AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Er det mulig midt i livet? Hva trenger man ?? Vet om sikkerhetskurs. Hilsen dame. Anonymkode: 403d1...604
signatur Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Hva vil du gjøre offshore? Jobbe som? Alt er mulig.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 2 minutter siden, signatur skrev: Hva vil du gjøre offshore? Jobbe som? Alt er mulig. Jeg har ingen utdanning innenfor feltet er åpen for det meste men noe som ikke tar for lang tid i å kurse seg i. Er farmasøyt fra før. Anonymkode: 403d1...604
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen utdanning innenfor feltet er åpen for det meste men noe som ikke tar for lang tid i å kurse seg i. Er farmasøyt fra før. Anonymkode: 403d1...604 Meg igjen. Livssituasjonen min er slik at en jobb med på og av hadde passet perfekt. Gjør det meste for å ha fått til det. Har hørt i andre arbeidsforhold at man kan få kontrakt og at eventuelt arb g legger ut kurs kostnader og trekker det i lønn etterpå men hvordan d er i olje bransjen. Nav har sagt før at de ikke kan hjelpe så lenge jeg er utdannet farmasøyt og er arbeidsledig per dags dato. Anonymkode: 403d1...604
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 Kurs avhengig av type stilling men markedet er tøft akkurat nå. Så det er mindre realistisk å få jobb uten erfaring eller kurs direkte rettet mot stillinger. Anonymkode: 2877f...ed2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Meg igjen. Livssituasjonen min er slik at en jobb med på og av hadde passet perfekt. Gjør det meste for å ha fått til det. Har hørt i andre arbeidsforhold at man kan få kontrakt og at eventuelt arb g legger ut kurs kostnader og trekker det i lønn etterpå men hvordan d er i olje bransjen. Nav har sagt før at de ikke kan hjelpe så lenge jeg er utdannet farmasøyt og er arbeidsledig per dags dato. Anonymkode: 403d1...604 Ser på skal vi danse og ser jeg skrev feil... vet ikke hvordan d er i oljebransjen mente jeg Anonymkode: 403d1...604
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kurs avhengig av type stilling men markedet er tøft akkurat nå. Så det er mindre realistisk å få jobb uten erfaring eller kurs direkte rettet mot stillinger. Anonymkode: 2877f...ed2 Takk for svar. Anonymkode: 403d1...604
Leonaen Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 Du kan jo starte med passasjerbåt. Color Line. Ta mange vikarjobber der i forpleiningen. Når du har jobbet der litt og får litt erfaring, så kan du søke deg offshore. Betal for sikkerhetskurs selv. Da viser du at du er intr. Tror det skal mye til for at du får jobben først og deretter spanderer de kurs på deg. Om du har kurs før du søker jobb, så blir alt mye lettere. 1
bullehurk Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 Dattera til kusina mi fikk seg jobb i cateringen ganske lett. Men hun er ganske ung da, og bor på Vestlandet. Har litt med alderen å gjøre, og hvor du bor . Arb.giver betaler reise til/fra jobb, og da er det lettere jo nærmere helikopterbasen du bor.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 21 minutter siden, bullehurk skrev: Dattera til kusina mi fikk seg jobb i cateringen ganske lett. Men hun er ganske ung da, og bor på Vestlandet. Har litt med alderen å gjøre, og hvor du bor . Arb.giver betaler reise til/fra jobb, og da er det lettere jo nærmere helikopterbasen du bor. Tusen takk for svar. Tenkte på d og. Men tenkte først å få sikkerhets kurs i boks Anonymkode: 403d1...604
Knirke Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 Du kan jo prøve å få jobb på båt isteden. Hurtigruten f.eks har turnus 22 dager på/22 dager av. De prioriterer folk som allerede har kurs (IMO 60) og helseattest. Rundt juletider og på sommeren er det mye vikariater å få.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #12 Skrevet 21. september 2019 Akkurat nå, Knirke skrev: Du kan jo prøve å få jobb på båt isteden. Hurtigruten f.eks har turnus 22 dager på/22 dager av. De prioriterer folk som allerede har kurs (IMO 60) og helseattest. Rundt juletider og på sommeren er det mye vikariater å få. Ja d er og en mulighet😂. Anonymkode: 403d1...604
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #13 Skrevet 21. september 2019 https://jobboffshore.no/forpleining/ Se om du kan få en jobb i forpleining, dvs vask og renhold. Anonymkode: b850d...800
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #14 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://jobboffshore.no/forpleining/ Se om du kan få en jobb i forpleining, dvs vask og renhold. Anonymkode: b850d...800 Takk har funnet den linken så skal lese meg igjennom der. På de forskjellige tingene så ganske oversiktelig ut der. Anonymkode: 403d1...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå