklige tilbakemeldinger er velkommen. På forhånd takk 😊😊😊 Anonymkode: db958...d4f Hvor ofte har du prøvd? Tipper dette, som mange andre ting, handler om å kunne slappe godt nok av.. Det er jo ikke akkurat en naturlig ting å gjøre, ei heller tisse på andre.. Vi sleit begge to de første gangene med wet-sex, men nå er det ikke et stort problem lenger.. Tror man rett og slett bare må prøve og prøve, og klare slappe godt nok av mentalt sett. Så fremst du selv også ønsker å få det til, ordner det seg nok tilslutt! Lykke til. 😉 Anonymkode: b6b68...667
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj Anonymkode: 4a293...262 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har en liten utfordring som jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med. Jeg og min samboer har et fantastisk sexliv, og vi prøver stadig nye ting. I det siste har fruen kommet med ønske at jeg tisser henne inni rompen når vi har anal sex. Dette får jeg bare ikke til. Uansett hvor mye vann jeg drikker, klarer jeg ikke å tisse når jeg er inni henne.. heller ikke etter utløsning.. er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få dette til? Kun saklige tilbakemeldinger er velkommen. På forhånd takk 😊😊😊 Anonymkode: db958...d4f 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj Anonymkode: 4a293...262 😂 Anonymkode: b1127...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå